Baylee: Ik mis het ook wel hoor! Lijkt me ontzettend mooi om weer opnieuw zwanger te mogen zijn. Lovely: Ik dacht dat het bij iedereen gelijk zou zijn, maar dat is dus niet zo... Heel vreemd inderdaad. De knuffelmuur van Woezel en Pip is nu op Shownieuws... die van de beurs... wel grappig.
Goedemorgen Wendy! En ik de 2e! Haha. Had ook wel de 1e kunnen zijn, maar moest even een paar hyves-krabbels sturen... Het sneeuwen is hier begonnen trouwens. Is Ienie inmiddels al bevroren?
Sneeuw Krijgen we sneeuw dan? Ik ben ook erg benieuwd hoe het met iennie gaat in NL Goedemorgen trouwens Janny
Haha... Ja, we zouden sneeuw krijgen hoorde ik gisteravond van Piet. In het noorden zou het beginnen, later de rest van het land volgens mij. Had Ienie trouwens al iets gepost vanuit Nl?
Van zwarte Piet? Heb jij contact met zwarte piet!? Hier trouwens nog geen enkel vlokje sneeuw, jammer! Als ik heel eerlijk ben mis ik het 'zwanger zijn' nog niet Ik vind het heerlijk dat ik me weer wat 'fitter' voel en dat ons kleine mannetje nu heerlijk bij ons is. Dat ik niet meer de hele dag door moe ben, na 1x trap lopen al buiten adem ben en het vele plassen de hele dag door. Ik heb natuurlijk helemaal geen zware klachten gehad tijdens mijn zwangerschap maar toch vond ik het wel een zware/vermoeiende periode. Het was ook heel mooi, alle uren met onze handen op mijn buik contact krijgen met ons mannetje. De schopjes, echo's etc. Maar ik ben nu maar al te blij dat het kleine mannetje er is, en mn buik even leeg is! (Alhoewel.. er is een ieniemienie kleine kans..) Enne Wen: ik kan opzich alle vrijdagen wel hoor. Morgen alleen niet want dan heb ik college en een doktersafspraak. En de vrijdag erop weet ik nog niet, moet ik even aan mijn vriend vragen. Weet niet of hij plannen heeft om volgende week richting Groningen te gaan..
Kan nog niet echt goed zien of de sneeuw blijft liggen. Het zijn echt mini-vlokjes (dus waarschijnlijk niet... hihi). Zwarte Piet is er gelukkig even niet... haha. Nee, onze Paulusma-oat-morn-Piet bedoel ik... Enneh, wanneer weet je of je buik helemaal leeg is? Ben je er zenuwachtig om?
Hier mooie dikke vlokken sneeuw hoor! Zwanger zijn missen? Ja, zoals ik hier al eerder schreef: ik was het liefst alweer zwanger van de volgende! Niet zo zeer om het zwanger zijn, alswel (hopelijk) nog zo'n mooi klein kruimeltje... En ik heb beslist genoten van het zwanger zijn, de buik, alles wat erbij hoort. (heb natuurlijk ook geboft met een probleemloze zwangerschap). Dus er wordt aan gewerkt... (laat ik het zo zeggen: ik had hier vanmorgen ook als eerste kunnen zijn, als we niet... ) Ediah ligt nog heerlijk te slapen, die was toch een beetje moe van haar prikken van gisteren denk ik: ze heeft vanaf 17.00 tot 21.30 geslapen, toen gedronken en weer geslapen tot vanmorgen 8.00 en daarna dus weer ingedut. Ben benieuwd wanneer ze wakker wordt: ik heb hier weer een wandeldate staan met wat dames van de pufclub. Is echt leuk, had wel gehoopt dat ik misschien door de cursus een paar leuke "moeders in dezelfde fase" zou leren kennen, maar je moet maar zien of het klikt.
Wel een beetje. Ik moet geloof ik volgende week ongesteld worden dus we zullen zien. Gisteren had ik krampjes, meteen in de stress maar ik moest gewoon nodig naar de wc Morgen een gesprekje bij de huisarts over een spiraaltje. Zal het meteen even voorleggen wat er gebeurd is want daar zullen we eerst wel duidelijkheid over moeten hebben neem ik aan.
Whahaha, Whabbit weer in de bocht... Ben benieuwd wanneer jullie 'raak schieten'... En dan blijft het dubbel... Whabbit wil wel en werkt eraan, Joveli wil niet en hoopt op een menstruatie! Gek he? Joveli, ik duim met je mee hoor! Succes alvast voor morgen!
Er waren hier toch ook meiden die een rood-wit-blauw (Hollands... duh...) kamertje hadden? Bij de V&D zijn er rood-wit-blauwe kleertjes + rompertjes in de aanbieding, zag ik in de folder... Volgens mij ook andere Hollands gekleurde spulletjes.
Ja, en Whabbit wil wel, maar heeft nog geen menstruatie gehad. Wat natuurlijk niet alles wil zeggen, maar toch! Dus in feite hoop ik ook op een een menstruatie, zodat ik in ieder geval het idee heb dat ik (misschien) weer een cyclus heb!... Maargoed, in 1x raak schieten zonder eerst ongesteld te zijn geweest kan natuurlijk ook, zou leuk zijn!
Goeiemorgen. Ik ben wel ongesteld geweest, al 2 keer. Maar zie maar onder mijn banner. 80 dagen en 10 dagen. Daar klopt helemaal niks van. Ok, jengelend kind. Het wordt hem te saai in de box. Ik ga ff spelen.
Ja inderdaad nogal dubbel! Hier ook al 3x ongesteld geweest! Heb een cyclus van 24/25 dagen, netjes dus. Ik duim voor je Whabbit dat het bij jullie raak mag zijn en bij ons niet! Li ligt lekker te spelen in de box, hij slaat keihard tegen de rammeldingetjes aan die aan zn speelboog hangen hihi. Maar hij begint nu te mopperen want er komen geen geluidjes uit (hij moet ze echt goed raken wil er een geluidje uit komen) en dat frustreert hem nogal.
So ik ben ook weer aan het werk! Ik vind het wel lekker om weer aan het werk te zijn maar mis mijn dropje wel hoor. Voor de rest weinig bijzonders hier. Ik mis het zwanger zijn ook af en toe wel maar zou liever gewoon weer voor een nieuwe zwangerschap gaan maar helaas. Zowel de gyn als manlief willen nog niet. Nog 1 jaartje denk ik! Trouwens nog iets anders: Lotte slaapt tegenwoordig 's avond in haar eigen bed. Meestal vanaf half 8. Dit gaat echt super goed! Maar nu komt het ...door dat slapen is ze elke keer al rond 5 uur weer wakker. Wat moet ik daar nou mee! Het maakt ook niet uit of ik de laatste fles om half 11 of half 1 geef. Ik rek het dan met een speentje tot 6 uur/half 7 maar ze is klaar wakker en ligt dan gewoon te kijken of met haar benen te spelen. gelukkig geen gehuil maar ik kan dan ook niet meer slapen. Iemand een idee?