Hier heeft de rijstebloem helaas niet geholpen. Nikolai wordt nog steeds wakker 's nachts. Ach ja....
@chebu Jammer hoor had wel lekker geweest... voor jou nachtrust ! zo zie je maar elke beeb is weer anders maar ja als je het niet probeert dan weet je het niet ... Hoelaat komt ie dan snachts ?
Tipp veel plezier! En niet teveel uitgeven he Beatrice Tygo is ook vaak rond 5 uur wakker de laatste nachten hij huilt dan even en gaat wel weer slapen, heb ook niet het idee dat hij honger heeft. Ja en slaap is zeker lekker als je weer moet werken he. Marleen werk ook in de kinderopvang en kan dat van tegen ouders zeggen komt goed je mag altijd bellen maar Tygo gaat nu nog alleen naar oma en ik vond dat al moeilijk dus begrijp ineens hoe alle ouders zich voelen nu ik zelf zo'n kleintje heb. Net weer met Tygo naar de osteopaat geweest ze heeft hem weer goed behandeld het eind deed ze hem wel zeer bij zijn nekje hij was zo verdrietig nu hopen dat hij er ook baat bij gaat hebben. Vanavond 2de keer babyzwemmen hoop dat hij het weer leuk vind en dan thuis maar even lekker douchen want vond hem vorige week erna een beetje koud aanvoelen.
@ Lot, ja zo begrijp je beter wat al die moeders voelen! Nou, ja daar kunnen we ook weer ons voordeel mee doen denk ik dan maar weer.
@marleen4683 Hij steekt met naalden in me bil omdat er een paar verloskundigen zo stom waren om te zeggen dat het allemaal bij de zwangerschap hoorde krampen en steken in me bil en ik jankte het uit... Nu een paar maanden later is de oorzaak bekend me bekken stond scheef en een zenuw zat er helemaal knel en die drukte weer op een spier en om me spier te ontspannen steekte ie met naalden in me bil maar gelukkig vandaag niet nu zat het nog een beetje vast dus alleen maar een klein beetje gekraakt ... nu weer beter
nou dadelijk effe naar de dokter we moeten er om 20.20 uur zijn ... kben benieuwd wat die plekken zijn ... zal wel gewoon allergische reactie zijn... maar mss krijgen we dan een zalfje die wel goed werkt want ik kan er niet tegenop smeren ...
Meiden ik ben zo moe Jesse ligt lekker te slapen dus wij gaan even bank hangen heerlijk tot morgern en iedereen slaap lekker!
net terug van de ha het is eczeem hij zei dat het wel op een ringworm leek maar het is het niet het zijn echt hele droge ronde plekken dus een zalfje gekregen ... nu hopen dat het over gaat ...
@lot23 Hij lijkt er geen last van te hebben hoor volgens mij heb ik er meer last van Ik ben een beetje overbezorgd denk ik ...
@Baylee, ik ken het helemaal. Ik vind het zo erg dat Nikolai ook eczeem heeft. Loop me er helemaal over op te winden. Hij heeft ook een smeerseltje. Smeer me suf
ben terug van de beurs... kan geen pap meer zeggen... wa sheel leuk, veel gekocht en meegenomen... van half 9 tot half 9 weggeweest omdat we 2x een uur vertraging opliepen... waarom moeten er zonnodig mensen voor de trein springen als ik naar de beurs ga pfffff ben ff uitgeblust
@chebu Er was gewoon niet tegenop te smeren met gewone vaseline of bephantene Morgen krijg ik het zalfje het moest besteld worden volgens mij ... dan zal ik me ook suf smeren ...
@noatje Was het druk ? haha hadden ze vandaag meer pakken pampers ingeslagen bij de pampers stand ? Jeetje was er iemand voor de trein gesprongen ? heb er niets over gehoord ... was het vanmorgen ? Wat heb je allemaal gekocht ?