November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    heb je paintshop pro?

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @tipp

euhhh ikke niet ... :cry: misschien op me vriend zijn laptop maar heb het nog nooit gezien dat dat erop zat ...

3. 078mama

078mama Niet meer actief

haha ik ben dus niet de enige die hier niets van snapt!

4. Joveli

Joveli Niet meer actief

Goodday!

Tipp: Goed nieuws! Vast een hele opluchting!

Ons ritme: is Liams ritme, verschilt per dag.
    Gisteren was het als volgt:'
    06.30 - 08.00 -10.00 - 12.30 - 14.00 -16.30 - 19.00 - 20.00 - 23.30 - 02.00 - 06.30

Heerlijke nacht gehad dus! :D

Liam weigerde vanmiddag beide flesjes bij de opvang, ging gewoon lekker slapen zonder te mopperen. Gelukkig had ik maar een korte dag en net thuisgekomen snakte hij echt naar de borst. Zo lief. Hij miste mama :D

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik was net christine flesje aan het geven, vielen we samen op de bank in slaap :oops:

Wel even een lekkere powernap van 30 min gehad en meisje speelt nu weer vrolijk in de box :D

6. Joveli

Joveli Niet meer actief

Weet iemand hier waar ze mooie boxzakken (waar je spulletjes in kunt doen etc) verkopen?
    En dan niet die van de prenatal met heel groot TOYS erop want die vind ik niet mooi :oops:
    Ik zou alleen niet weten waar ze nog anderen hebben?

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
  8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    via internet heb ik mooie gezien joveli, moet je ff googlen denk ik want ik weet niet meer waar ;)

Hier net een ledikantie opgehaald, was een mooie tegengekomen op MP, over een maandje zetten we hem denk ik in elkaar ;)

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi, christine ligt al een tijdje in haar ledikantje :D Ze vond de wieg niet leuk meer, kon ze te weinig zien :D

10. Joveli

Joveli Niet meer actief

Liam past al een paar weekjes niet meer in zijn wiegje, ligt dus ook in een ledikantje. :D

Ik zie op internet overal alleen maar boxzakken van Jollein ofzo maar die vind ik ook niet mooi :(

Ff doorzoeken :)

11. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Even denken... heb heel veel gelezen, maar zelf even niet zoveel geschreven de laatste week. Heb het idee dat ik als ik achter de computer zit altijd ofwel een baby in mijn ene arm heb, ofwel een kolfapparaat (werk)! :)

Tipp: wat fijn dat je eindelijk goed bericht hebt over Christines heupjes! Dat lange wachten ook altijd... :)

Die leuke banners... dat zit er voor mij ook niet in hoor, geen verstand van! Vind het al heel wat dat ik weet hoe ik de foto's UIT mijn camera IN de computer moet krijgen... :oops: :rolleyes:

Ik ga trouwens met die kleine van ons naar de kinderarts: ze spuugt al sinds het begin behoorlijk veel, maar leek er geen last van te hebben. Maar de laatste tijd heb ik er toch mijn twijfels over: ze kan soms na het spugen ineens een hele harde hoge gil geven en dan even onbedaarlijk gaan huilen. En soms ruikt het dan ook ZO zuur... Denk dat ze misschien toch een beetje reflux heeft, dus maar eens kijken wat er aan te doen is! Moet natuurlijk nog eerst 2 weken wachten tot de beste man tijd heeft, maar daar is nu eenmaal niets aan te doen...

Ediah doet trouwens ook deze maand mee met de baby van de maand. Vind dat er in ieder geval een novemberbeebje moet winnen deze maand, dus als jullie toevallig zin hebben op Jesse of Ediah te stemmen... :thumup: :D

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik heb de foto gezien ja, mooie foto. Veel stemmen ook al :D

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
  14. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Joveli ik heb vandaag toevallig een effe zwarte gehaald bij de Babydump in eindhoven..

Hier echt een klote nacht gehad.. of ja nacht :( K. heeft tussen 23:00 en 05:00 misschien een halfuur geslapen en that's it... toen was ik zo wanhopig dat ik mijn moeder uit bed gebeld heb en die is m komen halen :oops: heb daarna wel uitgeslapen maar man o man wat ben ik brak!
    Ben naar de huisarts geweest, en heb weer even in zn oortjes laten kijken.. alles was goed.. heb nu het CB gebeld en moet nu vanaf morgen gaan proberen om over te gaan op 4 flessen van 210, kijken of die dan de nacht gaat doorslapen aangezien ik hem 9 van de 10 keer wakker moet maken voor zn laatste fles! Ook moet ik standaard 3 eetlepels rijstebloem door zn fles blijven doen.. ben benieuwd! Hoop wel dat die het vannacht iets beter doet :( morgen werken :(

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    of deze van cottonbaby:

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wendy en Whabbit: Wat hebben jullie allebei ontzettend mooie foto's ingezonden! Het is heel gemeen om tegelijk mee te doen, want nu moet je kiezen! Ik heb gestemd op 1 van beide! :) ;)

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Tipp: fijn dat alles goed is!

Ons ritme, tja echt vast is het niet, want voed merendeels op verzoek. Maar komt meestal neer op

7.30
    11.00
    14.00
    16.00
    18.00
    23.00 uur

Die van 18 en 23 uur zijn niet op verzoek maar om 18 uur is ze vaak zo vreselijk moe dat ik haar de pyama en slaapzak aan doen, voed en naar bed breng. Ik rek dat al tot 18 uur anders ligt ze om 17 uur al echt te slapen.

Als wij naar bed gaan maak ik haar nog wakker voor een laatste voeding.

De laatste tijd wil ze nog wel eens de voeding van 16 uur overspringen en dus naar 5 voedingen gaan.

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Lovely, ook al zo'n nachtbraker. Hier ook. Ietsje minder erg dan K. maar genoeg om knettergek te worden.

19. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

écht knettergek ja!
    nu ook.. heb hem om 17:00 in bed gelegd en nu is hij zwaar aan het huilen in bed... wat te doen :(

20. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    hier ook, mn kleine meid heeft al 3 dgn overdag niks geslapen, en maar moe zijn pffff. Maar snachts is erger, veel succes meiden!

Deel Deze Pagina