November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat vind ik altijd zooo lastig! als Lotte wakker is en ik ben alleen met haar en wil douchen. Zodra je dan de kraan aanzet is het blehhhhh. Tegenwoordig zet ik haar in een wipper bij de douche en dan gaat het wel aardig!

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Vannacht ging het supergoed. Meneertje heeft weer heel lang door geslapen. Hopelijk blijft het bij gisteravond.

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben net naar CB geweest; Tygo is weer hard gegroeid hij is 63 cm en 6868 gram... Hij is in zijn ontwikkeling wat vooruit... en erg sterk volgens de arts. Dus mama is weer hardstikke trots ;)

Het was wel ff brullen na de twee spuitjes maar mama's melk troost goed... nu ligt hij in zijn box te spelen... ;)

Zometeen krijg ik nog wat kraambezoek, en dan ga ik ff het dorp in denk ik ;) zulke leuke t-shirts bij de Hans gezien 2 voor maar 4 euro ;)

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen!

Ga zometeen met iemand anders die ook een baby heeft, wandelen.
    Twee moeders achter de kinderwagen hihi.

O ja, Nikolai's vlekken zijn weg! YAY!

En zaterdag komt het grote ledikant! Ook weer een stap. Uit de wieg in het ledikant. Wat worden ze al snel groot!

5. Joveli

Joveli Niet meer actief

Hee wat een goede berichten hier allemaal!
    Nikolai van zijn vlekjes af en vanmiddag gezellig wandelen, leuk hoor.
    En Tygo weer super goed gegroeid! Trouwens Noa, voed jij hem dan gewoon in de wachtruimte bij het CB? Ik deed dit namelijk bij de eerste prikjes wel en toen keek een papa daar mij HEEL boos en met een afkeurende blik aan.
    Eigenlijk heb ik daar schijt aan maar ik voelde me wel een beetje ongemakkelijk worden, alsof ik iets deed wat strafbaar was ofzo?

Beatrice: Liam dit dat ook altijd. Net op het punt dat ik net lekker onder de douche stond met het shampoo in mijn haar begon hij echt te krijsen. De laatste weken kan hij zichzelf ineens veel beter vermaken in de box en kan ik heerlijk douchen!
    Maar de wipper bij de douche is ook een goed idee, ik zal het onthouden :D

6. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Ik kijk trouwens half naar Dr. Phil over moeder die van hun kinderen 'perfecte' kinderen willen maken.
    Net eentje die haar dochter al met 9 maanden op 'leesles' deed en met 1,5 jaar naar school! :confused:
    Mag hopen dat wij niet zo erg worden ;)[/quote]

Even hierop reageren, heb namelijk gehoord van een van de meide bij gym dat kinderen in Amerika vanaf 1,5 jaar naar school gaan. Daar leren ze trouwens ook zinelijk worden. Zij vertrekt namelijk binnen kort voor 3 jaar naar Amerika en kan het dus weten.

Gr MarielleB

7. Joveli

Joveli Niet meer actief

Even hierop reageren, heb namelijk gehoord van een van de meide bij gym dat kinderen in Amerika vanaf 1,5 jaar naar school gaan. Daar leren ze trouwens ook zinelijk worden. Zij vertrekt namelijk binnen kort voor 3 jaar naar Amerika en kan het dus weten.

Gr MarielleB[/quote]

Raar, Dr. Phil vond dit namelijk belachelijk haha.

Ons goedemorgen kusje is trouwens vastgelegd:

http://94.100.113.19/500400001-50045000 ... _qFRI.jpeg
    Lief he! :p :p

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoor net dat er op Schiphol een Turks vliegtuig is neergestort! Even googelen...

9. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wat een lieve foto Joveli! Smelt!

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Vliegtuig neergestort bij Schiphol(Novum) - Een vliegtuig is neergestort bij Schiphol. Het toestel is rond 10.30 uur in een weiland langs de A9 terechtgekomen, meldt de politie Kennemerland. Het gaat volgens Schiphol om een toestel van Turkish Airlines, dat bij het landen naast de landingsbaan terecht is gekomen. Het is nog onduidelijk of en hoeveel slachtoffers er zijn gevallen.

Volgens ooggetuigen gaat het om een middelgroot vliegtuig. Het zou in drie stukken zijn gebroken, maar niet in brand zijn gevlogen. Volgens de ooggetuige ging het mis toen het vliegtuig de landing inzette. Het leek erop of het toestel de landingsbaan niet haalde, waarop het neerstortte. Passagiers zouden het vliegtuig hebben verlaten, maar de ooggetuige zegt zich niet voor te kunnen stellen dat bij het ongeluk geen slachtoffers zijn gevallen.

De A9 is afgesloten, hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt.

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hoorde het net ook Janny...is nog niet heel veel bekend. Mogelijk wel doden :(

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hoeveel flessen voeding krijgen jullie kleintjes op het moment?
    en zijn er al dames begonnen met het geven van hapjes?

Denise krijgt nog steeds 5 flessen van 180cc met 6 schepjes. Alleen heb ik soms het idee dat ze daar niet genoeg aan heeft. Meer geven met 5 flessen word niet aangeraden toch? vanwege de niertjes...
    Denise lijkt de laatste tijd ook eerder te komen s'morgens.

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje dat is wel eng zeg! Een vriendin van mij heeft het ongeluk op Faro met heel haar familie overleefd wat echt een wonder was. Als je die verhalen hoort hoe dat ging wil je echt nooit meer vliegen...

Schattige foto trouwens!

14. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Joveli wat een heerlijke foto!
    Noatje wat fijn dat Tygo het zo goed doet!
    Chebu jippieeee de vlekken weg... hoe ging de nacht daar met K. zijn twin?

Jootje, hier precies hetzelfde... Ik geef K. nu 1.5 schep rijstebloem in zn laatste fles & hij eet een paar hapjes peer..

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Walter krijgt precies hetzelfde, en ook ik vind dat het soms lijkt alsof hij nog meer lust.

Wat ik mij daarnaast ook afvroeg, is waarom dit op de verpakking (van Nutrilon) staat:
    5-6 kg: 5 voedingen van 180 ml en 6 schepjes
    >6 kg: 4 voedingen van 180 ml en 6 schepjes
    Als ze zwaarder zijn dan 6 kg krijgen ze opeens een voeding minder? Je zou toch denken dat ze dan meer willen eten? Waarom is dit?

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Hmm dat is inderdaad wel apart!

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    vroeg ik mij inderdaad ook of Janny!
    had het ook gelezen.

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Jara krijgt nu 5x 150 water+5 scheppen+2 scheppen johannesbroodpitmeel. Dan heeft ze een fles van 180. Meestal drinkt ze die niet helemaal leeg maar laat ongeveer 40/50 ml staan. Gister heeft ze voor het eerst een paar hapjes fruit gehad. Leuk hoor, en ze vind het heerlijk!

@ Joveli, Leuke foto!

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Je zou zeggen dat er met 4 flessen meer inhoud in de fles moet...
    ze worden steeds bewegelijker, dus verbranden ze meer en moeten ze dus ook meer binnen krijgen toch?

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hmm dus fruit kan alwel als ik jullie zo hoor.
    Vind het zo vroeg.....

Deel Deze Pagina