en dan? Christine slaapt soms wel 12 uur... En ze lijkt dan nergens last van te hebben. Ze heeft alleen behoorlijk honger en drinkt dan heel blij haar fles leeg...
Bij Walter is dat dus ook al 2x gebeurd, dat hij meer dan 10 uur achter elkaar sliep (11 uur en 13 uur). Hij schijnt dan ook nergens last van te hebben en drinkt heel tevreden, net als anders, zijn fles leeg. Had het wel vaker gehoord, van de suikerspiegel. Enneh, bedankt Margreeth, voor de link. Ben gelijk even wezen kijken.
Nou, ik weet niet wat de risico's ervan zijn. Ik weet alleen dat het heel moeilijk is waar te nemen of dit het geval is. Het is namelijk zo dat het soms LIJKT alsof een kindje heel lekker, diep ligt te slapen maar het kan best zijn dat dit komt doordat het kindje versuft is door een te lage bloedsuikerspiegel. That's all I know.
oh... Ik zal er eens op letten... Maar van versuffing merk ik niks.. Ze wordt altijd uit zichzelf wakker en ligt dan nog een tijdje vrolijk omzich heen te kijken...
het gevaar is inderdaad dat de bloedsuikerspiegel te laat word ....en als gevolg daarvan worden ze weer suffig en gaan ze trillen ! je kan de pech hebben dat als ze suffig worden ...ze weg gaan zakken ....en als je pech hebt in suikercoma raken ..is wel heel rigoreus ....maar het kan ....jelmer deed het ook 12 uur doorslapen maar ben toch nog een voeding gaan geven om 21.30 .....
Door de stofwisselingsziekte die me zusjes hebben heb ik dit dus meegemaakt dat ze wegzakte, net niet tot suikercoma toe! Ik kijk daarom ondanks dat er curve bij Tygo geprikt is extra uit!
Hi Dames, @ Bedankt voor het adres van het andere forum, lukte me niet me te registreren kijk zo nog even. @Wat betreft het doorslapen dat heeft inderdaad met een lage bloedsuiker spiegel te maken, maar dit is een ziekte geloof ik. Wat ik begrepen is dat als je kindje uit zich zelf wakker wordt om te drinken niks aan de hand is. Jooze
@jooze dat is geen ziekte hoor! als jij niet op tijd eet zakt jou bloedsuiker ook als een baksteen .... uiteraard zijn bepaalde mensen hier gevoeliger voor..... maar het komt gelukkig niet veel voor
Hoi hoi, Zaterdag dus naar de hhb geweest. Tjee wat een drukte daar, heb eigenlijk helemaal niets gezien, erg jammer. De mystery guest was Frans Bauer, daar ben ik dus nog wel even heen geweest (stond helemaal vooraan ) Verder alles hier goed, Thijmen slaapt trouwens ook vaak langer dan 10 uur en 6 kilo heeft ie nog lang niet bereikt. Als ik hem om 12 uur wakker maak en nog eens laat drinken dan word hij vaak weer wakker voor 6 uur? Heel vreemd want als ik hem gewoon laat slapen dan komt ie veel later... Iemand anders dit toevallig ook?
@Sybje, kreeg ik echt van het cb te horen (dat het een ziekte is die maakt dat je niet wakker wordt en dat is de reden dat doorslapen niet mag). Maaar misschien dat het wat anders is als die bloedsuiker.. Prettige avond Jooze
Oh nou dat probleem met de suikerspiegel hebben we hier niet! Ga de spullen verzamelen. De karavaan gaat morgen naar Berlijn voor een paspoort.
Ik ga het risico niet nemen en Lotte zo lekker een fles geven. Ze werd geboren met een hele lage suikerwaarde dus ben ik bang dat zij er dan sneller last van heeft. de fles van 11 uur is ook erg gezellig. Dan zitten we lekker met zijn drieen op bed.