November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joveli

Joveli Niet meer actief

Inderdaad. Van onderen pas ik alweer in mijn oude spijkerbroeken maar boven pas ik echt helemaal niets. Ik heb ook een nieuwe winterjas moeten kopen, nieuwe truien/vestjes/shirtjes.. Niets goedkoops aan die bv! :)

Hopelijk zijn we straks na de bv weer normaal. 8)

2. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Tsja je moet het uiteraard he-le-maal zelf weten, maar ik zou er zelf dus echt niet over peinzen om mee te gaan nu m'n beeb nog zo klein is. Dan dit jaar maar een verjaardag zonder mij hoor... Ik vind het eerlijk gezegd vrij bizar om met een kleintje van 4 mnd oud helemaal naar Frankrijk te gaan en dan ook nog eens een roteind te moeten wandelen. Begrijp me goed, dit is beslist geen kritiek als je besluit om wel mee te gaan, maar ik vind het echt bezopen dat er van je verwacht wordt dat je samen met je kind mee gaat! Sorry ik geloof dat m'n toon een beetje hard is, nix voor mij, maar ik snap je schoonmama geloof ik niet...

3. Joveli

Joveli Niet meer actief

Niemand snapt mijn schoonmoeder, geloof mij ;)
    Maar het is maar 2 uurtjes rijden met de auto (dus zover is het niet, wij rijden ieder weekend 3 uur heen en 3 uur terug naar Groningen) en we blijven een nachtje slapen. Dus het wandelen vind ik opzich niet erg, wel lekker zelfs. Alleen ik vind het totaal niet gezellig om dit met háár te doen. :D

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat zijn je klachten waarvoor je naar de Osteopaat gaat?

5. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Oei, arme schoonpa van je... :( Tsja dan zit er maar één ding op: je vriend zo ver krijgen dat 'ie zich opoffert om de hele dag met z'n ma op kop te lopen en jij zorgt dat je in de achterhoede zit :)

6. Joveli

Joveli Niet meer actief

Echt heel zielig, ik denk dat mijn schoonpa het nog het moeilijkst heeft van ons allemaal:
    Hij is 2meter10 en erg zwaarlijvig! Totaal geen wandeltype maar moet van zijn vrouw -MINSTENS- 2x per jaar op wandelvakantie. Meestal worden we 2 dagen nadat ze geland zijn al gebeld dat hij zn enkel verstuikt heeft en schoonloeder alleen moet wandelen. :) :) Hij hangt dan in een extra stevige hangmat op het strand ;)

Ik wandel wel met de vriendin van de broer van mijn vriend achteraan, zij heeft ook een bloedhekel aan schoonloeder. Kunnen we lekker galspugen! 8)

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Noa is nu in gesprek... Duim, duim!

8. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Ik duim mee! Go Noa! :thumup:

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    duim duim duim duim

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben alweer terug en zelfs Tygo al laten drinken :)

gesprek ging heel goed bedankt voor het duimen! was kort maar krachtig... ik werk zo'n 3 dagen dan en kan tussen de middag naar huis om Tygo te laten drinken....

Hij had straks nog een sollicitant en ik hoor het dus deze week nog... ik hoop zo dat ik het word (heb mezelf al allerlei dingen beloofd voor als ik weer een baan heb :p)

11. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    duim duim duim

12. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi
    Hier mijn laatste officiele vrije dag. Morgen moet ik weer aan het werk. Zal wel wennen zijn, zit al vanaf half augustus thuis. Gelukkig is het morgen maar een halve dag en woensdag ook maar dan in de middag.
    Daarna pas het weekend weer.
    Ben benieuwd, ze zijn begonnen met electronische dosiers en ik heb nog geen cursus gehad, want toen zat ik al thuis.
    Nu nog genieten van mijn kleine knul, hoewel die al 3 dagen wat meer huild en wat hangeriger is ( 19 weken sprong?)

gr MarielleB

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    hihi joveli, een echt loeder

maarv ik zou echt voor een rugdrager gaan. dan zit lli op de heupen, net als bij een backpack zeg maar.

14. Joveli

Joveli Niet meer actief

Hihi, de loeder der loeders! ;)
    Ja het klinkt wel goed zo'n rugdrager alleen ze zijn wel prijzig! We zullen deze week eens bij wat winkels langsgaan om ons te laten informeren.

Heb net trouwens Liam voor het eerst andersom in de babybjorn gehad (bedacht me ineens dat dat natuurlijk ook kan :lol ) wel een beetje wennen dat ik zijn gezichtje niet kon zien.

Hoe gaat het nu met nikolai? Ik las dat het slapen alweer beter gaat toch?

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Jara heeft een paar kenmerken van het KISS syndroom. Niet alles, maar we gaan voor de zekerheid even naar de osteopaat. Kan nooit geen kwaad lijkt me!
    Dit zijn haar klachten:
    - spugen (zonder de nutriton spuugt ze hele flessen terug)
    - moeilijk kunnen poepen
    - voorkeurskant
    - overstrekken
    Ook zijn er factoren die dit kunnen veroorzaken, nl:
    - het inleiden van een bevalling
    - het hebben gehad van een ruggenprik bij de bevalling
    - Toen ik 10 cm had, heeft Jara ruim 2 uren moeten wachten voordat ik persdrang had.

Vandaar!

@ Marielle, Succes morgen! Wel gek he, zo'n eerste werkdag weer!

@ Noa, nu maar duimen dat jij de baan krijgt!

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marleen succes bij de osteopaat hoop dat het helpt.
    Wij gaan er met Tygo ook heen, zijn nekje en bij zijn middenrifje zit het vast, na de eerste behandeling zag ik geen verandering maar na de 2de wel en donderdag mogen we voor de 3de keer.

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    En wat vond Liam? ik heb Tygo van de week ook zo voor het eerst gedragen! Hij vond het wel leuk... lekker kijken... al is het wel vermoeiend

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ lot, fijn he dat je zo snel verbetering ziet!
    Moest Tygo veel huilen?
    Jara huilde in het begin nooit, alleen als ze honger had :D
    Nou is ze natuurlijk een baby en die huilen, maar ze huilt wel meer dan de 'gemiddelde 3 uur' die baby's op een dag huilen.
    Nou is ze beslist niet vervelend oid en een huilbaby zou ik haar ook niet noemen.

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    middag,
    zal deze maand minder aanwezig zijn. Ik moet ontzettend veel werken, en ben na die tijd zo moe dat ik geen put meer heb om achter de laptop te kruipen, terug te moeten lezen en jullie bij te houden.

alles goed met iedereen?

20. Joveli

Joveli Niet meer actief

Hihi ja volgens mij vond meneer het wel erg leuk! Hij heeft lekker in het rond gekeken en thuis flink gedronken en diep in slaap gevallen :)
    Hij wordt nu net wakker..

Op hoeveel voedingen zit jij nu ongeveer per dag?

Deel Deze Pagina