Lekker makkelijk hé Er zit o.a wasgel, shampoo, billencreme,badspul maar nog veel meer in 't is niet duur maar ik had het niet nodig [/quote:2mn8c1nh] Hey, super van je uitgebreide antwoorden. Was de hele dag nog niet online geweest, maar wilde toch even kijken of er iemand op mijn vragen had geantwoord! Heel erg bedankt! Zijn net de antwoorden die ik graag wilde horen!
Heb alles even vluchtig doorgelezen, maar niet alles onthouden. Even een knuffel voor alle baby's met exceem en voedingsproblemen! Morgen naar de beurs, dus ben ik hier ook niet. Oja, Walter had vandaag zijn laatste wen-dag bij zijn gastouder. Gaf mij de gelegenheid om even lekker te gaan shoppen. Esprit is weer blij met mij! Haha. Donderdag weer voor't eerst aan het werk. Volgens mij ben ik hekkensluiter van alle werkende moeders?
Ah ik ben blij! Heb gisteren die neusspray gehaald om toeschietreflex op te wekken. Vanmiddag nog 20 cc gekolfd uit beide borsten, zonet 50 cc. Haha het is weinig maar niet voor mij, aangezien het de laatste tijd echt met moeite gaat.
@Baylee, nou ja, alleen maar Cardiflor? Ik heb echt een medicinale creme gekregen met een bacterie/schimmeldodend middel. Werkt als een tierelier want de vlekken zijn al lichter! @Lovely, jammer dat onze kereltjes nu dezelfde maat hebben. Anders had ik misschien wel ff wat gekocht. Mijn 2e kind moet ook echt maar een jongetje worden en in de wintermaanden geboren worden, want dan kan ik de kleertjes nog een keer gebruiken. Voor een meisje is de helft niet bruikbaar. Alleen maar jongensdingen.
@baylee : om eerlijk te zijn viel mijn mond open toen ik het las.......cardiflore ....sorry hoor ....nou ja ik hoop dat het helpt
Gisterenavond naar valkerie geweest in metropolis bioscoop in antwerpen, indrukwekkende film. we hadden de laatste uitvoering gepakt om 22.30 zodat ik tygo om 21.30 zelf in bed kon leggen. En hij heeft gewoon doorgeslapen tot 7.30! Ben ik blij om aangezien hij nog geen flesjes drinkt... vanavond carnaval dus dan misschien de stad in... tygo dan ook maar vroeg op bed
Wij hebben nu afscheid genomen van de wieg en de kinderwagenbak, voor beiden is ze nu echt te groot geworden. De buggy voor de dag gehaald en deze kan gelukkig in 4 standen waaronder een ligstand, ideaal dus! Laura sliep altijd al de avond in haar ledikantje op haar kamertje, als wij op bed gaan krijgt ze nog een voeding en dan ging ze verder slapen in haar wiegje op onze kamer. Vanaf vanavond dus de hele nacht in haar eigen kamertje in het ledikantje. Ik ben benieuwd! Bedacht me net wel dat ik helemaal geen foto heb van de kinderwagen, dus voor de foto moet ie er nog maar wel even op deze week. @ Janny: ze lijkt inderdaad op mij, ook qua gedrag trouwens. Ik was als baby altijd erg makkelijk, Sander totaaal niet.
Leuk zeg, even naar de bios! Ga je ook (weer) werken? Hoe doe je het dan met de borstvoeding? Jara ligt al ruim een maand in haar ledikantje op haar eigen kamer. Dat gaat super! Om een uurtje of half 8-8 uur gaat ze op bed en dan maken we haar tussen 23.00 en 24.00 wakker voor de fles. Die drinkt ze half slapend op en vervolgens slaapt ze tot een uur of half 8-8uur! Lekker hoor!
