@Tipp: Heb een opleiding gedaan om op een laboratorium te werken, geen ziekenhuis, maar bijvoorbeeld een fabriek of waterschap. Als iemand trouwens zegels van super de boer voor de dierentuin heeft zou je er mij heel erg blij mee kunnen maken. Ik ben aan het sparen om het gezin van mijn moeder en kinderen mee te kunnen nemen, maar ik moet dan 7 kaarten vol krijgen en dat gaat mij alleen nooit lukken Groetjes
nee wen hier ook niks hij sliep een paar keer goed zonder, maar het werd me iets té dramatisch zonder puckababy... dus hij heeft m weer aan! Wordt nog wat met afbouwen vrees ik
ja hier ook maar gelukkig hebben we nog even. Ik begin met afbouwen nu. Ik laat hem alleen nog maar snachts in de puca slapen. Overdag niet meer. maar dan slaapt hij idd slecht. met puca slaapt hij van 23:30 tot 7:30 heerlijk dus
dat is inderdaad heerlijk wen! K. slaapt sowieso slecht... komt zeker 2 keer per nacht en dan ben ik blij, meestal is het wel 5 tot 10 keer ofzo dus kan er dat puckababy drama even niet bij hebben haha
Ja dat is heerlijk! Afgelopen nacht was bij mij trouwens ook superlekker hoor.. 4 uur eruit, half 6 eruit en heb hem toen bij me gelegd en toen was t kwart over 8
wij hadden vannacht ook een heerlijke nacht. hij kwam om 7 uur en toen om half9. Toen fles gegeven even bij ons in bed gespeeld. Toen terug in bed gelegd om 10:00 en toen hebben we nog kunnen slapen tot kwart voor 12
zo dat is inderdaad zeker lekker ik merk dat we hier een ander ritme krijgen... eerst kwam kay omstreeks 7/8 uur voor een fles en ging dan direct terug zijn bed in tot een uur of 10... nu wil hij dat echter niet meer, en ga ik na zijn eerste fles met hem naar beneden, knuffelen en spelen en wat hapjes fruit en dan pas tegen 10 uur terug zijn bed in... beetje jammer want uitslapen zit er dus niet meer in maar ook wel weer lekker want 9 van de 10 keer ligt hij savonds omstreek 9 uur ook wel in bed..
Ja Jesse wil ook niet meer meteen naar bed hij wil ook niet meer meteen naar bed eerst ff kroelen Maar savond ligt hij wel lekker optijd in bed net als K Jesse ligt er in om 19:30 uur tot 23:00
Laura wil ook als ze wakker wordt niet meer verder slapen. Vandaar dat ik nu al met haar beneden ben. Mevrouw wordt wakker en begint te kletsen in haar bedje en denkt "joepie de dag is weer begonnen". Ik ga dan straks om half acht denk ik ongeveer voeden, nu wil ze eerst alleen maar spelen Ze is dan vaak tegen 9 uur weer zo moe dat ze zo 2 uur slaapt. Uitslapen is voor ons dus ook echt gebeurd.
Hier een heerlijke nacht gehad... gister sliep hij door tijdens het verschonen toen we thuis waren en hij heeft tot 7 uur geslepn
Tygo is een slaapkoppie Hier dus ook geen uitslapen meer... En inderdaad Corien hier dus ook rond half 10 zn bed weer in en dan is die weer vertrokken naar droomland
Ach jee, nou, petje af voor iedereen die tussen 0.00 en 6.00 uit moet voor voedingen/speentjes o.i.d.! Dat ben ik echt al weken niet meer gewend. Walter slaapt elke morgen tot minstens 6.00 uur. Eerder wordt hij echt niet wakker. Goedemorgen trouwens!
Wij hebben hier een gezellig vol huis! Vanaf vandaag hebben we 2 oppaskindjes! Eén van 1,5 en één van 3... hele lieve jongetjes (nu nog )
Zo noatje dat is lekker vol inderdaad... pas jij op ze of je schoonmoeder? Hier een redelijke nacht, 3 keer eruit en om kwart voor 8 de fles... nu ligt die weer net in bed..
Mijn schoonmoeder... die heeft jarenlang oppaskindjes gehad en dit was een crisis geval dus vandaar dat het allemaal zo snel gegaan is... (ze had zaterdag het gesprek gehad en nu zijn ze er dus al ) Ik heb mijn handen vol aan Tygo voorlopig
3 dagen in de week, ma-di & woe... Als ik vandaag word aangenomen werk ik op do-vr-za dus sluit mooi aan!