Margreet wat een goed nieuws! Heerlijk een avondje weg he dames, ben gister met mijn moeder en schoonzus naar dirty dancing geweest. Lovely wel fijn dat K bij jouw nog even verder sliep. Chebu als hij niet wil slapen is het lastig en als hij vrolijk is het word vast wel anders. Ben benieuwd hoe inie zich vermaakt en alles leegkoopt in nederland?! Tipp wat een schatje is Christine zeg! Noatje veel plezier met shoppen. Beatrice succes met een keuken uitzoeken! Tygo was gisteravond met mijn man naar een verjaardag en hij wilde niet slapen was ook erg vrolijk en had alle aandacht met zijn lach en praatjes. Om 22 uur viel hij in slaap thuis de fles en weer slapen en hierdoor was het vanmorgen half 8! Het is dat we gingen kijken anders had hij vast nog even geslapen is nog nooit gebeurd.
Hier een lange nacht hihi, ieder uur een voeding. Ben gebroken mááár.. we gaan vandaag lekker shoppen! Wat is leuker dames: tilburg of breda?!?! Lovely: Nou, dat is al een hele vooruitgang! Lekker hoor. Noatje: Have fun!
Oh jeee Joveli, hoeveel weken is Li nu? Ik vind Breda overigens leuker! Al vind ik het allebei geen super steden om te shoppen! Have fun!
Gisteren was hij precies 14 weken.. Ik ook niet denk ik, ik wilde naar antwerpen alleen mijn vriend zeurt dat het daar zo rot parkeren is.. Misschien toch nog even doorzeuren. 8)
joveli, ik zou tilburg nemen. Maar inderdaad, beiden zijn inderdaad geen supershop steden. In breda zit wel een superbonbonwinkel!
Dat was hie rprecies het zlefde, maar sinds 4 dagen slaapt hij van 19 yyr tot 23 uur in bed. Er is nog hoop dus
zo ik heb weer bijgelezen. Pff wat had ik het druk donderdag en vrijdag maar ik ben er weer Bart is met zin moeder en zussen een trouwpak kopen
Agos tipp, geef dr maar een dikke kus! En joveli? Wat is het geworden? Antwerpen vind ik niet zo erg om te parkeren? Vind Breda 10x erger..
Ik vind Den Bosch wel een leuke stad, maar daar komen jullie vandaan volgens mij. Ik zou idd je vriend even overhalen om naar Antwerpen te gaan. Ik heb net een super lief zwembroekje van Lief gehaald voor Megan, voor als we gaan babyzwemmen.