@ poepluiers jeetje wat hebben jullie geluk zeg ... pfff ik heb vanavend poepluiers nr 7 gehad en nu durf ik bijna niet meer te kijken ... maar zal toch moeten
@Baylee dat was eerst hier ook altijd... 6-7 poepluiers op een dag.. nu is het er nog 1-2 ongeveer.. leuk zulke cadeautjes
Jaaa hier de eerste weken ook echt 7 tot 8 poepluiers per dag. Nu sinds een paar weken maar eentje per week, ideaal
Nee ik doe de katten ook zeker niet zomaar weg, vind ik zooo zielig, ze zijn al 5 jaar bij ons. Maar mocht hij er inderdaad wel allergisch voor zijn dan zal ik toch een keuze moeten maken, maar daar gaan we dan nog maar niet van uit!
@poepluiers In het begin tot 9 luiers per dag (diarree) toen weer 2-3 per dag en nu na zijn kuurtje weer zoveel per dag ... we wachten het nog maar es af
@Joveli, zoo dat is wel lekker ja.. maar kan dit geen kwaad? Of ja.. als die er geen last van heeft zal dat wel niet toch? Ik maak me al druk als K. 1 dag niet gepoept heeft
en ik maak me druk dat het er zoveel zijn ... Maar 1 poepluier per week zou ik eigenlijk ook niet zo fijn vinden dan zou ik ook zoiets hebben is dit normaal ? maar ik weet niet wat normaal gemiddelde is dus vandaar me vraag Dus teveel te weinig het is ook nooit goed he
Hier tot 3 weken terug maar 1 poepluier iedere 4-5 dagen. Nu dus al 3 weken (jawel!) diarree en dus vele poepluiers iedere dag. Cb en huisarts al gebeld: kon geen kwaad als verder alles goed ging, kon wel een paar weken duren. Maargoed, het duurt dus nu al die "paar weken"! Morgen naar het CB voor Ediah's 2e prikken, dan meteen maar even vertellen dat we nog steeds in de shit zitten! 8-[
1 Poepluier per dag hier. Ik heb ook wel eens het gevoel dat K. en Nikolai broertjes ofzo zijn Lovely! Alles hetzelfde. Morgen naar de KA. Ik ga hem bombarderen met vragen: - over de rode vlekken - over de voeding en Nikolai krijgt ook z'n tweede prikjes.
Chebu inderdaad.. Nikolai en K. zijn echt in heel veel opzichten precies hetzelfde! Hoe pak jij het aan met de voeding? Ga je eerder beginnen met bijvoeden i.v.m. de honger? En sinds wanneer gaf je Nikolai nou nutrix? Die rode vlekken zie ik ook af en toe als ik K. in bad doe... maar anders is t me eigenlijk nog nooit opgevallen dus denk dat dat van de warmte is ofzo... over de voeding ben ik héél erg benieuwd wat hij gaat zeggen! K. krijgt donderdag zn 2e prikjes Trouwens.. hoevaak gaan hier de kids in bad?
Weltrusten! Dit vroeg ik dus omdat ik K. ongeveer 3 keer per week in bad doe, maar nu is zijn koppie alweer helemaal droog aan t worden (het was net weer mooi gaaf ) Minder vaak in bad doen misschien?
Met BV is dit vrij normaal hoor, kan ook 1x in de twee weken zijn... Tygo poept gemiddels 3-5x per dag.... @in bad: 1-2x per week
Ja, heel grappig en toevallig! Zoals K. en Nicolai broertjes kunnen zijn, zo kunnen Jesse en Walter dat ook! Haha. Walter heeft dat ook wel een beetje met Tim, Marielle's zoon. Heeft Jesse dat ook?
Walter gaat 2x pw in bad. Op zondag door papa, op woensdag door mama. Ik mag dus strakjes weer... Vind het in bad doen op zich heel leuk, tot het moment dat hij eruit moet. Vanaf dan is het gillen, krijsen en huilen. Het zal wel net zo'n koukleum als zijn moeder zijn. Ook vindt hij het nog steeds een ramp om zijn kleertjes om het hoofdje te moeten krijgen, geldt ook voor de armpjes.