Ik word gek! Nikolai is alweer alleen maar aan het krijsen en huilen. Ik kan geen ontbijt maken, niet naar de wc, het huis is een puinzooi, overal ligt wat. Ik kom gewoon nergens aan toe. Ik kan toch niet de hele dag alleen maar met Nikolai op schoot zitten? Wat is er toch aan de hand
ik denk dat ook nikolai in een sprong zit chebu. Helaas niks aan te doen. Heb je geen draagdoek oid waarin je hem kandragen zodat je toch ergens aan toe komt? Sterkte meis!
Nou, lekker toch voor na het scheren! Tipp: Nee mag niet meer. Of ze moeten hem in ieder geval aanpassen. Er wordt in deze bladen (vooral de 0-3 en de 3-6 maanden editie geloof ik) een advies van mevrouw Blom gepromoot waarin gezegd wordt dat je je kindje moet laten huilen, kookwekker pakken, iets leuks met je vriendinnen gaan doen (zodat je niet aan het gehuil denkt) etc. Nu is een tijdje geleden belist dat dit niet mag, dit advies mag niet gepromoot worden omdat is gebleken dat het laten huilen toch niet de juiste manier is. Misschien heel kinderachtig van mij dat ik hen er op wees maar het zijn zelf ook zulke zeurdozen soms dat ik het echt niet kon laten!
als je echt een huilbaby hebt, kan ik me goed voorstellen dat je je kind laat huilen. ze zijn dan echt niet te troosten
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik Tygo wel eens laat huilen... Als ik dat niet doe dan slaapt hij 's middags al helemaal niet! Ik geef hem zijn tut en ben in de buurt aan het werk... maar hij huilt dan wel zo'n 2-10 min...
Toch hebben psychologen aan kunnen tonen dat het toch echt het beste voor de huilbaby is om niet ergens alleen op een kamertje te liggen maar bij papa of mama te zijn. Een huilbaby huilt niet zonder reden, ook al is de reden vaak ontzettend moeilijk te vinden (in veel gevallen wordt de reden ook niet gevonden). En het gaat niet om 2 tot 10 minuutjes zachtjes huilen om in slaap te vallen maar om echt overstuur zijn.
O magazine wist ik ook niet.. heb het laatst zitten lezen, wat een dom boek! Margreet, hier nog steeds bal hoor mijn klein mopperpotje hihi daar? Laten huilen heb ik hier laatst 1 geprobeerd omdat ik echt wanhopig begon te worden... zonder resultaat overigens want toen ging hij pas écht over de zeik met als resultaat? Niks.. een boze K. een verdrietige mama en geen slaap voor allebei dus dat doen we lekker niet meer... Neem hem nu telkens bij me in bed als hij snachts begint.. (vannacht weer half 3) ik vind dit opzich niet zo erg, maar ik hoop dat ik hem hiermee niet aanwen dat dit normaal is hahaha... al is het wel gezellig, omdat ik toch alleen in bed lig
ik vond het Omagazine ook al zo dom... Maar goed, ik lat christine ook max 10 min huilen. Anders komt ze gewoon niet in slaap. Inbakeren en even laten gaan. Binnen 10 min slaapt ze. Is is dan gewoon aan het vechten tegen haar slaap en bij papa of mama zijn maakt het alleen maar erger. En ik laat haar ook wel eens huilen als ik met iets bezig ben wat ik niet zomaar uit mijn handen kan laten vallen (maar dan ook max 5 min.)
Same here.. Afgelopen nacht was het weer om 23.30, 03.00, 05.00 en hij is toen in mijn armen in slaap gevallen tot 06.30 want papa's wekker ging keihard af.
knuffel voor alle mama's met lastige beebjes... Christine is heel makkelijk op het moment (afkloppen )
raakt L ook afgeleid onder het drinken zodat je (.) alle kanten ui wordt getrokken? en tjah denk de 3/4 maandendip.... Hier ook ik werk het lijstje af... honger? spelen? vieze luier? boer dwars? Is alles nee, dan hup op buik in bed... 2 min huilen en dan slaapt hij 2 uurtjes en is dan weer gezellig
ja same here, alleen dan niet op haar buik (dat vind ze zo vreselijk dat ze dan nog harder gaat krijsen ), maar lekker in een deken gewikkeld (ik noem haar dan ook altijd worstenbroodje, zo ziet het er uit, zo grappig, een rol deken met alleen een koppie eruit ) hup in bed, en slapen. Meestal ga ik na een kwartier kijken of ze slaapt, slaapt ze dan wikkel ik de deken weer van haar af, stop haar lekker in en mevrouw slaapt vrolijk verder... Tja, zo ontdek je vanzelf de gebruiksaanwijzing... (waarom zit die er niet gewoon bij ) Ik hoop vandaag de uitslag van haar heupjes te krijgen, anders ga ik gewoon weer bellen... Ennnn... als het goed is komt mijn nieuwe ipod vandaag
Hi Dames, Heb alleen even 2 blz bij gelezen. Weer te lang niet geweest. @huilbaby's laten huilen. Ik kan het me best voorstellen dat je dat doet. Die het zelfs soms ook wel. Ik weet niet wat erger is, even laten huilen en dan weer actief beginnen. Of zwaar gefrustreerd met je kind knuffelen. Daar wordt je kind niet beter van hoor! Hier alles goed, net met de kinderen naar et cb geweest, alles is weer goedgekeurd! Jooze
zo ik kom ook weer eens meekletsen, zit ziek thuis sinds zondag al, koorts....en dan een kleine die overdag niet slapen wil, maar zoals ik jullie verhalen lees heb ik niets te klagen want ze slaapt 's nachts zo een uurtje of 8 aan een stuk door! @laten huilen; ik doe het niet, behalve als het een jengel huiltje is dan wel of max. 10 minuten maar gelukkig huilt onze kleine niet! @chebu; wat zwaar zeg, als mijn meisje krampjes heeft en zo ontroostbaar huilt vind ik het al moelijk en bij jou duurt het al een tijdje, sterkte hoor, ben je als eens bij de huisarts langsgeweest?