November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joveli

Joveli Niet meer actief

Bedankt voor alle felicitaties! :D We zitten nu gigantisch te brainstormen over een datum en hoe en wat allemaal, zo leuk.
    Ook hebben we besloten het pas aan de familie te vertellen wanneer we een datum hebben, en dan willen we het op een leuke/grappige manier vertellen. Iemand nog ideetjes?

Mijn vriend zou alleen ontzettend graag willen dat Li onze ringen aangeeft. Maarja, dan zou hij wel moeten kunnen lopen.. En wanneer zou dat zijn? Hihi.

We gaan er vanuit dat er niets aan de hand is (mbt. het ongelukje met het condoom). Als het goed is (mócht ik een eisprong hebben) dan heb ik die een week geleden al gehad. En tja, mocht het wel zo zijn.. dan zou het wel heel bijzonder zijn haha.

Mijn vriend is trouwens helemaal in zn nopjes, hij is zo verschrikkelijk lief vandaag. Van mij mag het iedere dag Valentijn zijn :)

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    GEFELICITEERD LIEVERD!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    IK HEB VANDAAG MIJN TROUWJURK GEKOCHT

Dat is zo GAAAAF om te doen en hij SUPER mooi!

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

even een egobericht,
    Jullie kennen het verhaal van die vriendin van mij, de baby die bleef leven. Naar huis mocht omdat er eigenlijk geen gevaren meer waren behalve dat ie epilepsie zou hebben.
    Nou die dronk niet zo goed, ze zijn naar het ziekenhuis in de buurt gegaan. Hij bleek nu een opgezette lever te hebben en nog wat dingen. Hun arts uit het kinderziekenhuis is hun op komen halen. En het is echt slecht, morgen laten ze hem inslapen. Ik mag hem morgen ochtend even zien van te voren (als hij nog leeft). Om afscheid van hem te nemen.

heel heftig dus allemaal, haar angst bleek eggrond, maar ik denk dat haar emoties op zijn. Ik ga het morgen zien.

Jooze

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heel veel sterkte meid. Ik weet niet wat ik moet zeggen :(

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Joveli, wauw, gefeliciteerd! Wat dacht je van 09-09-09? Met een beetje geluk kan Li dan staan etc.

@Jooze, wat erg zeg. Vreselijk!

@Wendy, ga je ook trouwen dan? Heb ik wat gemist?

Hier alles prima. Verder geen nieuws. Morgen weer naar huis. Dan zie ik mijn man ook weer. Eindelijk.

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    O ja, Nikolai is zojuist zowaar uit zichzelf in slaap gevallen. Met een gedragen t-shirt van mama als kussen en een tuttel in zijn hand.
    Nou het wordt ooit nog wat. Dat is de eerste keer in 3 maanden tijd dat hij nu uitzichzelf voor de laatste fles in slaap valt.
    En gisternacht ook al zo'n goede nacht, met 2 scheppen rijstebloem door de fles. Het wordt nog wat hier! :)

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Chebu, ik lees dat je rijstebloem door je fles gedaan hebt... hoei s dit nikolai verder bevallen?

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Jooze: wat verschrikkelijk....

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Lovely, prima. Hij sliep lekker want een vol gevoel en hij moest vandaag ook poepen dus het stopt ook niet echt.

11. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Jooze, echt verschrikkelijk, heel veel sterkte!

12. Joveli

Joveli Niet meer actief

Jooze, jeetje wat verschrikkelijk.. Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte.

Wen: wat gaaaaaaaaf! Ben er erg benieuwd naar, ik zit nu ook al gigantisch te zwijmelen over welke jurk ik wil hihihi. Zwijmel zwijmel!

Chebu: Wat fijn dat Nikolai uit zichzelf in slaap is gevallen, wie weet heeft hij het nu ontdekt en gaat hij hier een gewoonte van maken. ;)
    Li slaapt echt ontzettend veel sinds gisteren, waarschijnlijk moe van het sprongetje hihi.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja! Ik heb echt een geweldige dag gehad vandaag. Ik heb de jurk uit mijn dromen uitgezocht :D

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Jooze: ahhh bah wat verschrikkelijk :cry: veel sterkte morgen!

Wendy: Leuk hé... ben benieuwd naar wat voor jurk.. krijgen toch wel foto's te zien in juni? ;)

Ik ben morgen niet online, verjaardag van mijn zusje en 's morgens naar mijn oude kerk dus vroeg op.

15. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Chebu, fijn dat het zo goed gegaan is... ga binnenkort denk ik dit ook proberen bij K. die is ewer zo onverzadigbaar :(

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Tuurlijk ik ben dan echt een prinsesje ;) **zwijmel**

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Jooze, wat verschrikkelijk voor je vriendin zeg! Ik kan mij niet indenken hoe zij zich nu moet voelen. Ik krijg er de tranen :cry: en kippevel van. Dit lijkt mij echt het ergste wat een moeder kan overkomen, dat je kind sterft voor je zelf zover bent. :(

Heel veel sterkte voor jou en ook voor je vriendin met man.

18. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goeden morgen,

Bedankt voor alle sterkte wensen! Maar ik voel me eigenlijk heel goed. het geeft rust. Ik ga met een paar uurtjes afscheid nemen. Ik vind het alleen zo heel mega erg voor de ouders, ik kan me gewoon niet meer inleven, de emoties die zei hebben moeten doorstaan de afgelopen maanden. Wat ik al zei, die zullen echt een keertje op zijn.

@Wendy, wow je jurk uitgezocht, lijkt me het leukste van de hele bruiloft haha! Ben benieuwd, mogen we als vrouwen niet vast wat foto's zien ;)

Jooze

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Jooze heel veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat het een hele moeilijke dag zal zijn. Ik heb er zelfs al slecht door geslapen...

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi allemaal! Zo hee, het is de laatste tijd lastig om nog even tijd te vinden hier wat te kunnen schrijven.

@Ienie en Minie: Goede vlucht gehad? En hoe is het weer op Nederlandse bodem te zijn? Veel aandacht voor Esmee zeker?

@Joveli: Al weer een beetje beter meid? En wat een schatje heb je! Die met dat doekje is lief! Jeetje, een huwelijksaanzoek van je vriend! Wow! Van harte meid! En ik denk ook inderdaad dat de kans vrij klein is dat je 'feestje' verkeerd afloopt. Maar ja, een kans blijft er altijd natuurlijk.

@Corien: Wat heerlijk dat het allemaal zo lekker bij je gaat! Echt genieten dus! Hoe gaat het met je zus en haar kleine? En wat heerlijk lijkt me het, om je uk zo hardop te horen lachen! Kijk echt uit naar dat moment. Wat is 'een nekje brommen'?

@Wendy: Wat een heerlijk koppie heeft Jesse op die foto. Hij lijkt helemaal verbaasd te kijken! "Huh? Mama, wat doe je nou?"

@Noatje: Wow, wat een flink jochie heb je al! Komt vast door je eigen melk-fabriek! Hihi. Mooi kereltje! Heeft zo'n guitig lachje rond zijn mond.

@Jooze: Wat erg meis! Loopt het toch nog slecht af! Heel veel sterkte! Ook voor je vriendin. Hartverscheurend gewoon!

Deel Deze Pagina