November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ poepluiers

jeetje wat hebben jullie geluk zeg ... pfff ik heb vanavend poepluiers nr 7 gehad en nu durf ik bijna niet meer te kijken ... maar zal toch moeten :oops:

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

@Baylee dat was eerst hier ook altijd... 6-7 poepluiers op een dag.. nu is het er nog 1-2 ongeveer.. leuk zulke cadeautjes ;)

3. Joveli

Joveli Niet meer actief

Jaaa hier de eerste weken ook echt 7 tot 8 poepluiers per dag. Nu sinds een paar weken maar eentje per week, ideaal :)

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    We hebben wel veel hetzelfde he :) al sinds de zwangerschap :D

5. miepdoos

miepdoos Lid

24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    Nee ik doe de katten ook zeker niet zomaar weg, vind ik zooo zielig, ze zijn al 5 jaar bij ons. Maar mocht hij er inderdaad wel allergisch voor zijn dan zal ik toch een keuze moeten maken, maar daar gaan we dan nog maar niet van uit!

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @poepluiers
    In het begin tot 9 luiers per dag (diarree)
    toen weer 2-3 per dag
    en nu na zijn kuurtje weer zoveel per dag ... we wachten het nog maar es af :(

7. LovelyDK

@Joveli, zoo dat is wel lekker ja.. maar kan dit geen kwaad? Of ja.. als die er geen last van heeft zal dat wel niet toch?
    Ik maak me al druk als K. 1 dag niet gepoept heeft :oops:

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    :)

Ps. Wanneer spreken we af ;)

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    en ik maak me druk dat het er zoveel zijn ...
    Maar 1 poepluier per week zou ik eigenlijk ook niet zo fijn vinden dan zou ik ook zoiets hebben is dit normaal ? maar ik weet niet wat normaal gemiddelde is dus vandaar me vraag :oops:
    Dus teveel te weinig het is ook nooit goed he :) :oops:

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ;)

11. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Hier tot 3 weken terug maar 1 poepluier iedere 4-5 dagen. Nu dus al 3 weken (jawel!) diarree en dus vele poepluiers iedere dag. Cb en huisarts al gebeld: kon geen kwaad als verder alles goed ging, kon wel een paar weken duren. Maargoed, het duurt dus nu al die "paar weken"! Morgen naar het CB voor Ediah's 2e prikken, dan meteen maar even vertellen dat we nog steeds in de shit zitten! 8-[

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    1 Poepluier per dag hier.
    Ik heb ook wel eens het gevoel dat K. en Nikolai broertjes ofzo zijn Lovely! Alles hetzelfde.

Morgen naar de KA. Ik ga hem bombarderen met vragen:
    - over de rode vlekken
    - over de voeding
    en Nikolai krijgt ook z'n tweede prikjes.

13. LovelyDK

Chebu inderdaad.. Nikolai en K. zijn echt in heel veel opzichten precies hetzelfde! Hoe pak jij het aan met de voeding? Ga je eerder beginnen met bijvoeden i.v.m. de honger? En sinds wanneer gaf je Nikolai nou nutrix?
    Die rode vlekken zie ik ook af en toe als ik K. in bad doe... maar anders is t me eigenlijk nog nooit opgevallen dus denk dat dat van de warmte is ofzo... over de voeding ben ik héél erg benieuwd wat hij gaat zeggen!
    K. krijgt donderdag zn 2e prikjes :(

Trouwens.. hoevaak gaan hier de kids in bad?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    om de dag in bad. Meiden ik ga lekker slapen tot morgen!

15. LovelyDK

Weltrusten!

Dit vroeg ik dus omdat ik K. ongeveer 3 keer per week in bad doe, maar nu is zijn koppie alweer helemaal droog aan t worden (het was net weer mooi gaaf :()
    Minder vaak in bad doen misschien?

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    1 x per week in bad

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Met BV is dit vrij normaal hoor, kan ook 1x in de twee weken zijn... Tygo poept gemiddels 3-5x per dag....

@in bad: 1-2x per week

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, heel grappig en toevallig! :)
    Zoals K. en Nicolai broertjes kunnen zijn, zo kunnen Jesse en Walter dat ook! Haha.
    Walter heeft dat ook wel een beetje met Tim, Marielle's zoon. Heeft Jesse dat ook?

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Walter gaat 2x pw in bad. Op zondag door papa, op woensdag door mama. Ik mag dus strakjes weer...
    Vind het in bad doen op zich heel leuk, tot het moment dat hij eruit moet. Vanaf dan is het gillen, krijsen en huilen. Het zal wel net zo'n koukleum als zijn moeder zijn. Ook vindt hij het nog steeds een ramp om zijn kleertjes om het hoofdje te moeten krijgen, geldt ook voor de armpjes.

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen iedereen :D

Deel Deze Pagina