November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

hahaha leuk he... tot morgne tipp

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nee die heeft hij overduidelijk al gehad met 10,5 week ;)

3. LovelyDK

Noatje, was Tygo op tijd geboren of te laat/ vroeg?

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    2 dagen over tijd...

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jesse gelukkig ook

6. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ja hier ook een duidelijke voorkeur hoor, maar volgens mij nog niet te zien. Probeer er nu wel op te letten.

Iedere avond voordat ik ga slapen draai ik zijn hoofdje op zijn slechte kant, drinken word moeilijker hier (bv) en van het verschonen op slechte kant vind ik een goed idee van je :thumup: Daar had ik nog niet aan gedacht

7. LovelyDK

Hmm noatje.. misschien toch de 19 weken srpong.. kan met 14 weken al beginnen (K. zit er ook al 2 weken middenin)

Hij ligt trouwens al vanaf 5 uur te slapen :confused: beloofd wat voor vanavond/vannacht :(

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Jah ik zat er ook al aan te denken... heb het oei-ik-groei boek er al bij gepakt vanmiddag... hij spookt 's nachts ook weer al vanaf zondag... en is ook jantje lacht-jantje huilt... allemaal punten bij 19 weken sprong... ik heb maar geduld... merk het vanzelf wel ;)

9. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Nou, ik had vanochtend stille hoop dat het hier toch geen sprong was de afgelopen dagen, maar gewoon nog wat naweeën van een relatief druk weekend. Maar helaas... tot 13.15 uur ging het uitstekend en daarna was het weer feest. Huilen, huilen, huilen... Echt heel erg verdrietig (bij de 12 wekensprong was ie vooral woest, maar nu vooralsnog dus verdrietig). Zo verdrietig dat ik er zelf ook bijna van moest huilen :oops: En hartstikke moe, maar écht niet willen slapen. Het gekke is dat ie verder tussendoor (dus als het voedingstijd is en daarna) wel nog steeds heel vrolijk is en zich dan ook prima kan vermaken. Sjonge, hij zou toch geen PMS hebben? :) Ik heb hem zojuist weer in bed gelegd en het is nu stil, dus ik ben heeeeeeel benieuwd wat de avond me brengen gaat!

Het zijn trouwens deze keer wel vooral de jongetjes die aan het spoken zijn hè, de meiden lijken zich aardig te gedragen.

Morgen moet ik weer aan het werk, na bijna 21 weken thuis te zijn geweest. Ik heb echt absoluut niet te klagen want ik woon 5 min bij m'n werk vandaan, het is maar voor 2 dagen en op die dagen is mijn man thuis. Dus wat wil ik nog meer. Maar toch... pfff ik denk echt dat ik morgenochtend nog wel een traantje ga laten hoor... Ik ga m'n mannetje missen... :cry:

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Magreet Succes morgen en je zult zien als je weer lekker in het ritme zit dan is het best fijn. Ik vind werken nu al helemaal niet erg meer.

11. LovelyDK

Yep Noatje.. hier precies zo.. ik hoopv oor je dat het dat niet is, want dat duurt tot 19 weken :confused: ik hoop dat het dan ook wel écht over is... nog 3 weken te gaan :evil:

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hoi, hoi,

Hier eindelijk na een lange dag even op de bank. De hele dag gewerkt en vanavond de laatste les 'fit na de bevalling'. Ben nu kapot....
    Gelukkig heb ik straks nog een massage tegoed :D

@ Margreet, Werkse morgen! Ik had er ook vandaag geen moeite mee om mn meissie achter te laten. Vind het wel ontzettend jammer dat ik haar amper gezien heb vandaag.

@ Loesjuh, Waardoor dacht je dat Megan het Kiss-syndroom zou hebben? Ik denk dat Jara het ook zou kunnen hebben. Wat voor 'klachten' had Megan en is het nu helemaal over?

@ Tipp, Wat belachelijk dat je de uitslag nu nog niet hebt! Gek hoor, wij krijgen de uitslag met 3 dagen, dan moeten we even naar de huisarts bellen. Zie je bij Christine verschil in haar heupjes? Zal morgen eens je oefeningen proberen.

Morgenochtend en morgenavond nog 'kraamvisite'! Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, maar goed. December heeft er ook tussen gezeten denk ik dan maar weer.

Dames, welterusten!

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Dit haal ik even van de site van Kiss kinderen, deze dingen had ze:
    Ligt niet graag op de buik
    Kleertjes over het hoofd trekken geeft heftige reacties
    Eenzijdige slaaphouding
    Slaapstoornissen, veel en hoog huilen, oververmoeidheid
    Prikkelbaar, driftig en onrustig
    Koude handjes en voetjes
    Kuchen zonder verkouden te zijn
    Handjes in vuistjes gespannen

De eerste 5 symptomen waren weg na de eerste behandeling.
    Koude handjes en voetjes heeft ze af en toe nog.
    Kuchen zonder verkouden te zijn af en toe nog.
    Handen in vuistjes hoorde denk ik bij de leeftijd toen.

Kortom, wij kregen echt een veel vrolijker meisje terug. De osteopaat heeft overigens met geen woord over Kiss gepraat, dus ik denk dat zij dit niet heeft gehad.

14. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    En als ik het lijstje zo zie, heeft Walter nog steeds een paar van die symptomen, net als toen.
    En met "Kleertjes over het hoofd trekken geeft heftige reacties", bedoel je daarmee niet JUIST heftige reacties? Walter begon altijd heel hard te huilen als ik dat deed, maar dat heeft hij nu niet meer.

15. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    M'n eerste werkdagje... Nathan is nu bij papa. Ik heb vanochtend gelukkig nog wel even met hem kunnen knuffelen.

Hihi, ik werk op een ROC (dus leerlingen tussen de ongeveer 16-20 jaar), kwam ik net eerstejaars tegen die mij dus alleen maar zwanger hebben gezien: "MEVROUW! U heeft geen buik meer!" :)

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen,

pfff, ik voel me nog brakker dan gisteren :( Ik heb nu helemaal geen stem meer :(

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    ahhhh arme tipp! *knuffel*

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hier ook keelpijn

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks noa :D

Hmm, zouden we weer een novembermamavirus te pakken hebben? ;)

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    pffff, ik lees net een artikel over HELLP in de Wij jonge Ouders. Confronterend zeg, zeker als je de cijfertjes leest. Maar het verhaal was zooooo herkenbaar, ik heb het gewoon huilend zitten lezen :cry:

Deel Deze Pagina