November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Oh de nutriton tip was al gegeven :oops:
    Nutriton is Johannesbroodpitmeel en verdikt de voeding zodat het spugen minder wordt

2. LovelyDK

Vervelend Noatje :p naja misschien slaat hij het 3 maanden sprongetje daarmee ook wel over ;)

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Die heeft hi dus alwel gehad :rolleyes: :)

4. LovelyDK

Das dan weer jammer ;)

Ik las trouwens dat de 19 weken tussen 14 en 20 weken kan komen.. klopt dit dat jullie weten? Is wel een heel lange periode?

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh dan weet ik nu wat er met christine aan de hand is. Thanks :D

6. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Ja en die duurt dan gemiddeld 5 weken. VIJF weken! Crisis... :confused: Ik vond die 2 dagen van de 12 wekensprong echt al een ramp, dus deze verdring ik nog maar even geloof ik...

@Lovely, wat is K. een ontzettend schattig mannetje zeg! Die ogen! Het lijkt me trouwens wel lastig om recht in z'n mondje te mikken als ie in zo'n bewegend stoeltje zit... :)

Och Marbo, wat een ellende toch. Kan me zo goed voorstellen dat je er weer helemaal bang van wordt! Zo kom je ook nog niet echt aan afsluiten toe hè... (voor zover dat al zou kunnen).
    Wij gebruiken trouwens ook Nutriton, werkt goed.

@Corien, sterkte met de zorgen om je neefje!

@Tipp: jeuj, fijn dat verbouwing weer achter de rug is! Niks aan hè, om in de zooi te zitten.

Hè Loesjuh, wat jammer dat het niet meer gaat met de BV. Ben je er verdrietig van?

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Lovely, vervelend dat K. zo slecht 's nachts slaapt. Ik ken het probleem. Vooral na 04.00 's nachts. Hoewel het de laatste dagen weer wat beter gaat. Een oplossing heb ik niet. Ik geloof dat je er door heen moet.
    Kun je K. anders niet een nachtje bij opa en oma laten slapen? Dan kun je even bijtanken.

8. LovelyDK

Margreet serieus? :confused: Dan heeft Kay hier misschien last van! Hij slaapt al weken waardeloos, is huilerig wil niet slapen moppert veel pff

En Chebu hier dus ook nog steeds pfff ik ben gebroken... en dat is het ''rotte'' ik woon bij opa en oma dus ja... mijn ouders slapen wel beneden, dus gelukkig krijgen ze er niks van mee.. misschien moet ik vragen of mijn moeder een keer boven wil slapen..

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Marbo nutriton kun je kopen bij de drogist. Het is een oranje pakje en staat bij de andere nutrilon voeding het is namelijk ook van het merk nutrilon

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hoooi!

Jeetje wat word er veel gekletst zeg :D Gezellig!

@ Osteopaat, ik wil ook gaan met Jara. Ze heeft niet zoveel last ergens van maar heeft toch een paar dingetjes die KISS zouden kunnen zijn. Baat het niet dan schaad het niet!

@ H&M, Ik bestel regelmatig wat. Hoe snel je het in huis hebt hangt van de voorraad af. Als je spul in je virtuele winkelmandje hebt zitten dan staat er bij wanneer het geleverd word. Bv begin/half/eind van de maand.

@ De kleertjes van Lief! vind ik erg verschillen qua maat. Ik heb 2 shirtjes van maat 62. De ene past perfect en de andere is iets te groot en daar moet ik de mouwen van omslaan.

@ Lovely, Leuk filmpje hoor! K. vind het duidelijk erg lekker!

@ Janny, Je moet je niet schuldig voelen dat je niet aan je kind denkt als je aan het werk bent hoor! Anders zou het erg lastig worden om je werk te doen. Ik heb vanmiddag ook weinig aan mn meissie gedacht. Is denk ik ook een kwestie of je vertrouwen hebt in degene die oppast.

@ Marbo, Jara spuugde ook heel veel. Soms spuugde ze ruim de helft van de fles uit :confused: Wij gebruiken nu de Omneo van Nutricia (hier zit geen johannesbroodpitmeel in, zoals het cb wel adviseerd :evil: ) en daar doen we nog 2 schepjes Nutriton/johannesbroodpitmeel doorheen. Dat gaat super!

@ Noatje, daar dacht ik van de week ook aan: er is geen 30e deze maand! Zouden ze dan ook langer klein blijven ;) Ze word zo snel groot!

Hier alles prima, vanmiddag weer 3 uurtjes gewerkt, nu lekker op de bank hangen!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Lovely, dat bedoel ik. Vraag anders ff of je ma een keer boven wil slapen? 1 Nacht bijtanken doet echt heel erg goed.

OK, ik ben net een ouwe opoe want ik heb onwijze rugpijn.

12. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Gelukkig maar. Ik zat al te denken; ik las hier stukjes van meiden die naar kdv's belden om te vragen hoe het ging. En dat ze er tegenop zagen om de kleine weg te brengen. Ik heb dat dus helemaal niet gehad.
    Dacht echt dat ik misschien dan niet genoeg om ons lief mannetje zou geven... :(
    Is absolute onzin natuurlijk, maar toch begin je dan aan jezelf en je moedergevoelens te twijfelen.

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Zo, en nu hopelijk even een uurtje "Wie is de Mol?" kijken, mijn tv hoogtepunt van de week.

14. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Hoe heb je dat zo?

@Lovely: yep, kan 1 tot 6 weken duren met een gemiddelde van 5 weken. :confused: Staat tenminste in mijn OIG-boek. (is al wel een paar jaar oud, maar zal vast nog wel hetzelfde zijn)

15. LovelyDK

@Chebu, ja als dit lang aanhoudt ga ik het vragen... en ik vrees dat het lang aanhoudt aangezien hier staat dat het sprongetje tot de 20 weken duurt :confused: Misschien heeft Nikolai er ook last van?

@Janny, niet schuldig voelen hoor.. en veel plezier met je show :D

16. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @All: thanx voor de nutriton tip, ik ga het direct morgen halen bij de drogist!
    @ Janny: waar de fistel begint is nog niet duidelijk..waarschijnlijk vanaf mijn darmen ofzo..ze gaan er maandag contrastvloeistof in spuiten.
    Ik heb nu een heel mooi keizersnee littekentje wat mooi genezen is en een joekel van een litteken verticaal :cry: die nog niet dicht is en waarschijnlijk dus ook weer open moet.

17. LovelyDK

Pff thnx margreet.. heb ook dat boek zal het er zo eens even bij pakken :(

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ken het gevoel meid ik heb precies hetzelfde gehad.

19. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    @Meiden die er geen probleem mee hebben om te werken:
    Geen schuldgevoel hoor! Als jullie het van jullie af kunnen zetten, betekent het alleen dat jullie uitstekende opvang hebben geregeld en jullie je geen zorgen hoeven maken! :D

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Thnx Marbo dat doet me goed :)

Deel Deze Pagina