Jah voor het eerst er weer eens wat langer tussen uit dus was wel lekker... mijn schoonmoedr stuurde me nog wel ff een smje tijdens de film dat alles goed ging.. was erg lief van haar... Ik zou 8 febr begonnen zijn, maar per 11 maart wordt mijn contract niet verlengd, en daarom kreeg ik een maand langer verlof. Ben dus werkzoekende vanaf 11 maart... ondertussen oefenen we dagelijks met de fles (dagelijks drama ) en hoop ik dat hij drinkt voordat ik werk heb
Hoi Gister naar de 9 maandenbeurs geweest. Was wel leuk voor 1 keer. Tim heeft het geweldig gedaan, wisselend in de wandelwagen en de draagzak. Kon ik deze ook eens uitproberen, dit ging goed. Veel moeten bijlezen dus niet veel onthouden. @ Dikke knuffel voor alle baby's moet huidproblemen. @ beginnen met werken: ik begin 10 maart pas. Heb een maand extra verlof. stop er mee, Tim is aan het huilen. Gr MarielleB
- Ik gebruik geen zwemluiers, is ook volgens onze zwemjuf niet echt nodig. Gewoon alleen een zwembroekje is genoeg. - Ik ga met 2 kinderen zwemmen, ik kleed eerst mezelf om dan 2 kinderen. sterre leg ik omgekleed met evn een deentje in de maxicosie (soms ou ik nog haar luier aan als ik eerst met Tycho ga zwemmen). Dan zwem ik eerst met Tycho, dan pak ik bandjes voor tycho en doe ik sterre haar zwembroekje aan. nadat zei ook gezwommen heeft droog ik beide kinderen af. Geef ik Tycho een badjas en een koekje, ik kleed Sterre aan. Dan geef ik Tycho drinken en kleed mezelf aan en dan Tycho aankleden. - De les is met name liedjes zingen en wat zwem bewegingen maken, met de jaren wordt dat steeds meer omgezet in echt zwemmen. Ook het onder water zwemmen wordt van begin af aan aangeleerd. - ik gebruik de maxi cosi Bijzaak, bij ons is het zo dat als je op baby zwemmen zit je niet op de wachtlijst hoeft voor zwemles. Jooze
De vaseline die lovely heeft heb ik hier ook en heb bij Tygo het idee dat het wel werkt voor de droge plekjes. Baylee wat zielig voor Jayden hoop dat de vsm helpt wel vervelend dat je het gevoel heb dat je niet serieus genomen word, vervelend dat je blijft tobben met Jayden. Gister naar de 9mnd beurs geweest, was erg leuk. Mijn vriendin had een trolly mee en dat was zeker handig scheelt een hoop gesjouw. Wat fruit en groentehapjes gekocht een cd met kinderliedjes en 2 shirts laten bedrukken. Sta ik met mijn zwangere vriendin in de rij voor een pak pampers, moet je een briefje invullen met uitgerekende datum dus ik wacht om mijn vriendin zegt die mevrouw moet je geen briefje invullen je bent toch ook zwanger denk je dat je buik iets verdwenen is nou blijkbaar niet, toch maar gaan sporten
Hi Dames, ik was dus begonnen met bij lezen en reageren, maar toen kwam er iemand binnen. heb het ook maar opgegeven 30 blz bij lezen is wel veel. Hier gaat het in ieder geval goed. De crematie is achter de rug. Ik heb met mijn vriendin gesproken en naar omstandigheden gaat het goed met haar. Ze huilt niet bij elke zin, maar praat wel veel over haar verdriet. Vanaf volgende week gaan ze samen in therapie. Doet met goed. Hier begint het leven daardoor ook weer zijn draai te vinden. Eigenlijk gaat alles goed alleen wat gekloot met de bv Ik heb niet goed genoeg gekolvd en red het nu net (kwa voorraad). dus ben dit weekend hard aan het bijkolven etc om alles goed op gag te houden. Dat was hem aan deze kant hoe is het met jullie?! Jooze
Wat lief van je schoonmoeder! Balen dat je contrakt niet verlengd is! En dat het niet zo lukt met het flesje. Dat is toch wel belangrijk als je werk hebt gevonden. Hoe gaat het met zoeken?
Goede middag, Hier lijkt het er veel op dat Tim aan zijn 12 weken sprong is begonnen Hij kiest wel een goede dag uit zeg. Zijn 5 weken sprong was hij ook 1 dag niet te genieten en toen waren we net bij vrienden. en nu raad je het al, vanavond moeten we daar weer op bezoek. Hopelijk gedraagt hij zich dan een beetje, anders durf ik daar niet meer te komen. Maar ik heb ze wel gewaarschuwd en tim mocht toch meekomen. Ga hem maar uit bed halen, hij ligt daar toch maar wakker te mopperen. Misschien even wandelen zodat hij even slaapt in de wandelwagen. gr MarielleB