Thnx Wen! En Bea, K. heeft zo'n ding.. alleen is het niet erg praktisch vind ik.. ik denk dat het meer bedoeld is voor wat oudere kindjes die op die manier zelf hun tut kunnen terugvinden en terugstoppen.. helaas kan K. dat niet
Nikolai kan de speen wel uit z'n mond trekken en 'm ver weg gooien (bij voorbaat uit de wieg), maar hij kan 'm nog niet zelf in zijn mond terug steken.
zo goeiemorgen heb ook alweer lekker gewerkt ! Ging ik gisterenavend lekker nog effe met Jayden in bad en jaaaa je voelt hem al aankomen zit ie scheten te laten en even later zit ie lekker te poepen in het bad .... ben er maar uit gesprongen en dan maar met hem onder de douche gaan staan ... Das de eerste keer in 3 maanden tijd dat ie dat doet ... grrrrrr Nu durf ik dus niet meer te gaan zwemmen
Tja het is herkenbaar chebu! Lotte doet het ook maar die slaapt niet met haar speen in. Ze valt ermee in slaap en als ze dan slaapt hangt hij er eerst een beetje bij en dan laat ze hem los en haal ik hem weg. Maar Lotte ligt nog naast me dus is het wat makkelijker. Dat is trouwens ook de reden waarom ze nog bij me ligt. Babybuikjesolie dus...ik ga het proberen! Thanks. Iemand anders nog een tip? Is iedereen inmiddels van de vsm druppels af? En er was er toch nog 1?
Liam poept ALTIJD in bad/zwembad. Zwemmen kan wel hoor, gewoon een zwemluiertje om met een zwembroekje erover. Enne, ons kereltje rolt als een bal door de box heen. Van buik naar rug en van rug weer terug naar buik. We zijn zo trots! 8) Liam raakt 's nachts ook altijd zijn speen kwijt maar wordt er niet echt wakker van. En als hij wakker wordt dan rek ik mijn hand uit, tast af waar zn speen ligt en stop hem er met mn ogen nog dicht er weer in. Afgelopen nacht trouwens voor het eerst doorgeslapen! Van 22.30 tot 05.00, voor het eerst!
Joveli jippieee zou Li het ingefluisterd hebben aan K. ? Hier ook van 00:00 tot 05:30 Trouwens.. jullie hadden toch een bedje bij ikea gehaald wat aan je bed kan? Ik was laatst in e'hoven bij Ikea, dat bedje zoeken maar weet niet goed welke je bedoeld... Ik zit nog een beetje te twijfelen, K. ligt ook nog naast me.. maar misschien is het wel beter om hem op zijn eigen kamertje te gaan leggen? Dan hoor ik hem ook niet direct mopperen snachts en misschien slaapt die dan zelf wel door? Ook heb ik misschien wel een oorzaak van het slechte slapen gevonden (hoop ik!) Misschien had K. het al die tijd te warm... Hij slaapt in zijn puckababy (dus ingebakerd) met zijn pyama en sokken aan, lange mouwen romper eronder en 2 dekentjes en een lakentje + dat ik altijd zn bed voor verwarm met een kruik... Nu had ik gisteravond (odmat hij zn prikjes had gehad en licht verhoging had) hem in bed gelegd zonder zijn pyamabroekje en sokjes in zijn puckababy en 1 deken weggehaald... Zou dit de oorzaak kunnen zijn?
Nou, wie weet lovely! Mij is verteld dat te warm slapen er inderdaad voor kan zorgen dat kindjes niet goed slapen omdat ze wakker worden van de warmte. Wij hebben het bedje van 89 euro (ofzoiets) van de Ikea. Hiervan kun je de zijkant weglaten en dan aan je bed vastzetten. Ze zijn er in verschillende kleurtjes geloof ik.. Wat fijn dat jullie ook een lekkere nacht gehad hebben, ik schrok echt wakker haha.
@Lovely, volgens mij heeft K. liggen bakken! Hoe gaat het trouwens met z'n eczeem? Nikolai zit helemaal onder. Ben er een beetje wanhopig van. Smeer me helemaal suf en uiteraard een krijsend kind, want al die zalf is niet fijn. Nikolai slaapt ook naast me, maar dat kan ook niet anders want we hebben maar 1 slaapkamer. Rollen doet ie alleen van rug naar zij. En dan alleen als hij zin heeft. Hij pakt liever alles vast wat ie in z'n handen kan krijgen. Hij kan wel, als hij op z'n buik ligt, een bal met z'n hoofd terugstoten en op z'n armpjes steunen Ik haal de speen ook eruit maar misschien heeft ie wel jeuk ofzo. Overal rode vlekken.
@bea haha ik vond het niet zo'n leuke humor vooral niet omdat hij weer aan de diarree is @LovelyDK Jayden is ook altijd ingebakerd en hij heeft altijd een romper met lange mouwen aan en een pyjama broekje en sokken ... en je mag er geen dekens overheen doen anders kunnen ze warmtestuwingen krijgen ... op de verpakking bij ons staat ook echt dat ze alleen in een romper mogen en geeeen dekens erop ... want dat is gevaarlijk ... En dat zeiden ze ook in het cb dat we daar moesten op letten...
@joveli Ja dat zei je vorige keer he dat hij poepte in bad of zwembad maar nu vraag ik me toch af ofdat dunne poep niet dwars door zo'n zwemluier komt ? Ik denk dat ik vantweekend maar effe zwemluiers ga halen ...
Ja ben benieuwd... zo warm inpakken doe ik dus maar niet meer! Joveli, maar past dit ook echt aan je bed dan? Ik heb een boxspring, best hoog dus.. Chebu, K. zijn eczeem is niet echt noemenswaardig eczeem eigenlijk meer.. het is onwijs droog! Ik blijf nu aan het smeren met vaseline, de ene dag is het haast weg de andere dag is het weer heel rood/droog... snap er niet veel van
Lovely: Dan zou ik het denk ik ook een beetje warm hebben... Lotte slaapt in een pyjama, met of zonder sokken en dan onder een laken met 2 dekentjes over haar heen. Dit zijn van die wiegdekens van Prenatal dus ook niet super dik. Ik heb begrepen dat het heel gevaarlijk is als een baby het te warm heeft dus ik ben echt op gaan bouwen met laagjes. wel grappig, als Lotte van 23.00 tot 5.30 slaapt flip ik echt. Hiervoor was het altijd 7 uur dus dat wil ik aanhouden haha
Lotte rolt ook echt nog niet hoor! Ze is net aan het ontdekken dat je heeeel misschien iets beet kan pakken met die rare dingen onderaan haar armen.
@Lovely, ja hier ook! Best wel handig met luiers verschonen. Gaat snel. N's voorhoofd is heel ruw, net als z' armpjes en bovenbenen. Op zijn romp heeft hij rode vlekken en op z'n rug ook. Nu heb ik zo'n zalf van de dokter. Na 4 dagen zou het weg moeten zijn. Helpt die vaseline tegen droge plekken?