November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goeden morgen,

@Nelleke, welkom hier!
    @Lovely dk, wat erg zeg, hele dikke knuffel!

Hier net zo'n nacht gehad als gister wat betreft Tycho (hij ging om 2 uur slapen). Sterre deed het wel goed dus zei gaat naar het kdv. Blijf ik samen met T thuis. Als ik vandaag rustig aan kan doen kan ik morgen weer werken.
    Vriendlief is vandaag echt jarig (30 jaartjes oud). We zouden uit eten gaan met zijn 4en maar dat zit er helaas niet in...

Jooze

2. NellekeL

NellekeL Lid

11 dec 2008
    11
    0
    0
    Voor de belastingaangifte hebben wij ook een kennis die dat voor ons doet. Ik vind het zo ingewikkeld zeker omdat ik ook een eigen bedrijf heb.

Wel leuk zeg zo te lezen over moeders en baby's in dezelfde ontwikkelingsfase. Niet dat ik alles terug gelezen heb, pfff jullie schrijven heel wat!

Laat jullie baby altijd een boer na het drinken? Om 21:30 krijgt Jolie namelijk nog een fles en dan slaapt ze al zo diep dat ze daarna echt geen boer laat. Door de krampjesperiode ben ik zo gefixeert dat ze goed moet boeren, maarja nu leg ik haar vaak zonder boer te laten terug in bed...

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Goeiemorgen meiden,

Ben toch maar even naar de HA geweest vanmorgen, en ja hoor: bingo, keel-/middenoorontsteking :( Nu een AB kuurtje voor een week gekregen...

Belasting aangifte: met een eigen zaak hebben wij een administratiekantoor dat het voor ons doet :D

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Belastingen... ja LEUK! :confused:

En omdat mijn vriend geen nederlands spreekt (en leest) ben ik degene die hier de belastingen doet... zo goed als ik kan, ben geen expert! Maargoed, volgens mij ben ik er tot nu wel redelijk uitgekomen.

Ben nog steeds niet lekker, blehhh! En Ediag ligt nu toch echt te protesteren in bed, dus die moet ik gaan entertainen.

5. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Tipp, beterschap
    2Nelleke, hier ook als ze slaapt geen boer meer. Heeft ze er meer last van (krampjes) als ze niet geboerd heeft? Zo niet dan is er denk ik geen probleem. en ja wordt veel geschreven hier haha

Jooze

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks jooze.

Christine doet ook geen booertje meer als ze slaapt. Maar dat gebeurd zelden. Eigenlijk is ze na haar voeding altijd nog wakker en leg ik haar dus vaak wakker in bed. Dan protesteert ze even en dan valt ze in slaap...

7. Joveli

Joveli Niet meer actief

- Met gespleten oogjes typ ik dit berichtje -

Dit was onze nacht:

20 uur ging meneer na een badje en voeding op bed.
    22.00: voeding
    24.00: voeding
    02.22: voeding
    03.05: voeding
    04.15: voeding
    05.20: voeding
    06.30: voeding
    08.00: voeding

Halleluja, heb ik zometeen ook nog colleges. Ik weet niet of ik dat ga trekken.
    Meneer zelf ligt uiterst vrolijk in de box.

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Tipp, pff rot zeg.. maar met ab ben je er vast zo bovenop.. hoe is het met christine?
    Jooze, gefeliciteerd!
    Joveli, ik heb geen verstand van bv dus sorry alvast als het een domme vraag is... maar waarom drinkt hij zo vaak? Toch niet omdat hij honger heeft lijkt me? Mama liefde nodig? Heeft hij trouwens een speentje of?

9. LovelyDK

Hier trouwens ook geen boertjes als K. slaapt

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks lovely. Ik ga ervanuit de ab snel aanslaat en dat ik me snel weer beter voel...

11. Joveli

Joveli Niet meer actief

Ja hij heeft een speentje alleen die wilde hij absoluut niet hebben.
    Ik dacht eerst ook dat het geen honger kan zijn maar toch merkte ik dat hij wel echt goed dronk. Soms wordt hij ook wel even wakker en dan wil hij alleen maar aan de borst liggen, het drinken doet er weinig toe. Maar deze nacht (en de vorige 3) is het anders.
    Hij heeft ook last van zijn tandje, iets verhoging en rode wangen misschien dat dit er ook mee te maken heeft.

12. LovelyDK

Jaa idd dat zal vast een factor zijn.. heb je er een foto van? Volgens mij heeft K. het namelijk ook.. rood dik tandvlees met een witte vlek, en maar bijten!

13. Joveli

Joveli Niet meer actief

Nee nog geen foto, zal straks eens kijken of ik er eentje kan maken. Meneer is net in de box in slaap gevallen.

Zijn tandvlees is echter spierwit op het plekje waar de tand zit, en zijn wangen zijn echt knalrood. Zijn temperatuur was gisteren 37.8 (normaal altijd rond de 36.5) en inderdaad overal op bijten en kwijlen.
    Maarja, dat bijten en kwijlen zegt weinig hoorde ik, dat blijken alle kinderen rond de 3/4 maanden te doen.

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Joveli: misschien ook nog regeldagen? dikke knuffel!

Beterschap tipp!

15. LovelyDK

Joveli klopt... maar K. kwijlt al zeker 2 maanden zo erg en beet ook altijd wel een beetje.. maar nu is t abnormaal! Alles wat hij te pakken heeft bijt die in, en écht hard! Als die op mn vinger bijt ben ik blij dat die nog geen tanden heeft :)

16. Joveli

Joveli Niet meer actief

:) O.ja! Die bestaan natuurlijk ook nog! ;)
    Was ze al bijna vergeten. Naja, dan hoop ik dat die zn regeltjes er nu even doordrukt en over 2/3 weken (met mijn tentamens) weer lekker gaat slapen.. 8)

Heb gelukkig pas om 13 uur college lees ik net. Das wel een opluchting.

17. LovelyDK

Joveli, mijn kind slaapt slechts 5.5 uur per dag... ik denk dat ik er onzeker van word :) :)

18. Joveli

Joveli Niet meer actief

Whahaha wat verschrikkelijk! ;)
    Ze mag wel even met mij ruilen deze dagen, volgens mij rent ze dan gillend weg ;)

's nachts bijna het klokje rond, en overdag 5,5 uur! Je kan je beter afvragen wanneer dat kind eens wakker is! 8)

19. LovelyDK

Hahaha écht he... tsjee.. wat doen de november mama's fout dan ;)

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    hihihihi

Deel Deze Pagina