goede morgen, hier helemaal trots . Tim kan sinds het weekend zelf recht gaan zitten als hij tegen mijn buik aan zit. hij gooit zijn benen dan in de lucht en zijn hoofd naar voren en zo gaat hij rechtzitten. hij heeft wel mijn handen nodig voor het evenwicht. ben erg blij en trots. @Balee: tim krijgt 3x180 en 2x 150cc met 6 en 5 scheppen voeding. gr marielleB
@marriella hier doet tygo dat ook... ook in zij wipstoel waar als ik hem niest vast zet hij eruit dondert
@bea Nou heb jij nog meer geluk dan ons ... tot half 6 -6 uur Hier ligt alles in de war ik ben alweer er helemaal doorheen en me vriend die zit er ook bijna weer helemaal doorheen ... Gisteren avend om 21.20 uur een fles van 240 cc voeding (210 water en 7scheppen en omdat meneer er niet genoeg aan heeft heb ik nog een schep extra voeding gedaan en 2 lepels rijstebloem) nou om 22 uur ligt hij uiteindelijk op bed met 240 cc op ! komt meneer om 1.50 uur weer wakker ... nou weer een fles van 210 voeding ( dus hier ook extra voeding en rijstebloem in ) vervolgens weer helemaal fles leeg ... dus hij lig weer te slapen om 2.30 komt ie om 6 uur weer wakker al brullend dus heeft ie weer een fles op nu 200 cc voeding ... en ligt ie weer om 6.30 uur op bed komt ie weer om 8.45 uur ... Dus ik weet me even geen raad meer ... ik heb het gevoel dat hij er niet mee genoeg heeft ... maar ja om bijvoeding te geven is ie nog te jong voor ... pfffff... zo weer werken .... en nu ga ik weer een fles maken want meneer ligt weer te brullen ...
Maar waarom doe je er rijstebloem bij in eigenlijk? En bijvoeding is gewoon om te proberen/proeven he, dus dat is geen wonder middeltje dat je kindje door gaat slapen hoor, qua voedingswaarde voegt het de eerste weken/maanden eigenlijk niets toe.. Wij hadden de afgelopen dagen ook heel zware nachten (na eerst een week van doorslapen) kwam hij weer ieder uur. Tja, blijkbaar had hij het even weer nodig dus ik heb hem ieder uur gevoed en lekker naast mij laten slapen. Gisteravond hebben we hem om 20.30 op onze slaapkamer gelegd, om 23.30 zijn we zelf op bed gegaan (meneer sliep lekker door) en hij werd vanochtend om 4.45 uur pas wakker! We waren zeer blij haha. Om 5 uur eventjes gevoed en daarna sliep hij verder tot half 7 (papa's wekker..) even een voeding en samen weer verder geslapen tot 9.30. Oftewel een subliem nachtje gehad, helemaal blij.
@Lovely, ik denk dat Nikolai ook in z'n 19weken sprong zit. Jengelen, huilen, hij kan geen minuut alleen in de box liggen, HONGER etc. Doodsvermoeiend.
Oh ja, ik heb een felbegeerde plaats gekregen in de babycursus. Babyzwemmen maar dan op het droge zal ik maar zeggen! Ik = blij want niet iedereen krijgt daar een plaats. Vanaf 16 april zijn wij dus op babycursus hihi
@Joveli Omdat hij voor hij ziek was doorsliep ,toen hij ziek werd heeft hij 11 dagen niet doorgeslapen toen heb ik rijstebloem erbij gedaan (mocht van het cb) omdat hij al die tijd heeft doorgeslapen en dan nu plots niet meer en rijstebloem valt net iets zwaarder op de maag... toen sliep ie weer door met rijstebloen totdat 12 dagen terug hij plots heel weinig dronk (550cc /dag) en nu eigenlijk heeeel veel drinkt (1100-1250 cc)
@chebu Wat leuk ! Ik hoop dat jullie het leuk gaan hebben ! Laat wel wat weten he als je geweest bent ! en een foto van het zwemmen op het droge Maar wat voor oefeningen doen ze daar dan ? ben nieuwsgierig ! Hihi ik hou het bij zwemmen in het natte
Tim doet het alleen nog maar bij mij opschoot. in het wipstoeltje ligt hij nog te veel en moet hij te ver omhoog komen, maar ik denk dat het niet lang zal duren meer. Moet dus beter gaan opletten dat we hem vast zetten in het wipstoeltje, doen we niet altijd gr MarielleB
Ik ben ook wel benieuwd wat er op die cursus gaat gebeuren. Spannend hoor. De baby's liggen helemaal bloot in een verwarmde ruimte. Moeders moet 'licht gekleed'.
jep, die bestaat ook. En bereidt je maar voor op de 26 wkn sprong. Die schijnt het ergst te zijn... Hier nog steeds tandjesverdriet...
@All: bedankt voor de nutriton-tip! Valerie was er de eerste dag flink van slag door, maar nu gaat het uitstekend! Ze huilde al heel weinig (alleen als er echt iets aan de hand is) en nu is ze al helemaal stil! @Tipp: Ik weet hoe je je voelt wat ZH betreft! Ik had laatst een onderzoek en zou gebeld worden voor een uitslag..belden ze mij aan het eind van de dag terug met de mededeling dat zij mij een beetje vergeten waren
Whahaha super dat worteltje! Megan is vandaag 4 maand! Heb haar net naar het kdv gebracht, ze heeft niet gewend daar dus gelijk voor het echie. Ik ga straks om 3 uur even bellen hoe het gaat haha.
Thnx hahah! Trouwens, voor degene die een Quinny Speedi hebben. Wij merken dat het onderstel ineens heel gammel werd en afgelopen zaterdag viel er ineens een schroef uit de wagen. Dat is de stang waar ook het voetensteuntje aan vast zit die verbind het met de rest van de wagen. Wij naar Babymax gebeld waar die wagen vandaan komt en zeggen ze ja kom maar langs opsturen doen we niet. Fijn eindje (3 kwartier heen) naar Veenendaal rijden om een schroef erin te zetten. Niet dus. Toen ff naar Quinny gebeld die wist gelijk waar we het over hadden en sturen meteen een schroef naar ons op. Kijk, dat is service. Het was een probleem wat erg vaak voorkomt ze hadden al veel klachten daarover gehad. Dus check ff jullie wagens voordat ie bijv. onderweg uit elkaar valt!
Hi Ladies, I'M BACK! Echt mega gaar, jetlag (Esmee slaapt niet meer door helaas). We zijn echt geleeft in onze 'vakantie' naar NL, zo vreselijk druk gehad! Maar het was ook weer heerlijk natuurlijk! Zijn er hier nog spannende dingen gebeurd?