November 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Mvj, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

Oct 25, 2007
    1,570
    0
    0
    Hi Dames,

@waterpokken, helaas kan dat al ja.
    @grote kinderen hier zeg! Blij dat het hier iets langzamer gaakt!
    @bv en alcohol, het is heel makkelijk, het werkt het zelfde als in je bloed. 1 glas alcohol (bier in standaard bier glas, wijn in wijnglas etc) is in 2 uur weg. En mocht je wat meer willen drinken en je hebt bv op voorraad. Flesje geven en je bv afkolven en weggooien. Op deze manier kan je prima een avondje stappen!

Hier nog steeds hard aan het kolven in de hoop dat ik voor morgen genoeg heb (ff geen alcohol dus;))

Jooze

2. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    1,253
    24
    38
    Baylee: heel veel sterkte!

Gerdien: welcome back!

Noatje: Leuke foto zeg! Nu al mee doen met de carnaval, je kan er maar vroeg mee beginnen he?

Hier gisteren nog zo wat: Had wat IK-tijd geplanned door weer eens naar de kapper te gaan. Mijn Lief zou meegaan met de kleine en lekker even gaan wandelen, konden we daarna meteen boodschapjes doen op de Albert Cuyp.
    Al wandelend richting kapper wordt ineens onze aandacht getrokken door een hevig schreeuwen. Zien we nog geen 10 meter van ons af een vrouw met haar bovenlichaam in een auto die ofwel zelf iets vasthoudt, ofwel vastgehouden wordt. Volgend moment trekt die auto hard op (met vrouw er dus nog steeds half in). Dus ik rende erop af (Ediah in wagen bij vriendlief achterlatend) op dat moment nog denkend dat het om "huiselijk geweld" (maar dan buitenhuis) ging. De vrouw viel na enkele meters uit de auto op straat en was hevig overstuur. Naast haar haar handtas en los een hele dikke STAPEL briefjes van 500 euro... maar zo nep, dat ik het als niet-kenner toch heel makkelijk als vals geld kon herkennen!. Ik haar naar haar vriend gebracht die vlakbij in een lunchroom zat te wachten, ondertussen de politie gebeld. En terwijl ik met de politie aan de lijn hang... is het slachtoffer met vriend weggewandeld... RAARRRRRRRRR! De politie, die er binnen een paar minuten was, zei dat dit in die buurt al een paar keer was gebeurd: mensen die een of andere duistere deal willen sluiten waarbij veel geld is betrokken en dan worden beroofd.
    Tsja, je maakt nog eens wat mee (als je leuk wat ik-tijd denkt in te lassen...)

3. Jooze

Jooze Fanatiek lid

Oct 25, 2007
    1,570
    0
    0
    Hi Dames,

@Whabbit, wat een raar verhaal?! Zeker dat het het slachtoffer was, nog naar de kapper geweest of eb je dat overgeslagen?!...

Ik ga slapen, ben nu al moe. Morgen vroege dienst maar zet mijn wekkertje vanacht om extra te kolven. als ik er dan 1 voedinkje uithaal heb ik dan genoeg voor morgen (heb vannacht ook bv gegeven dus denk dat het lukt).

Prettige avond
    Jooze

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Pfoe :confused: Tygo is van 51 cm naar 61 gegaan in nog geen 2 maanden... woensdag weer naar CB ben benieuwd want hij is ontzetteng gegroeid

Ik dacht dat het termijn 3 uur was... maar goed... Tygo drinmt geen flesjes nog steeds dus werkt hier niet :)

Ik ben zelf niet zo carnavalgek maar vond het wel leuk om aan te hebben als hij naar de optocht gata kijken (morgen hier in het dorp en overmorgen in bergen op zoom)

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0

Leuk weer even iets van je te horen :D

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Zo whabbit wat een verhaal :D

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    even spammen ;)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Jesse past maat 56 nog hij kan nu net shirts aan maat 62 maar dan moet ik wel de mouwtjes oprollen. Broekjes maat 62 zijn nog erg groot. maar is wel merk afhankelijk sommige broejes passen wel.

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Meiden even een vraag,

Hebben jullie kleintjes al tekenen van tandjes? Hier de laatste dagen onwijze stinkluiers, nóg veel meer kwijlen dan normaal.. bijten op zijn handen en alles wat voor handen is (bijt écht hard) en toen keek ik net in zn mondje en tadaa 2 witte streepjes onder :confused:

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb hier nog geen tandjes ontdekt...

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik ook niet...

Goedemorgen allemaal!

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Klinkt het zelfde als hier :confused: Alleen kan ik het nog niet goed zien. Hij is zo wilt met op zijn vuisten sabbelen dat ik er niet goed bij kan ;)

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Goede morgen meiden :D

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    goedemorgen...

Hier nog geen tandjes hoor, vuistje in de mond kan trouwens ook een hongersignaal zijn ;) maar klinkt alsof K. echt tandjes krijgt!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Hihi Tja dat kan idd ook maar Bij Jesse is het ook over duidelijk iets anders heb alleen geen idee wat. Als hij dan huilt klinkt het ook echt of hij pijn heeft.

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ah 't is zonde.... ik heb tygo gisteren voor het eerst betrapt op kwijlen... deze periode gaat schijnbaar vooraf aan tandjes krijgen...

Gisteren heeft hij trouwens met pijn en moeite 30 CC uit de Tommee Tippee gedronken, en we gaan vandaag weer oefenen... word er wel beteje moe van dat hij gewoon nog weigert en de dieprvries vol melk aan het belanden is!

17. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ja het kwijlen doen ze volgens mij allemaal rond deze tijd, heeft iets te maken met het ontwikkelen van de speekselklieren!
    Doet K. ook wel allang, net als het sabbelen op zn handen.. maar nu is het écht bijten!

18. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Lovely, hier ook tandjes (hoe kan het ook anders. 't blijven broertjes he). Twee stuks die aan het doorkomen zijn. Alhoewel ze de laatste week 'blijven' hangen. Ze komen maar niet verder.

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hier nog geen tandjes, maar wel mega kwijlen. Ze is soms net een Sint Bernardhond :D

Ze heeft sinds deze week trouwens ook het krijsen ontdekt, echt niet te geloven hoeveel volume eruit zo'n klein kindje kan komen. Ze krijst dan trouwens wel van plezier :D

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Gelukkkig merk ik al wel dat we hier niet alleen het probleem met kwijlen hebben. Ik maakte me al zorgen ;) idd soms net een sintbernard Corien ;) :)

Share This Page