Ik heb ook Friso voeding maar volgens mij geld dit voor alle voeding. En ik dacht dat speciaal water ook niet meer nodig is doordat het water uit de kraan net zo zuiver is. Mar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor. ik vind het wel makkelijk zo! Na 20 seconden is het water altijd op goede temp en dan is het poeder erbij en schudden. Eerst deed ik het in een pannetje met het flesje erin enzo maar nu ben ik in 2 minuten klaar! Lotte huilt zooooo hard als ze honger heeft dat iedere minuut van belang is hihi
bea, ze raden voorafgekookt en afgekoeld water aan bij prematuren en als je in een oud huis woont met loden leidingen... Knuffel chebu. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar er is vast niks aan de hand...
Hee meid, dikke knuffel. Positief denken hoor, als hij een ernstige afwijking had was dat toch al wel eerder boven water gekomen?
Ben vannacht ook helemaal alleen met Nikolai, zonder man. En dan ga ik vanalles denken. Bedankt voor de knuffels Jullie zijn allemaal lief
Lieve buddy komt inderdaad vast allemaal goed hoor.. als het écht iets heel ernstigs was hadden ze het waarsch. bij de 20 weken echo gezien en de kinderarts na geboorte waarsch. ook! Maar ik snap dat je jezelf enorme zorgen maakt.. ik had dat bij de gehoortest al Dikke knuffel voor jou en je knappe man!
de barle duc mag je na openen maar 24 uur gebruiken he ....tenminste dat zei mijn kraamhulp , ik zal zo even aan mijn man vragen waarom ..... ik doe ook altijd eerst water in de magnetron en als het op temp is de voeding er bij .... nu hoorde ik van mijn schoonzusje weer dat je beter water uit de waterkoker kan gebruiken , daar schijnen ze minder krampen van te krijgen
waarom maar 24 uur? zo'n grote pak kan je toch nooit binnen 24 uur op hebben? Weet wel dat je die vloeibare voeding (die pakjes) maar 24 uur mag bewaren..
@chebu : ik weet goed hoe je je voelt meis ....is nikolai ook kortademig of loopt hij blauw aan ? dit zijn trouwens nog niet alitjd symptonen voor een hartafwijking , een ruisje kan echt geen kwaad maar ik snap wel dat het je niet lekker zit ..... als ik jou was zou ik met de trein naar berlijn gaan ...wij zijn pas naar het noorden geweest en toen ben ik achterin gaan zitten bij jelmer maar als je alleen met hem gaat kan dat niet ( ja voorin maar jij moet op de weg letten)
@tipp : hoe bewaar je dat afgekoelde gekookte water in je kk ? zou het in een maatkan van de tupperware kunnen ?
Huh achterin? Heb je het dan over de auto? Je mag een kleine baby toch alleen op de passagiersstoel vervoeren?
Nee, daar heeft hij geen last van. Hij groeit ook goed en drinkt ook goed. Hij ademt wel eens heel snel een paar keer achter elkaar, maar doen alle baby's dat niet?
nee toch ? toch ook op de achterbank ? voorin op de passagiersstoel mogen ze alleen als de airbag uit kan .... @chebu : die van mij ademt wel snel en gek maar heeft geen hartafwijking.....ook dat schrikgeluid wat ze maken is heel gewoon ...dat is het kraakbeen in de luchtpijp wat wat vacuum trekt ...
nee hoor ook acterin, achter de bijrijder is zelfs de meest veilige plaats wij hebben een speciaal systeem waarmee hij in een hepgordel vervoerd kan worden...(kia bus heeft achterin 3 heupgordels)
Nou, met al die verschillende adviezen van de kraamhulpen komen we toch maar mooi weer in allemaal verwarring. @JsztD: als je dit zo geleerd hebt van je kraamhulp zou ik me geen zorgen maken. Wat je wel eventueel nog zou kunnen doen is de Nutrilon hulplijn bellen. Al die babymerken hebben van die telefonische 'hulpdiensten' voor al je vragen, wellicht een idee? Kun je meteen de vraag over de Bar le Duc neerleggen, want dat gebruik ik dus ook niet. Kraanwater doe ik. @chebu: alle baby's ademen onregelmatig, dat hoort er helemaal bij hoor. Ga van het positieve uit, met die kleine van je. Dat komt vast helemaal goed!