November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Lovely: Niets van aantrekken hoor! Hoe moet hij nou weten of jij een goede moeder bent? Al die onzin praatjes zorgen er alleen maar voor dat andere hem als een dombo gaan zien! En als ze dat niet doen zijn ze het zelf niet waard.

Ik snap dat je helemaal gek word van het slapen. Maar waarom komt K elk uur? Speentje? of eten?

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Thnx meid. Ik was overigens 24 nov uitgerekend ;)

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee hoor! :)

Cristine je bent mijn kanjer!
    XXX Jesse ;)

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Is ook zo Beatrice.. en never nooti zou ik hem terug willen ofzo hoor, maar de situatie doet me wél pijn, vooral voor die kleine! Hoe kan iemand op zo;n manier met zn eigen kind omgaan? Echt niet normaal...

Het slapen, tsja... je kan het eigenlijk geen slapen noemen hier :( Hij wil constant zn speentje, maar heb het idee dat het een beetje expres uitspugen aan het worden is.. aangezien hij savonds wel van 08:30 tot 00:00 ofzo slaapt, met zijn speentje en gewoon niks aan het handje.. overdag slaapt hij trouwens 9 van de 10 keer zonder speen :(
    En ik heb ook wel het vermoeden dat het honger is hoor... als ik hem eten aanbied drinkt dei het gulzig op, maar hij zit al aan 5x200 dus ik mag hem geen nachtvoeding erbij geven!

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Joveli, Mooi hoor! Krijg tranen in mn ogen. Als je het goed vind copieer ik m ff ;) :D

@ Lovely, Logisch dat je kapot bent! En dan 's nachts ook nog elk uur :confused:

@ Danili, nou, in ieder geval super dat ze erop controleren. Beter een paar maanden in de spreidbroek dan je hele leven last!
    Ben benieuwd wat er maandag uit Jara haar echo komt.

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    even mijn creatie spammen ;)

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    K. ga nou verdorie toch eens slapen jongetje!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goed gesproken ;)

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
  10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
  11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    goedemorgen!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Pfff wat een nacht hier. Jesse had het om half 3 wel gezien en huilde en huilde toen ieder uur :confused: speen erin en dan sliep hij weer een uur verder.

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Lovely is het geen idee om te proberen helemaal van de speen af te gaan? Dat zal wel even doorbijten zijn maar wie weet slaapt hij dan wel. En wat doet hij als je hem bij je in bed hebt? Als hij dan wel slaapt kan hij het dus wel. Zo niet dan kan je even kijken hoe zijn ritme is en te proberen deze om te gooien. Ook heel lastig maar dit kan natuurlijk niet langer zo. Je put jezelf uit op zo'n manier...

Goedemorgen trouwens hihi

15. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ja maar hoe krijg je een baby van 3 maanden van zijn speen af? Hij heeft m bijna alleen snachts of als hij huilt in zijn autostoel... en van de ene kant vind ik het zielig om hem geen tut te geven aangezien hij ingebakerd slaapt en dus ook zijn handjes niet kan pakken.. als ik hem in mijn bed leg, vannacht om 04:00 uiteindelijk ook gedaan, dan spuugt die m ook telkens uit, dus daar ligt t niet aan... Zijn ritme is opzich heel goed, dus hier wil ik niet al te veel aan doen en ik zou ook niet weten wat ik daaraan zou moeten veranderen eigenlijk..
    07:15 - 11:15 - 15:15 - 19:15 - 23:15
    Zoiets zal het vandaag zijn en dat is supernetjes vind ik..

16. Joveli

Joveli Niet meer actief

Waarom ligt hij ingebakerd?
    Zo kan hij toch helemaal niet bewegen? Ik kan me niet voorstellen dat Li lekker zou slapen als hij strak ingepakt ligt, misschien is dit het?

Li slaapt overigens erg goed, ik geniet er maar even goed van zolang het duurt. Hij heeft gisteren tot 23.00 bij mij beneden gelegen (ik was alleen thuis en dan vind ik het fijn dat hij lekker dichtbij is :oops: ) en we zijn samen boven op bed gegaan om vervolgens om 06.30 wakker te worden van de wekker! Eventjes een voeding en daarna verder geslapen tot half 9.

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik denk dat ik hem ook niet zou inbakeren. De stichting tegen wiegendood raad ook af om na 3 maanden nog in te bakeren. Lotte is een hele rustige slaper maar beweegt toch af en toe haar armen een beetje en zoekt soms ook naar vuist op met haar mond. Ik denk dat ik dat zou proberen als ik jou was. Je ritme lijkt me in ieder geval prima! Niets meer aan doen... En tja van het speentje af is gewoon niet meer geven en doorbijten maar dan moet hij wel zijn duimpje ofzo kunnen pakken. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat als allerlaatste zou doen hoor. Lotte wordt er ook altijd heel rustig van.

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Joveli: Ik hou Lotte vaak op vrijdagavond ook beneden. Dan is het weekend en heb ik zelf gewoon de behoefte om lekker met haar op de bank te liggen. hihi Ik wil daar trouwens wel mee stoppen om het ritme niet in de wat te schoppen maaar het is zo lekker!

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen

Nikolai is vannacht maar 1 keer wakker geworden. Om 04.30.
    Het wordt ooit nog wat.

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Pfff heb echt ff een probleem: ik zou met mijn zusje gaan chocoladefonduen vanmiddag, dus ik bel om te reserveren: "ja sorry dat kan vandaag niet, want je moet sinds kort 24 uur van te voren reserveren" sjonge jonge, dit staat wel bij de high tea op hun website vermeld maar niet bij de fondue.... was eerder ook nooit nodig.... heb nu dus een probleem :( haastig op zoek naar iets anders

Deel Deze Pagina