November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Janny have fun
    Loesje is dat die met 'zwem' erop ofzoiets? schattig zijn die!
    Wen ik heb nog geen foto, zal wel eens eentje maken :) jij gebruikt trouwens toch nutriton i.c.m. nutrilon forte? Ik had dit vandaag in zijn fles gedaan maar hij krijgt het er nauwelijks uit, zaten allemaal klontjes zag ik... hoe krijg ik dat eruit?

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ja klopt, Plons! staat erop.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mevrouw was zo overstuur vanmiddag, ze ligt nu boven ingebakerd te slapen. Volgens mij tandjes :(

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goed schudden of doorroeren met een vork?
    ik heb altijd 2 schepjes nutriton door de fles anders is het te dik. Hoeveel heb jij erin?

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Whabbit ik vond het erg leuk had alleen kort geleden de film gezien dus wist een beetje wat er ging gebeuren.

Tipp misschien toch iets geven waar christine op kan kauwen als ze dat graag op de fles doet misschien tandjes, een bijtring misschien.

leuke zo'n zwembroekje voor megan!

Dames een vraagje mijn neefje(15wk oud) gaat vaak lekker met mijn broer in bad als hij er dan uitkomt is hij zo overstuur ook als hij al aangekleed is dus dan kan het niet meer de kou zijn naar mijn idee iemand een idee wat dat kan zijn? Ook als hij al beneden is is hij nog verdrietig.

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    misschien toch de kou en de schrik van de kou. Is het erg koud in de ruimte waar hij wordt aangekleed? Wat ik bij christine nog wel eens doe (niet zozeer voor de kou maar als gewoon lekker comfortabel troost gevoel) is haar kleertjes om een warme kruik wikkelen. Dan zijn ze lekker warm als je ze aandoet. Misschien helpt een voeding na het bad ook...

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh ja, bijtring is hier al in gebruik. En maar kauwen en kwijlen... Ze kwijlt op het moment meer dan de gemiddelde Sint Bernard :)

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Heel kort berichtje van mij. Wij dachten we doen eens gek en hebben een hotel gepakt in den Haag. Daar zitten we nu met z'n drietjes ;)

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ Noatje, wat leuk zeg! Veel plezier!

@ Tipp, ik had vanmiddag ook al gedacht een bijtring te gaan halen. Vergeten natuurlijk... :oops:

Vanmiddag in Franeker wezen winkelen (mijn man had ons daar afgezet, hij moest zelf werken) Daarna een pitstop gemaakt bij mijn ouders. Even een kopje thee en een flesje en daarna zijn we met de trein teriggegaan. Best een eind gewandeld dus! Heerlijk, aangezien ik ook niet zo'n sporter ben.

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Whahaha! Het is me gelukt! Zo blond ben ik dus nog niet ;)

Goed in het bericht hierboven zien jullie ons schatje!

12. Joveli

Joveli Niet meer actief

Heey allemaal!

Wij zijn naar Antwerpen geweest (ik krijg altijd mijn zin ;) ) en daarna nog naar Maastricht. (Ach ja, we waren toch lekker onderweg)
    Heb mij gigantisch uitgeleefd! Mijn vriend kwam al aanzetten: Nou, het bedrag wat jij aan kleren uit geeft is voor een ander een maandloon :oops: :oops:
    Tsja, soms moet ik mij echt even uitleven hoor en nu had ik echt niets leuks meer door de zwangerschap etc! Enne Li is ook weer lekker verwend met nieuwe schoenen, 3 shirtjes, 2 truien een jas en 3 broekjes.

Lovely: Mijn vriend heeft ook vanalles van B2B, ik vind het erg mooi maar voor vrouwen iets minder trouwens.
    Hoe kom je aan een armbandje voor K. dan? Ik heb nog nooit iets voor kinderen gezien geloof ik :( (ook nooit echt naar gekeken..) Als mn vriend dat ziet rent ie meteen naar de winkel. :)

Li ligt nu lekker boven in zijn bedje, wij gaan lekker knus bankhangen!

Doegieee, fijne avond! Enne noatje: gezellig hoor in een hotelletje!

13. Joveli

Joveli Niet meer actief

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Pff ja gezellig alleen Tygo vind van niet waardoor we al 1,5 uur met krijsende baby zitten :(

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Pff wat een rot avonden zijn dat toch! Veel succes ermee.

16. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Shhhhhh..... zachtjes praten....: had gisteren een avondje met vrienden en heb Ediah daar om 20.00 op een campingbedje te slapen gelegd (wat ze ook meteen deed). Om 12.30 thuisgekomen en haar gevoed waarna ze meteen weer doorsliep... vanmorgen om 7.15 gevoed en ze sliep weer door... en nu ligt ze nog te tukken! Dus inmiddels is ze al zo'n 15 uur aan het slapen!

Zondag uitslaapdag zal ik maar zeggen! :) Ook dus voor mama.

En papa is nu een heerlijk ontbijtje aan het maken voor mama, dus wat wil een mens nog meer! :thumup:

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen,
    We zijn gisteren de hele dag weggeweest. Nikolai is hangerig nu. Ik ga 'm in bad stoppen en dan in bed.

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nou uiteindelijk eehft mr 2,5 uur het hotel bij elkaar gekrijst en daarna gaan slapen.... wij daarna ook heerlijk geslapen en super deluxe onbijt genuttigd en nu dus weer thuis! Foto's volgen ;)

19. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

@Marleen, ik doe 3 schepjes op 200cc en hetb lijft maar klonteren :(
    @Lovely, in Oss verkopen ze ze.. en op de PC Hooft... Zooo lief!
    @Noatje, klinkt heel gezellig! :D

20. 078mama

078mama Niet meer actief

denk je, lekker ontspannen in een hotel zit Tygo naast je! haha

Lotte is net voor het eerst naar een hockeywedstrijd van papa gaan kijken. De eerste 20 minuten waren heel erg interessant en daarna is ze in slaap gevallen. Was wel weer even gezellie om er zo uit te zijn! Ik doe natuurlijk wel van alles maar dat staat toch vaak in het teken van Lotte en nu was het even mama tijd!

Vanavond maar weer lekker op de bank mensen uitlachen bij wipeout hihi.

Deel Deze Pagina