November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

jaaaa wooehoeee :D

en nee sinds eergister geen hapjes meer... naja zal m morgen weer eens wat hapjes laten smullen :D

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ Tipp, die foto met de kat en hond bij je voeten terwijl je aan het voeden bent, vind ik super! Mooie meid is het hoor!

Ik vond mezelf ook meer een jongensmama, de mensen die mij kennen hadden ook echt een jongen verwacht. Toen ik zwanger werd heb ik wel altijd gedacht dat het een meisje werd. Bij een tweede maakt het me eigenlijk niet uit, jongen zou ik super vinden maar een meisje evenzo. Ben nu al gewend aan het idee 'meisjesmama'.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, dat is mijn man die aan het voeden is ;)

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Haha ja nu ik beter kijk zie ik het :)

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi

Ik ga boodschappen doen.

Tot morgen!

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat super voor je!

Tipp geweldige foto's.

7. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Oh Lovely, ik hoop zó voor je dat het slapen voortaan beter zal gaan...

Tipp, ik heb 't geloof ik al vaker gezegd, maar wat een dotje is Christine toch.

Joehoe! \:D/ Goed nieuws van m'n nefroloog: bloed en urine waren prima en m'n nierfunctie is dus nog goed. Ik hoef over een half jaar pas terug te komen, hoera! En oja, ik zou ook weer gewoon zwanger mogen worden ondanks m'n nierziekte. Dus wie weet komt er ooit nog eens een broertje of zusje voor Nathan...

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Dat is super nieuws margreet!

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat fijn Margreet!

Ik ga nu lekker x factor kijken. Die 26+ groep is echt super

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Tipp, wat een leuke foto's!

@Margreet, super nieuws!

@Lovely, dat is mooi! Ik hoop dat de nacht meevalt.

Nikolai slaapt tussen 19.30 en 23.00 slechts een halfuurtje. Hij is dus de hele avond op. Hij is dan op z'n actiefst. Heeft praatjes voor twee. Maar ik vraag me af of het wel goed is. Hij groeit verder goed, dus hij krijgt waarschijnlijk genoeg slaap. Maar andere kindjes liggen dan al lang en breed op 1 oor.
    Ik KRIJG 'm maar niet op bed. Zodra ik 'm in bed lig, begint hij te krijsen, niet normaal meer. Ik heb 'm al een keer laten doorkrijsen maar hij valt dus echt niet in slaap.
    Hij valt pas om 23.30 in slaap. Tegelijk met mij.
    Wat nu?
    Gewoon maar laten zo voorlopig?

11. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Chebu, we hebben dat hier ook een tijdje gehad. Als Nikolai vrolijk is en wakker zou ik 'm lekker wakker laten, zeker als 'ie overdag en de rest van de nacht wel goed slaapt. Waarom zou je de strijd aangaan met een kindje dat pertinent niet slapen wil en ook niet chagrijnig is?
    Inmiddels heeft Nathan deze wakkere uurtjes verplaatst naar de namiddag/begin van de avond en slaapt ie 's avonds wel weer. (en 's ochtends en 's middags momenteel ook uuuuuuuurenlang) Maar goed, ik heb het wel afgeleerd om te denken dat ik z'n ritme nu begrijp, want altijd als ik dat denk gooit hij het de volgende dag om.

Nou ik ga snel m'n bedje in, m'n ronkende echtgenoot gezelschap houden en heel hard hopen dat m'n zoon ook lekker blijft pitten.

12. LovelyDK

Margreet wat een goed nieuws!
    Chebu, ik zou er ook gewoon aan toegeven.. K. was eerst ook altijd heel de avond wakker... nu niet meer maar zoals ze al zeggen, dat kan op de een op andere dag ineens voorbij zijn!

Vandaag voor een van de eerste keren zowat dehele avond weggeweest :) naar de bios, Benjamin Button.. wat een Klote film zeg grrrrr.. maargoed! Mijn jongetje ligt heerlijk in op zn kamertje te slapen (NIET INGEBAKERD :D) dus ik ga ook slapen en hopen dat hij pas morgenochtend tussen 7 en 8 wakker wordt :D

slaap lekker !

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!

@ Margreet, goed nieuws zeg!
    @ Lovely, hoe was je nacht?
    @ Tipp, mooie foto's! Wat een schatje zeg!
    Hoe plaats jij de foto's in je bericht?

Ik ben gister lekker uit eten geweest. Marcel was aan het werk dus mijn ouders hebben even opgepast. Die hebben zich ook prima vermaakt :)

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    wij hebben op de last minute besloten om in Den haag te gaan shoppen dus tot vanavond laat!

15. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Lovely, ik ben ook heel benieuwd hoe jullie nacht geweest is!

Noatje, heel veel plezier. Het schijnt een mooie dag te worden.

Hihi, wat zei ik gisteravond ook weer over de volgende dag het ritme omgooien? Ik heb vast voorspellende gaven... vanochtend was het ineens weer 6.15 ipv 7.30/8.00. We moeten 'm nog even duidelijk maken dat het weekend is om uit te slapen!

16. LovelyDK

Hier is de nacht redelijk goed gegaan! 4 uur werd meneer wakker.. heb ik m gepakt en bij mij in bed gelegd.. vanaf toen was die eigenlijk ook wel ieder uur wakker maar ik kon dan meteen zn speentje erin doen en zo hebben we het gered tot half 8 :)

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Lovely: Het zijn kleine stapjes maar wel de goede richting in!

Noatje veel plezier in Den Haag.

Ik ga vandaag keukenshoppen.

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Goed nieuws margreet!

Marleen: Ik heb een account op www.photobucket.com Daar kun je foto's uploaden en dan de [​IMG]

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ga je voor een nieuwe keuken of voor nieuwe keukenspullen? In geval van het 1e, succes. Ik vind die keukenverkopers vaak zo aggressief in hun verkoopmethodes :(

20. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Lastig hoor Lovely, nog steeds die gebroken nachten. Hou je maar vast aan de gedachte dat het vast niet tot zijn 18e duurt...

Margreet: wat een opluchting moet dat zijn om te horen dat alles goed is!

Ok, ga even mijn meisje vermaken, die ligt naast me te protesteren...

Deel Deze Pagina