- Luiers bij de kruidvat deze zijn voor iets mindere kilo's dan de etos. - Nu 1x geweest, heb eerst Tygo afgedroogt en aangekleed en toen mezelf, was mijn man ook mee dus die hield Tygo vast. Bij ons werd aangeraden om de kleine niet gelijk mee te nemen naar de garderobe omdat dat te koud was dus moest ik hem ook eerst doen want aankleden van baby's is daar in het zwembad en voor ons daarbuiten. - Bij ons liedjes zingen en dan daarop bewegingen maken in het water. - In de maxicosi Jooze heel veel sterkte lijkt me een zware dag.
Maxje: Wat een droppies! En poeh, dat was vast een harde knal die Ilana maakte! Dus baby's aan- en uitkleden in het zwembad? (Nee, niet in het water... ). En als je baby weer in de kleertjes is, ga je zelf in het kleedhokje. Maar dat wordt dan wel krap met je baby in de maxi-cosi als je die ook moet meenemen in het kleedhokje, of? Ik ga niet in de gemeenschappelijke ruimte in mijn blootje staan hoor! En mag het onderstel van de maxi-cosi / buggy mee naar binnen?
hier helemaal versleten van de huishoudbeurs en 9 maanden beurs ... Maar het was super super super druk wat ze vorig jaar op een gemiddelde dag aan bezoekers hadden hadden ze nou al na 2 uurtjes op de 9 maanden beurs ! En Woezel en Pip waren er en Dinand (en sbs 6) met z'n allen knuffelen bij de knuffelmuur van woezel en pip ... heeel erg leuk En voor de rest weeer veeeeel te veeel meegenomen he jaa ..... @ zwemmen Ik doe mijn bikini thuis aan en als je uit het water komt eerst je baby afdrogen enzo ... en daarna idd met z'n allen in de babyroom maar met zoveel zijn we dan niet hoor ... ach we zijn toch allemaal hetzelfde
@noatje Bij de stand van pampers krijg je een pak new born luiers een groot pak niet dat je er nu nog wat aan heb , ik heb het ook niet meegenomen hoor maar het werd uitgevochten daar ... 5 pallets na 2 uurtjes op... Er zijn veel aanbiedingen van potjes en fruithapje enzo en er is genoeg voorziening om je beeb eten te geven ... en te verschonen bij de pampers stand haha heb ik vandaag weer een keer of 7-8 moeten doen Drinken en eten is er heeel erg duur dus misschien wat drinken meenemen voor jezelf ... en die rompers van het kruidvat he die 7 voor 10 euro waren op de beurs maar 7 euro Maar je kan niets missen hoor gewoon rustig op je gemakkie erdoor wandelen en dan mis je niets het is best breed en ruim opgezet ! dus wel fijn
@ 9 maanden beurs al die mensen met die dikke buiken ... hihi ik wil ook weer vond het eigenlijk toch iets hebben en mis het wel Het is net dat het alweer heeeel lang geleden is ... is natuurlijk niet zoo maar zo voel het wel
@Wen, ja idd best wel.. dacht al dat dit aan mij lag! Trouwens... als je 180cc water krijgt is het bij mij ook meer dan 200cc in t flesje bij jou ook?
www.jane.es moet je die kinderwagen zien.. en dan vooral die 'maxi cosi matrix' die rugleuning kan helemaal plat en daardoor kan je kindje er zolang je wil in dus... dat is wel superhandig... van 0-15 maanden
@lovely ik heb een mclaren buggy die vanaf 3 maanden mag, en er zijn er ook die vanaf 0 maanden mogen!
zie maar hier: http://www.maclarenbaby.com/us/content/ ... 7/lang,en/ en http://www.maclarenbaby.com/us/content/ ... 8/lang,en/
Serieus? Super lijkt me dat! Ik heb vandaag K. voor het eerst in de echte wandelwagen (Quinny) gelegd en dan helemaal plat... in zijn wandelwagen bak past hij haast niet en om m nou uren in de maxicosi te zetten vind ik ook niks