nee da's waar die 2 zijn zo....as if! Ah, mijn man is door een klant weggeroepen Dus ik ga.... Clueless kijken
haha tipp heel goed! Ik ben jaloers Joveli: Ik denk dat iedere baby dat heeft en als ze wel gewoon een uur zelf spelen mogen ze wat bij betreft Lotte even bellen en vertellen hoe ze het doen. Of Chebu er wel of niet doorheen zit weet ik niet maar het is ook denk ik voor ons allemaal weleens zwaar. Gelukkig hebben elkaar hier om lekker tegen aan te kletsen.
Ik heb nog geluk denk ik, Tygo kan zich wel een uur onder zijn babygym vermaken, het is echt een super leuke en hij heeft er waanzinnig veel plezier mee! De gym past trouwens precies in de box... dus daar ligt hij dan in, veilig hoog voor de katten
Klopt, maar vind het dan wel erg jammer dat ik een aanvallend berichtje (want zo ervaar ik het wel) terug krijg. Mijn reactie was niet neerbuigend of kwetsend bedoeld maar meer als geruststelling. Anders maak je je over ieder wissewasje zorgen, zoals máár 3 uur per dag slapen wat hartstikke normaal is.
Ik snap het...dat is altijd het lastige aan geschreven berichten. Het kan zo verkeerd overkomen! Ik ga altijd maar van het positieve uit al is het soms lastig. En helemaal als je net ongi bent geworden
Ik belde net naar huis en je raadt het nooit...Lotte ligt nu in bed te slapen! Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar maar bij Pappa wilt ze wel. stout meisje hihi
@Joveli, ik heb toch ook geschreven dat ik net ongi ben. En ik zit er niet doorheen hoor, nog lang niet. Je mag denken wat je wil. Maar als ik ongi ben wel ff ok. Dus. Morgen zet ik weer mijn vrolijke hoed op. Nou ja, goed, ik verdwijn maar weer hier. Met m'n menneke knuffelen
Krijg net 5 uitnodigingen binnen voor een 'Babytreff'. Sjongejonge, m'n sociale leven begint hier nog eens op te bloeien...
Hi Dames, Net de laatste blz gelezen.. Voor iedereen dikke knuffels! Wat bereft uren slaap overdag ik zou het wat Sterre betreft niet zo goed weten (schaam). Ze heeft niet echt een ritme (nog meer schaam). Snachts slaapt ze goed van half 8 tot half 8 met 1 voeding tussendoor (soms niet zelfs). En overdag is ze prima. Het ligt er echt aan wat ik ga doen, in de auto en kinderwagen valt ze zo wie zo in slaap, let dan ook wel op dat we niet de hele dag onderweg zijn... Hier alles redeijk, ben zelf ziek (maar bijna beter). Sterre heeft waterpokken... Tycho nog nergens last van maar het kan nog komen natuurlijk.. Ik ben nu voor de 2e keer in 1 maand ziek met koorst enzo. Weet ook niet zo goed of het slim is bv te blijven geven (gaat wel goed), maar ik vraag me af of ik afweer mechanisme meegeef of ziek makers. Echt gezond eet ik niet en als je dan ok zo vaak ziek bent vraag ik me af of flesvoeding niet beter is... Jooze
Juist als je BV geef word je sneller beter heb ik gelezen... het is wel te proberen om zwangerschapsvitamines (zijn bijna allemaal ook voor als je BV geeft) te slikken of jong moeder van de etos... hier kan je net je weerstand een klein zetje mee te geven...
Noatje thanks ik slik gewoone multi vtamines en extra vitamine c, misschien toch eens kijken wat het verschil is...
ik ben ook ziek en kan niet uitrusten met de kleine, maar de koorts was al na 1 dag over, ik geef ook BV en slik ook visolie capsules. Had het bij het Cb over het niet slapen overdag, hun advies; babyfoon uit en laten huilen, zo moet je de baby leren (dwingen noem ik het) om zelf in slaap te vallen. Het ging mn ene oor in en de andere uit. Verder wilt ze erg veel drinken, normaal 5 a 6 x p.d. en nu een keer of 8 a 9 en ze kan zichzelf niet meer goed vermaken dus denk aan een sprongetje. @joveli; je hebt wel gelijk hoor dat als je als moeder strest dat je dat overbrengt op je kind maar ik vind het bijv. heel moelijk om positief te blijven als het zo moeizaam gaat, maar daarvoor zijn we toch hier om elkaar ff op te peppen. Ik moet af en toe ook even horen TSJAKKAAAAAAAA
@Noatje, mag een babygym in de box? Hier bij mijn babygym die van fisher price rainforest stond dat k hem nieti n de box mocht zetten (Joost mag weten waarom maar dat terzijde ) @Joveli, ik denk dat het voor ieder sowieso anders is.. ik zit er misschieno ok wel wat vaker doorheen als andere.. echter slaap ik ook hooguit 3 uur per nacht ofzo plus dat ik alleen ben.. dus sorry meiden als ik ooit kort doro de bocht ben of als ik er vaak doorheen lijk te zitten.. Vandaag weer gewerkt.. pff vermoeiend hoor! Kom ik thuis, hoor ik dat Kay vandaag maar 1 uurtje in zn bed heeft gelegen.. maar SUPER vrolijk was vandaag.. naja dan is het prima toch hij ligt nu naast me in de box keihard te lachen, schreeuwen, kirren... héél gezellig Ben overigens sinds vandaag over op 4 voedingen, ben benieuwd! Vanochtend werd hij pas om 09:30 wakker dit doet hij nou NOOIT als mama thuis is haha
Wij zijn vandaag naar het westen vertrokken. Helaas is afgelopen maandag een goede vriend van Sander overleden (nog maar 36 jaar) en vanavond is het afscheidnemen en morgen de crematie. We zijn nu in het huis van Sanders vader in Voorhout, hij is op vakantie dus we hebben lekker het rijk alleen. Laura was wel wat van slag vandaag maar ligt inmiddels al weer een uurtje lekker te slapen in het campingbedje dat ik had gekocht. Morgenmiddag is de crematie, maar zien of we morgenavond of zaterdag terug rijden. Is toch weer een rit van 2,5 uur en rond een uur of 5 a 6 heeft het geen zin om te vertrekken dan staan we bij Amsterdam geheid stil.
@ Chebu, wat houd een babytref in? Een soort kraam/babyfeest/bijeenkomst? Hier weer de hele dag gewerkt, wel wennen hoor! Ik merk wel dat het nog veel energie neemt. Morgen ochtend weer vroeg op, straks dus vroed op bed. Had me aangemeld op het andere forum maar heb te weinig tijd om daar alles bij te houden
@Marleen: We hopen eigenlijk helemaal over te gaan naar dar forum, of ik begreep dat dat de bedoeling was... @Lovely: Volgens mij mag dat met die van ons wel... zal eens nakijken
Hahaha wat een onzin hé noatje.. weet alleen dat het niet mocht maar heb dus geen idee waarom niet heb dus ook de babygym maar vind het niks om K. op de grond te leggen... Het andere forum... volgens mij ben ik daar niet eens aangemeld