November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    oh ze zeiden trouwens dat ik nu maar 5 minuten mag zwemmen met Thijmen? We gaan namelijk van het weekend weg naar center parcs en ik had me echt verheugd op het zwemmen maar zou ik idd maar 5 minuten mogen zwemmen met hem?

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Wat een geschrijf de afgelopen dagen zeg door jullie! :confused:
    Ik heb het niet allemaal gelezen, dit was een beetje te veel.
    De laatste tijd een beetje druk met de oudste. Hij heeft nu een "heerlijke" leeftijd! :( :( Alles is nee en ook nog gekke antwoorden geven. Stront eigenwijs enz enz enz. Maar ja, dat zal ook wel weer overgaan.

Met Bart is alles goed. Als je hem tegenwoordig uit bed haalt dan begint hij gelijk te kletsen. Ook in de box is hij actiever. Hij gaat de box rond als je niet uitkijkt. Ook speelt hij graag met een clowntje die hij heeft. Heel erg leuk om te zien. :D
    Donderdag weer naar het cb en voorlopig de laatste prikjes. ;)

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Domino zou de nutriton misschien toch werken.

Beatrice bij ons kost het per afspraak 70 euro bij de osteopaat krijg een gedeelte of alles terug. Op osteopathie.nl (of zonder h weet ff niet meer) kan je kijken of er 1 in de buurt is en waarvoor ze kunnen helpen. ik ben er ook terecht gekomen voor tygo zijn reflux dus je kan altijd bellen.

Tipp beterschap blijf maar beneden met je meisje.

Tygo heeft zijn prikjes weer gehad, bij de eerste lachte hij en bij de 2de huilde hij even. Verder was alles goed, hij weegt nu 6350gram en 64,5 cm. Hij drinkt niet zo super maar zij zei dat hij waarschijnlijk nog niet zoveel nodig heeft dus moest me niet druk maken.

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    we zijn nu beneden. En daar blijven we ook. Meisje heeft ook koorts... Gezellig :(:

Waarom zou je maar 5 min mogen zwemmen domino?

5. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    @buik; de mijne lijkt een mijnveld.....slap en nog straie heel veel!
    @osteopaat; ben vanmorgen voor het eerst geweest met de kleine, ze heeft lichte blokkade in nekje en slokdarm was niet heel heftig, ze moet er binnen 3x vanaf zijn, maar de osteopaat zei wel dat het altijd goed is om je kleine ff te laten chekken.
    @alle zieke mamas en kindjes veel beterschap, ik ben er gelukkig vanaf alhoewel ik wel andere ongemakken heb sinds de bevalling (aambeien, anuskloven), genant hoor terwijl ik eerst nooit iets had, maar 35% van de vrouwen die hun eerste kindje krijgen hebben er last van.

6. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    He meiden,
    Hier de eerste werkdag erop zitten. Het was maar een dienst tot 11 uur. Het was weer heerlijk om te werken, hoewel het wel een beetje vreemd was om na zo'n lange tijd weet terug te zijn. Er is veel veranderd. Maar het was goed gegaan. Niet veel aan mijn ventje gedacht, die was in goede handen. Hij ligt nu in zijn schommelstoel te kletsen.
    Zometeen naar het ziekenhuis met hem voor een echo van zijn heupjes.
    Leest straks wel even terug nu geen tijd voor.

gr MarielleB

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Tipp: Die zin die jij onder je banner hebt staan, is dat de datum dat je weer 'mag'? Als je begrijpt wat ik bedoel?
    Hihi, zo ja, dan heb je het er grappig neer gezet!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marielle gelukkig dat het weer leuk was. Succes in het ziekenhuis!

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    natuurlijk zegt ie dat. Die moeten hun geld ook op de een of andere manier verdienen. Zou me verbazen als ie zou zeggen dat een checkup overbodig is. ;) Maar fijn dat je kleine er waarschijnlijk zo snel mee geholpen is :D

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja, Operatie Ed is de datum dat wij weer beginnen. Ed is ontstaan omdat mijn schoonmoeder zei (toen ze christine haar geboortebeker had laten graveren) "kiezen jullie voor de volgende een kortere naam, de kosten voor graveren gaan per letter." Waarop wij zeiden:"Ja, de volgende noemen we Ed" :)

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    succes in het zh marielle. En fijn dat werken weer leuk was :D

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Even mijn nieuwe banner showen, met super tnx voor Tipp!

Edit: al doe ik met het plaatsen volgens mij iets niet goed :(

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb je een mailtje gestuurd corien :D

14. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Gelezen, tnx!

En bij deze nieuwe poging.

15. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    en weer mislukt, ik zie (nog) niks.....

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hm... doet nog niks...

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    nu wel :)

Tipp heeeeeel erg bedankt voor de mooie banner en je hulp!

18. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Omdat hij niet gegroeid is, heeft hij dan ook moeite met op temperatuur houden (niets van gemerkt hoor, die conclusie trekken ze zelf) en dan koelt hij teveel af. Waardoor hij zijn energie gebruikt om op temperatuur te komen en dus niet wil eten dan. ik vond het een beetje een vaag verhaal

Ben dus ongeveer een maand geleden met hem wezen zwemmen een uurtje, en heb niets gemerkt van dat alles.

19. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    Mooie banner Corien!

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    graag gedaan corien :D

Domino, het cb is er alleen voor advies en niet om jou regels op te leggen. Kijk lekker naat hijmen. Vind hij het zwemmen leuk, en merk je niks van afkoeling of oververmoeidheid, dan lekker doen hoor... En dan na het zwemmen lekker warm inpakken. En desnoods voeden (niet te kort) voor je gaat zwemmen, zodat je zwemt tussen een voeding en een slaapje, zoiets. Knufff. Lekker op je gevoel afgaan hoor...

christine draaide net op haar zij en reikte naar achteren om een rammelaar te pakken :D

Deel Deze Pagina