Dankje.... vond het tijd voor wat nieuws @Corien:sterkte Ik ga richting bed! Tot morgen... slaap lekker beebies en mama's!
@ Corien heel veel sterkte morgen! @ Noatje, als er verhuisd gaat worden verhuis ik wel mee hoor! Maar het kost me te veel tijd om 3 forums bij te houden Nou ik zoek vast mn bedje op, welterusten!
Hi, @Corien, is wel jong ja, heel veel sterkte! @babygym, wij hebben hem in de box staan, vind ze wel leuk, maar ook op tafel.. (hebben wel een hele goedkope, stond niet uigebreid op wat wel en niet mocht... @andere forum, misschien slim om te bedenken wat we doen, heb me wel aangemeld, maar schrijf alleen hier. Beide bijhouden vind ik te veel! Jooze
Nog ff 1 opmerking voordat ik me laptop echt dichtklap: Het andere forum is meer privé dus mijn voorkeur gaat daarnaar uit!
weltrusten allemaal hier een slapend mannetje naast me op de bank die zijn laatste fles om half 11 krijgt... hij zit trouwens op 4 flessen sinds vandaag!
Ik ben ook voor het andere forum! Daar kunnen we lekker foto's laten zien en gewoon alles vertellen zonder dat mensen mee lezen. Daarnaast is het opgedeeld in diverse onderwerpen wat overzichtelijk is!
Hi dames, Ga ook slapen, wat betreft forums, beide hebben voor en nadelen. Hier lees ik ook nog andere dingen en ik vind het niet heel handig verschillende onderwerpen. Nu schrijf je nog veel maar over een jaar is dat denk ik al een stuk minder. Maar het privee is wel weer handig... Jooze
ik heb ook een hele stoere tuinbroek met bijpassend shirt gekocht, maar daar kon ik geen foto vn vinden op internet
Schattig! Jooze ik lees hier ook nog andere dingen dus vind dit ook prima, ik heb ook niets te verbergen ofzo maar prive is wel relax. En ik dacht toen we bevallen waren dat we allemaal ook een stuk minder zouden gaan schrijven maar we zijn alweer bijna 4 maanden verder en het is nog steeds gezellie druk hier. Dus misschien gaat het nog wel een hele tijd door. Maar wat we ook beslissen, ik blijf er gezellig bij hoor!
@ All Meiden ik vind het het ook heel gezellig dat we nog met een groete groep zijn terwijl we idd alweer een aantal maanden verder zijn. Wat er ook gebeurd ik blijf lekker kletsen @ Noa mooie Banner meid! @ Tipp super schattig jurkje @ Corien heel veel sterkte morgen. Meiden verder weet ik het even niet meer. We hebben de hele avond visite gehad en daarom ben ik er nu pas Nu ga ik lekker slapen. Tot morgen want dan ben ik lekker vrij xxx
Corien, erg zeg! Jeetje.... @Margreet, een babytreff is gewoon een middagje op bezoek bij iemand die ook een baby heeft. @Lovely, hoe doet ie dat, 4 flessen? Heeft ie geen honger? Zo, ik zet mijn vrolijke hoed voor morgen klaar.
ooh zo zielig: liam heeft last van zijn doorkomende tandje. Hij had gisteren al steeds gigantische spuitluiers, we konden er echt niet tegen verschonen hij poepte zo dun, alles liep er meteen boven en onderuit. Zn tandvlees is helemaal rood met een dikke knobbel waar een wit puntje uit steekt. Hij drinkt slecht, bijt overal op en ligt nu net heeeeel onrustig te slapen. 't arme ventje. Lekker bij ons in bedje straks!
Ja dat dacht ik dus ook. Dus ik net hupsakee snel nog een bijtring gekocht, goed laten koelen.. wil hij hem dus niet hebben! Hij wil alleen op zachte dingen bijten (doekjes, knuffeltjes, MIJN TEPELS etc haha) Wel gezellig zo'n babytreff! Is dat dan met 1 iemand of kan het ook met meerdere mama's? Trouwens: wij zijn op jacht naar de Nuna buggy, www.nuna.eu We kunnen alleen nergens in Nederland een verkooppunt vinden! Als iemand hem ooit ergens heeft zien staan dan hoor ik het heeeeel graag Tipp: Wat een UBERcute jurkje! Meisjeskleren zijn zoooo schattig!
Enne wat is dentinox? en waar kan ik dat krijgen? Bij de etos werd mij verteld dat ze er niets tegen hadden..