November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joveli

Joveli Niet meer actief

Maar ik vind Viv qua geld opbrengen best wel hoog scoren toch? Tenminste volgens mij doet ze altijd wel goed haar best met de opdrachten. (Of is dit schijn?) Ik zit toch op anniek. Inderdaad ook om de reden dat Jon té voorspelbaar is. Als hij de mol is dan is hij echt een enorm slechte mol.
    Plus dat Dennis toch volledig voor Jon ging en hij ligt er nu uit..

Noatje: Wat een lieve reactie van je schoonvader! Ben het helemaal met hem eens hoor.

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik heb mijzelf altijd een meisjesmoeder gevonden. Toen ik zwanger raakte, had ik stiekem ook een voorkeur voor een meisje. Het duurde even voor ik aan het idee gewend was dat we een jongen zouden krijgen. En nu? Nu wil ik weer een jongen... haha... gek he?

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, dat vroeg ik een aantal weken geleden hier ook al. Heb nog wel msn van haar, volgens mij, want ik was haar buddy.

4. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Over mijn ouders schrijf ik hier maar niks, aangezien mijn vader nog steeds mee leest. Jullie lezen er wel eens een keer wat over op het andere forum, daar kunnen ze toch niet meelezen?

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, dat is weer de andere moeilijke kant. Ze haalt inderdaad veel geld binnen. Had vorige week nog even getwijfeld of het niet Dennis was, maar dat kan nu niet meer.
    Ik vind Jon en Anniek beiden voorspelbaar... Als 1 van hun het is, is dit een slechte serie eigenlijk...
    Maar de tvmakers weten dmv knippen en plakken altijd veel te verdraaien he? Daar houd ik ook altijd rekening mee.

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    ik het precies het zelfde, maar dan omgekeerd. Wilde graag een jongen, moest echt wennen toen op de echo bleek dat het een meisje was. Nu......zou ik weer een meisje willen, vind het zo super leuk!

7. 078mama

078mama Niet meer actief

eigenlijk zit deze serie dus wederom goed in elkaar! We weten het nog niet... Misschien komt er in de laatste aflevering wel een alles of niets opdracht en verknalt viv het dan ofzo. En anders is het toch anniek denk ik. of jon haha

8. Joveli

Joveli Niet meer actief

Of misschien was er wel helemaal geen mol! 8) :idea:

9. Joveli

Joveli Niet meer actief

Trouwens ik zou het zoooo leuk vinden om eens mee te mogen doen met 'Wie is de mol'.
    Vind het echt een geweldig mooi spel!

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Je kunt het zelf ook spelen als je een grote groep hebt! leuk voor een vrijgezellenfeest ofzo.

Maar als het een keer voor "gewone" mensen is ga ik me zeker inschrijven!

11. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hahaha, ja! Het zou me niks verbazen als er geen mol is, want die was er in het begin blijkbaar ook niet.

En als er ooit weer eentje komt voor 'gewone' Nederlanders, meld ik mij ook zeker aan! Zou wel grappig zijn als we alle 3 mee konden doen! Ik weet dan trouwens niet of ik mol wil zijn. Ik zou in elk geval wel tot het eind in het spel willen blijven en super veel leuke, spannende opdrachten willen doen. De opdrachten van deze serie vind ik trouwens wel mooi, maar niet spectaculair...

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik zou de mol wel willen zijn hoor. Dan blijf je er wel tot het einde in en het lijkt me leuk om manieren te vinden om te zieken. Al zou ik wel super bang zijn om gepakt te worden...

maar geen mol kan niet lijkt me. waarom zijn al die andere er dan uit gegaan? Dan hadden ze geen foute test.

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geen mol lijkt me ook bizar hoor...

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ff spammen:

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar

18. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

wat een lachebekkie tipp :D

Meiden groot nieuws hier... ik zit in bed, en naast mij ligt een jongetje te slapen.. NIET ingebakerd :D jippie! Ga het vanavond weer proberen (na een écht waardeloze nacht afgelopen nacht.. hij begon nu al om 02:30 :()

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jeeeeeej! :D

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Joepie! wat goed van hem! heeft hij nog van zijn hapje gesmuld?

@tipp: wat cute!

Deel Deze Pagina