Zo net terug van werken Jayden is naar het kdv ... zijn eerste hele dag ... Ik ben benieuwd wat er vanavend in zijn kinderopvang dagboek geschreven staat echt een leuke herinnering voor later ! @ droge huid Ik heb vanmorgen bij Jayden allemaal ronde plekken ontdekt op zijn rugje uitgedroogde ronde vlekken ? dus heb alweer een afspraak gemaakt bij de ha voor vanavend Die vent zal ook zeggen daar is die zeikerd weer Maar tegenwoordig is het hier luxe hoor donderdagavend spreekuur van 19 u tot 20.30 u !
@Baylee, Nikolai's plekjes zijn niet rond. Ronde plekjes kunnen volgens mij ook dauwworm zijn? Nou ja, best maar even vragen.
@Whabbit Dus euhhh de volgende is al "in de maak " Het is dat ik eigenlijk het liefst 1 jaar moet wacht door me keizersnede want anders ... denk dat ik zoo in september me pil de deur uitgooi @pil trouwens mijn pil werkt voor geen meter volgens mij ben nu al bijna 2-3 weken aan het vloeien ( niet veel) terwijl ik gewoon de pil slik ...dus nu weer een stopweek joepiee En dan hopen dat hij de volgende strip wel gewoon goed werkt want anders zou het wel es kunnen gebeuren dat al me plannen in de war worden gebracht
Spannend hoor de hele dag naar de kinderopvang! Had je er moeite mee om hem achter te laten? Leuk he die dagboekjes. Ik werk zelf op een kdv en vind het ook altijd leuk om er in te schrijven. Schrijf je er zelf ook wat in? Wat een luxe, 's avonds spreekuur. Hebben we hier niet.
@Lot, pigmentvlekken? Ik heb geen idee. Als ik straks die zalf heb, dan bel ik m'n moeder want die is apothekersassistente.
@marleen4683 Ja ik heb nu ook in het boekje geschreven hoor ! hihi leuk he ! Ik had er eigenlijk niet zoveel moeite mee hoor sorry ... maar toch een klein kropje in me keel hoor Ik weet dat hij goed zit en dat het daar leuk vind dus ja het moet toch gebeuren denk ik dan ... en ik kan bellen en hem halen wanneer ik wil dus ...
He Baylee welke opvang heb je? Ik vond het gisteren nou niet echt leuk om te lezen dat er ook in Sterrenburg bedreigingen zijn geweest...
@bea ff gegoogeld maar daar zit ie niet hoor ... pfff moet niet gekker worden ... en het is niet heel groot waar ie gaat maar 2 groepen
http://www.ad.nl/drechtsteden/3011069/D ... lzaal.html Echt bizar! Ook niet echt een leuk idee dat er zo'n gek in Dordt rond loopt.
@ bea het is hier wel heeeel dichtbij pfff Denk dat ik maar es effe ga bellen hoe het is met mijn kleine vent ...
Dat heb ik ook gedaan hoor! Nu is Lotte bij mijn ouders en volgens mij gaat het allemaal erg moeizaam vandaag. Ze wil alleen maar op de arm heel de tijd. Uiteraard kreeg ik gelijk te horen dat ik haar te veel verwen maar dat laten we maar weer aan de andere kant uit mijn oor gaan.
@bea Haha ... ach je mag ze toch verwennen Maar wat je zegt van dat vroeg wakker worden heeft Jayden ook gehad en toen opeens weer over ... nu komt ie wel ietsje vroeger al de hele week rond 7.30-8.00 ipv 8.30- 9.00 maar nu gelukkig niet meer om 4 uur ! Misschien es een lepel rijstebloem door de laatste fles doen ? Jayden kwam al 12 dagen weer om 4 uur snachts en sinds het begin van de rijstebloem is ie nooit meer snachts gekomen het gaat alweer bijna 2 weekjes goed !
pffff moet zo naar de manueel therapeut ... hoop niet dat hij weer met die naalden in me bil steekt ....
Rijstebloem doe je toch pas vanaf 4/6 maanden? Ik heb ook niet het idee dat het honger is. Ze is rustig een uur wakker voordat ik een fles ga maken. Ze ligt gewoon te spelen of af en toe te jengelen voor haar speen. Ach zo erg is het ook weer niet. Het is meer lastig omdat ik nu ook weer werk. Dan is slaap af en toe wel makkelijk.
@ Baylee, kan me voorstellen dat je er wel een beetje moeite mee had hoor. Als wij straks beide aan het werk zijn past mijn moeder op. Dat is volgens mij wel anders. En wij op de kinderopvang altijd maar tegen de ouders zeggen: komt wel goed joh. Komt ook wel goed, maar neemt niet weg dat het lastig kan zijn om je ukje achter te laten. Heeft de manueel therapeut al eerder met naalden in je bil gestoken? Waaom doet ie dat als ik vragen mag? @ Bea, kan toch ook zijn dat ze haar dag gewoon even niet heeft? Knap dat je dat soort commentaar langs je heen laat gaan. Ik zou het niet leuk vinden geloof ik.
@bea Op de verpakking staat 4 maanden ... Maar ik doe maar 1 eetlepel in zijn laatste fles (wel met speen 3) ... dus niet zo heel veel rijstebloem ... En heb het eerlijk gezegd tegen het cb en het kan absoluut geen kwaad zei ze ... ze zei tegen mij beter dat geven dan nu al een fruithap ! Dus ja en ukk die gebruikt het ook al een tijd bij maud van haar heb ik de tip namelijk ... en moet zeggen het werkt !
Het is ook niet echt leuk om te horen maar ik zei net al tegen mijn vader dat ik door hem ben opgevoed en het dus niet van een vreemde heb. En het slaat ook nergens op, het is altijd makkelijk om commentaar te leveren maar of het nou echt ergens op slaat? Ik laat ze lekker kletsen! Ik kan het heel goed met mijn ouders vinden dus kan ik ook wel iets van ze hebben.
@bea Gewoon proberen dan zie je het resultaat wel en op het pak staat ook dat goed is os voor het doorslapen ik geloofde het ook niet maar het werkt hij is blijkbaar net iets mer verzadigd ... maar ik ga nu echt effe naar de therpeut anders ben ik weer te laat ..