wij hebben hier een heerlijk schema. 8:00 12:00 16:00 20:00 23:30 (de laatste dagen willen de 1e 3 voedingen nog wel eens een uur eerder zijn...) echt super!
Fijn hoor, die ritmes! Ik ben het nog aan het zoeken zeg maar. Megan slaapt ondertussen alweer 4 uur achter elkaar. Zo maar even wakker maken voor een voeding, aangezien ze nog maar 2 flessen heeft gehad. 1 van 165 en 1 van 135 ofzo, die was niet helemaal leeg.
christine heeft net voor de 2e keer banaan op. Volgens mij vond ze het nu lekkerder dan gisteren En ze opent inmiddels echt haar mond voor de lepel en hapt het er dan echt af
ja grappig he? Christine vond wortel ook lekker. Hee ik heb net een lijstje gevonden met dingen die je kleintje nu al mag hebben aan groente en fruit. Ik zal dat even op het andere forum in een appart topic zetten...
Lotte slaapt overdag ook heel slecht maar soms vind ik het echt nodig dat ze slaapt en dan kan ik drie dingen doen. 1 is in de kinderwagen of maxicosi leggen en gaan lopen/rijden. 2 is samen in ons bed gaan liggen en dan buik tegen buik, dan slaapt ze vaak binnen een minuut. 3 is in bed leggen en naast haar bed gaan strijken of iets anders doen. Zolang ze me ziet is het altijd wel goed en valt ze vanzelf in slaap. Optie 3 is alleen vaak niet zo lang slapen maar er zitten weleens uitschieters bij.
Ik geef de laatste fles altijd op mijn bed, dit doen we samen zodat we een momentje met zijn drieen hebben. Daarna spelen we nog wat en gaat ze slapen. Het maakt niet uit waar je het laatste flesje geeft als het maar altijd hetzelfde is. Daar wennen ze aan.
Miepdoos. Wij geven Jesse de laatste fles bij ons in bed. Dat doen we al sinds het begin en dan geen tv aan o.i.d. het werkt perfect. Hij wordt rustig en gaat zonder problemen slapen.
Je hebt nog keuze haha, hier is momenteel NIKS goed en voorheen werkt hier iets ook maar een paar dagen en dan weer niet. weet je hoe ze nu in slaap valt? mn vriend tikt met zijn ring tegen dr bed, dan raakt ze erg geintereseerd, gaat luisteren naar het getik en valt in slaap, getikt toch?
Soms is het voor Lotte ook allemaal niet goed hoor. Maar als ik eerlijk ben werkt het bijna altijd om buik tegen buik te gaan liggen. Dan lig ik ook letterlijk met mijn neus tegen haar neus aan en dan ruikt ze me ook nog eens (geen knoflook eten haha). Ze vindt het altijd heerlijk. Maar dat tikken is wel apart. Misschien een klok kopen die hard tikt?
dat buik tegen buik zal ik eens proberen.... maar als ik liggend voed en ze valt in slaap dan word ze altijd wakker als ik beweeg, Lotte niet? Oh en die klok zal niet werken want hij tikt echt hard.... ja kweet het ook niet hoor, hier al sinds dag 1 slaapproblemen. Vlg week naar de osteopaat, misschien zit haar iets dwars.
Ik beweeg me gewoon een half uur niet en daarna slaapt ze zo diep dat ik alles kan doen. Maar het is echt een perfecte houding. Je gaat op je zij liggen, je legt haar hoofd op je arm zodat je hoofd bij haar hoofd is en trek je knieen op zodat ze echt een holletje hebben. Dan neus tegen neus,speentje erbij en binnen een minuut is ze weg. Daarna kijk ik vaak over haar hoofd heen naar de tv. Maar misschien stink ik wel heeel erg en gaat ze gewoon out haha