November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hey meid! Welcome back! We vroegen ons laatst al af hoe het met je ging. Is alles (behalve de drukte en jetlag) goed verlopen? Heb je een beetje kunnen genieten? En hoe ging het met Esmee?
    Hier volgens mij geen schokkende dingen. Leuk dat je terug bent!

2. Joveli

Joveli Niet meer actief

Yes, deze schroef is bij ons ook al stuk. En dit terwijl we het onderstel maar 3x gebruikt hebben (we hebben namelijk 2 kinderwagens).
    Zet hem volgende week maar bij het grofvuil denk ik, of we geven hem aan iemand anders.

3. marbo

marbo Actief lid

26 mrt 2008
    336
    0
    16
    belgie
    Welkom terug Inie! Ik kan goed geloven dat je een jetlag hebt! Ik hoop dat je wel -ondanks alle drukte- een beetje hebt kunnen genieten. Ben je nu weer voor even "bijgetankt" qua Nederland of had je nog langer kunnen blijven? Rust maar lekker uit (voor zover dat gaat ;) )

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ook al dus, als je belt met Quinny krijg je dr 1tje opgestuurd en anders ff meegeven als tip aan wie je hem gaat geven ;)

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Inie, welkom terug!

6. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Loesjuh: ik dacht dat kindjes altijd eerst wendagen op het kdv hadden. Waarom die van jou niet?

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Klopt, wij hadden een wendag gepland en die ging niet door. Hadden vorige week een intake en ik dacht ook dat het de bedoeling was dat ze gelijk zou wennen maar ze hadden haar niet ingepland daarvoor. Dus zodoende heeft ze niet kunnen wennen. Maar ik ben gewoon thuis, mocht het niet gaan dan haal ik haar weer op.

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    welkom thuis ienie!

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JEEEEJ je bent er weer welkom terug ;) :)

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Yep die 19 weken sprong :evil: maar tipp ik had gehoord dat deze het ergst was? maar dat is dan de 26 weken ? :confused: ik ben écht gebroken.. vannacht was het ook weer jackpot vanaf 02:30 :(

Inie welcome back :D

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Lovely, hier ook. maar dan vooral overdag. Huilen, krijsen, alleen bij mama zitten, knalrode billen van z'n tanden, algemene misere. Heb zo'n medelijden met m'n menneke. Vanmiddag hebben we samen een potje zitten janken.
    Lucht op.

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wat ik tot nu toe gehoord heb van verschillende mama's is de 26 het ergst. Dus maak je borst maar nat! ;)

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Megan is weer thuis. Ik werd om 4 uur gebeld dat ze de fles niet wou en errug boos was en of ik haar wilde halen. Gelukkig woon ik er dichtbij dus was er zo en ze was hard an het huilen. Heb haar in de wagen gelegd en ze viel meteen in slaap. Tis echt maar 1 minuutje lopen dus ze was nog super moe. Nu wil ze van mij ook geen fles :( Terwijl de vorige voeding om 12 uur was. Ben bang dat ze nu misschien te weinig krijgt.

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    He jakkes zeg! Je zou ze toch!
    Wij zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor een echo van Jara haar heupjes. Ze hebben meteen ook een foto gemaakt en wij krijgen donderdag al de uitslag. Heb zo het idee dat er wel wat gezien is, maar dat zullen we donderdag dan wel horen als het goed is.

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    loesjuh, ik ga er altijd vanuit dat slaap ook heel belangrijk is. En als ze een keer een voeding te weinig krijgt, is dat echt niet erg. Anders geef je haar bij de volgende voeding wat meer?

Marleen, ik reken op post morgen, en anders bel ik gewoon weer!

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Nou een kwartier nadat ik het berichtje heb getypt, heeft ze toch de fles leeggedronken.

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mooi! Zo maak je mama blij!

18. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Hier is de 19-wekensprong sinds gisteren ook begonnen vrees ik. Pfff.... ben het nu al zat :oops: En dan te bedenken dat 'ie (gecorrigeerd mbt de uitgerekende datum) nog maar 15 weken is en we dus waarschijnlijk nog 4 weken te gaan hebben. Mijn lieve, vrolijke, opgewekte, makkelijke mannetje transformeert tijdens zijn sprongen tot een zéér bewerkelijk beebje.
    Lovely, heel veel sterkte meid, je staat er ook nog eens alleen voor... Respect!

Ienie, sjonge, zijn er al weer twee weken voorbij? Welcome back!

Nou ik ga zo naar de laatste keer nagym, en we sluiten daarna af met hapjes en drankjes.

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Arme beebjes en mama's....Wat een hoop beebjes in de 19 weken sprong.
    Sterkte meiden

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik weet het niet meer als het om sprongetjes gaat. Lotte gaat af en toe echt helemaal los en dan zit ze een kwartier later heel de tijd naar je te lachen. Dat is toch apart! Ik heb wel het idee dat ze nu meer huilt dan een paar weken geleden maar ook alleen maar op bepaalde dagen. Ik hou het maar op temperamentvol net als mama. Ik denk dat het ook nog steeds vaak darmkrampjes zijn. Als ze scheten laat gaat ze huilen.

Kunnen jullie babies zichzelf al een beetje vermaken? En hoe lang kunnen ze dat? Lotte heeft volgens mij alles na max een kwartier wel gezien. Erg lastig...

Maar voor de rest blijft ze mijn schatje natuurlijk hihi

Deel Deze Pagina