Corien: Ik at zelf geloof ik tot mijn twintigste olvarinfruitpotjes dus... erg he! Vond het gewoon lekker haha
effe kort vraagje, hoe maken jullie die leuke foto;s ook al weer? in een programma toch, waarin jullie ze bewerken?
@ Tipp, arm worteltje, helemaal alleen! Maar zo te zien smaakte hij best! @ Corien, idd zonde he om alles weg te moeten gooien. Ik zal van de week eens proberen om wat in te vriezen. Kijken hoe dat weer uit de vriezer komt. Misschien hebben we er zo wat meer aan. @ Beatrice, Lekker he! Ik zal me straks ook erg in moeten houden om niet Jara haar potjes leeg te eten
@ Tipp, arm worteltje, helemaal alleen! Maar zo te zien smaakte hij best! @ Corien, idd zonde he om alles weg te moeten gooien. Ik zal van de week eens proberen om wat in te vriezen. Kijken hoe dat weer uit de vriezer komt. Misschien hebben we er zo wat meer aan. @ Beatrice, Lekker he! Ik zal me straks ook erg in moeten houden om niet Jara haar potjes leeg te eten
Tipp vond ze het lekker? Mooie foto! Corien volgens mij begin je met een paar hapjes en dan een paar dagen dezelfde smaak zodat ze hieraan kan wennen. Janny dat is ook wat, en zo'n voorkeur voor water de volgende keer dus flessen mee! Noatje vervelend dat Tygo en jij last hebben van spruw en dat dat nou net moest gebeuren als je een nachtje in een hotel zit, verder wel van genoten?
Jah, lekker opeens iets ipulsiefs doen.... we waren dus niet voorbereid erop. En dat terwijl iedereen altijd zegt dat dat niet kan met kleine... maar was super... vooral het ontboet heb gewoon gesmuld
zo even weer tijd om hier even te lezen heb niet alles kunnen bijlezen ... Hier ook een kwijlende baby Hij heeft zich vandaag voor het eerst omgerold van buik naar rug maar omgekeerd doet ie nog net niet en trots dat ik was Ook vandaag voor het eerst 5 grote flessen op dus hopen dat hij nu op 5 flessen blijft ( net een fles op van 240 cc ) nu hopen dat hij niet weer om 3 uur vannacht wakker wordt ! Als jullie beeb 5 flessen op een dag krijgt hoeveel drinken ze dan per fles ? ben ik wel even nieuwsgierig naar ? @tipp lief hoor Christine en der wortel wil Jayden ook maar hij moet nog even wachten ....
@ Baylee, 5x 160 water. Wij hebben straks een les babymassage, 'hoort' nog bij de zwangerschapscursus
Nou Tygo heeft lekker geslapen, na de voeding om half 6 is hij bij mij in bed gebleven en hij kletste me net wakker... zooo lief
ja lot, ze vond het erg lekker Vanavond en morgen nog een keer wortel en dan eens wat anders proberen Baylee, christine krijgt 3x 165 en 2x200 (maar we gaan binnenkort over op 5x200) Even een vraagje, zijn er hier al beebjes die Nutrix krijgen?
Nutrix rijstebloem bedoel je? hier nog niet maar ik wil hier meebeginnen voordat hij potjes krijgt en mengen met de BV
GRRR... Ik krijg wat van de afd. kindergeneeskunde in 'ons' ziekenhuis 2,5 wkn geleden hebben we foto's laten maken van christine haar heupjes. 2 weken later zouden we de uitslag krijgen. Dat was afgelopen donderdag. Niks... geen post, geen telefoontje. Vrijdag... ook niks. Ik bel net. Duurt eerst een eeuwigheid voor iemand de telefoon eens opneemt. Vervolgens wordt mij verteld dat de uitslag er is, maar dat de brief nog aangemaakt moet worden en dat dat nog niet gebeurd is. En een dezer dagen (sorry?!?!?!?!) zal dat wel gebeuren. Kortom:"mevrouw wij hebben absoluut geen haast om u te vertellen of er iets mis is met de heupjes van uw dochter en het kan ons weinig schelen dat u zich zorgen maakt" (zo kwam het tenminste op mij over. Krijgen die artsen geen vak 'hoe ga ik met ouders van patienten om' op hun opleiding ofzo?)
Hihi, zie al helemaal voor me hoe dat ienieminie-worteltje in de pan ligt te drijven. Gelukkig dat ze er van genoten heeft, anders had mama de hele maaltijd voor niks moeten maken... haha.
Gatsiedarrie Tipp, wat naar! Sommige moeten inderdaad op een sociale cursus worden gezet. Blijven bellen hoor!
Baylee Lotte drinkt 5 flessen van 180+6 scheppen. Totaal is dit 200 cc voeding per fles. Ik zat er ook aan te denken om de laatste fles iets aan te vullen met nutrix maar ik denk dat het beter is om te wachten als ze ook aan de bijvoeding gaat. Ik wil dit pas bij 6 maanden doen dus nog even doorbijten. Ik vind het wel vroeg zo iedere morgen om half 6- 6 uur.