November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Loesjuh, ik herken eigenlijk alles van jou lijstje, behalve dat van het kleertjes aantrekken zeg maar.
    Fijn dat het bij jullie zo geholpen heeft! Moest Megan ook erg huilen of niet zo?
    Ik ga vanavond even een telefoonnummer van de osteopaat opzoeken en dan even een afspraak maken!

@ Tipp, dat is goed nieuws zeg! Wel jammer dat je daar weer voor moest bellen :(

@ ritme, die van ons is (ongeveer) 8.00 - 11.30 - 15.00 - 18.30 - 23.00 - 8.00. Vanmorgen was mevrouw een uur eerder dus het ritme wat in de hobbel. geeft niks!

Heb het gister ontzettend druk gehad en vanmorgen erg moe. Vanmorgen visite dus ik kon ook niet even wat langer blijven liggen. Na het eten kwam er nog iemand door de deurs schuiven en die is nu net weg. Marcel is met Jara even de stad in dus ik ga toch nog maar even mn bedje opzoeken.

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @tipp
    gelukkig is alles goed met Jayden's vriendinnetje :p
    Tegenwoordig moet je zelf overal heen bellen wil je wat weten :(

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja ik ben echt helemaal blij met het nieuws. We waren van het ergste uitgegaan omdat mijn schoonmoeder wel heupdysplasie aan beide heupen heeft...

Christine doet volgende maand weer mee :D

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb hem zo overgenomen van die site, hier ook heftige reacties nu gelukkig niet meer.

@ marleen, de eerste keer moest ze huilen, de tweede keer niet. Ze huilde alleen toen hij de plek ging behandelen wat vast zat. Voor de rest was ze juist heel relaxed.

Ff vraagje he: Als jullie een fles aanbieden, willen jullie beebjes altijd de fles drinken? Of word er ook wel geweigerd.
    Ik belde net naar het kdv en Megan wilde nog steeds niks drinken, de heeft om 7 uur de eerste (en laatste fles gehad) en ik heb dus om 12 uur zelf 1 aangeboden en die wilde ze niet.

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ Tipp super nieuws! Echt geweldig, weer een zorg minder!

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ marleen, ik heb deze symtomen van www.kiss-kinderen.nl en zijn alleen de symptomen die Megan had. Op die site staaner nog meer.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    christine weigert ook wel eens. Dat gebeurd vooral als ze over haar honge heen is (als er teveel tijd tussen 2 voedingen zat). Wat hier wel helpt is op je vinger laten zuigen en zodra ze die pakt ruilen voor de fles. (klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, mijn man gaat het makkelijker af dan mij :D )

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte weigert eigenlijk nooit de fles behalve als ze krampen heeft zoals gisteren. Maar dan nog drinkt ze wel 100 cc ofzo uit de fles. Maar dit is van de laatste tijd, voorheen weigerde ze super vaak! Kan geen kwaad maar is wel heeel vervelend!

Mooie banner heb ik he!

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja, hij staat je goed ;)

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb op Jesse gestemd!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik moet de laatste tijd zo lachen om christine...

Als ze huilt en ik kom boven bij haar bedje ligt ze me stomverbaasd aan te kijken. Zo van: "wat kom jij nou doen?" gevolgd door een grote grijns :)

En als ze in de box ligt draait ze rondjes op haar rug, steeds draait ze een stukkie verder tot ze helemaal achterstevoren ligt :)

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Loesjuh, ik heb vorige week ook al op die site gekeken. Maar net als Megan weet ik niet of ze echt kiss heeft. Maar wel fijn dat de osteopaat wel geholpen heeft. Ga nu zeker bellen! Mijn man weet niet zo goed wat hij er mee moet maar gaat wel mee als ik ga met Jara
    Huilde Megan ook veel voordat je naar de osteopaat ging?

Hier word nooit een fles geweigerd. Wel laat ze wel eens 50-80 staan. Dan wurmt ze de fles er gewoon uit en wil ze echt niet meer.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    LIEFFFFFF

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Het huilen viel nog mee, meer problemen met slapen. Ik ben naar de osteopaat gegaan omdat ik een lichte voorkeur merkte en ze eigenlijk nooit naar rechts keek. En gedoe met aankleden en uitkleden.

Megan is inmiddels weer thuis, ze wou daar geen fles en was helemaal over de rooie. Toen maar naar huis gegaan met dr. Na 3 kwartier thuis heb ik nog maar eens een fles aangeboden en die heeft ze voor een groot deel op gelukkig. Tijdens het voeden viel ze in slaap dus heb dr maar naar bedje gebracht. Maandag weer een nieuwe (mid) dag op het kdv. Ben blij dat ik nog niet hoef te werken anders ging ik mooi met een klote gevoel naar mn werk.

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Walter weigert nooit de fles en wil ook altijd meer dan dat er in zit... Hij heeft 1x geweigert, dat was afgelopen zondag toen er water uit Weesp ipv Drenths water in zat.

En rondjes op de rug draaien in de box deed Walter gisteren ook! Haha, was wel grappig om te zien. Zijn ze gewoon met hun voetjes aan het afzetten.

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @bea
    Leuke banner
    Ik snap niet hoe je zoiets moet maken :oops: en hoe en waar en in welk programma .... :oops:

@loesjuh
    2 weken geleden werd hier ook heeel vaak geweigerd ... en toen kwam er een inhaalslag ...
    misschien heeft ze ergens last van ? Jammer dat een kind niet kan zeggen wat ie voelt of heeft ...

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Baylee: Ik zou het ook niet weten! Daarom is Tipp zo lief geweest om er eentje te maken hihi

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wil je er ook 1 baylee?

19. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417