November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    ik heb de oudere versie van deze: http://www.maclarenbaby.com/us/index.ph ... Itemid=494

... in de US en UK mag het al vanaf 3 maanden in deze... NL richtlijn 6 maanden... maar de medische wereld daar is verder dus zal wel goed ztten dan...

bovenstaande 2 links kunnen vanaf 0 maanden..

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    tygo vind t trouwens geweldig! kan hij eindelijk kijken!

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Janny denk toch dat je aan de gemeenschappelijke kleedkamer moet denken anders word het krap en bij ons was het niet zo druk daar.

Ik ga vrijdag met mijn zwangere vriendin naar de 9-maanden beurs heb er wel zin in!

5. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @lot23

Geniet van je dag vrijdag want het is leuk .... en druk

@noatje
    Geniet ook maar morgen van je dag ! En met niet teveel tassen thuiskomen he ;)

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee dat niet. vreemd he

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden kwijlen jullie beebjes ook zo verschrikkelijk!

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    ik stond er trouwens echt van te kijken hoe behulpzaam de mensen zijn :D
    Iedereen helpt je met de kinderwagen in en uit de trein :)
    En op de terugweg was dat toch niet zo eenvoudig met al die tassen .. hihi :) Maar stond er echt versteld van dus de dag van vandaag kunnen mensen toch nog behulpzaam zijn :D

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @wendy1983

Hihi hier begint het ook dus hier ook bijna altijd een slab om en moet zeggen ook voor het spugen hoor :) Maar heel die vuisten gaan tegenwoordig in zijn mondje :confused: en dan lekker kwijlen ;)

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja hier gaan de vuisten ook helemaal in zijn mondje :confused:

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Beloof niks O:) :oops: hihihi... ik ga trouwens met die nieuwe buggy... kan wel minder aanhangen maar goed... en ik reis lekker 1e klas! :D

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wendy Tygo kwijlt ook aardig.

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @noatje
    Ik had zo'n blokkerkaartje ;)
    Maar ik stapte op bij de opstap voor de fietsen daar hadden we plaats om te zitten en om de wagens te zetten want wij hadden zo'n trein met een boven en een beneden dan moet je trap op of af :confused: en dat zag ik toch effe niet zitten ... en dan in die drukte
    Dus hoop dat het jou lukt morgen om de trap op of af te gaan voor eerste klas of je moet een stoptrein hebben ...?

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Met die buggy lukt dat wel.... Maclaren's is zo'n inklapmodel.. heel smal en ben met mijn schoonzus die kraamverzorgster is ;)

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @noatje ik had de grote wagen mee met de reiswieg want de hele dag in een maxi cosi is ook niet goed zeggen ze ... maar mijn wagen was eigenlijk nog veeeels te klein hihi ... dus succes ;)

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @noatje
    Zorg maar dat je buggy niet gaat steigeren haha
    Ik was ook met me schoonzus en der kindje en zij had wel een grotere wagen als ik met meer opbergruimte :) en nog hadden we plaats tekort dus kan je nagaan hoeveel tassen er hier nu op tafel staan hahaa
    Iedereen zie je s ochtends lopen met lege trollys hihi ;)

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Het kwijlen begint hier ook een beetje te komen. En idd, soms de hele vuist in dat kleine mondje.

Vanmiddag op het cb ging het prima! Deze keer minder hard/lang gehuild dan de vorige keer. En nog geen last van de prikken gelukkig.
    Ze weegt nu 5100 gram en is 57 cm.
    Kleine meisjes worden groot :confused:

Welterusten allemaal!

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Zwemmen: Ohw nee! :oops: Doordat ik meer dan 60 kg ben afgevallen, is mijn huid/vel echt geen gezicht meer. Dat ga ik andere mama's niet aandoen! En mijzelf al helemaal niet! Vind het al erg dat mijn man mij naakt ziet. Ik ben in mijn blootje echt een zeepzakje. Dan maar niet babyzwemmen...

9-Maandenbeurs: Dus het is wel leuk? Gelukkig maar! Nou, die new-bornpampers sla ik over, maar met de rompertjes van Kruidvat ben ik wel erg blij, want die waren hier de 2e dag al uitverkocht! Die ga ik dus wel halen!

Baylee: Ik begrijp je helemaal dat je het zwanger zijn wel mist. Dat heb ik ook als ik mijn zwangere schoonzus zie en spreek.

Lovely: Bij mij is het flesje dan ook voller dan 200 cc!

Hier gaan ook de vuistjes in de mond! Trouwens, hij wil tegenwoordig alles wel in zijn mondje stoppen!

19. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Janny Jansen

Ja ik mis het zwanger zijn :oops: denk dat er wel meer zijn :oops: ;) die het missen ...

20. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

vreemd he janny? hoe kan dit?
    hier ook ontzettend veel kwijlen.. maar dat doet die eigenlijk al een hele tijd

Deel Deze Pagina