Joveli, Voed je normaal ook snachts? Zo niet misschien is er dan te weinig bv. Dan blijft hij komen. Kolf je, zo ja is het verstandig als hij onverwachts s nachts komt een flesje te geven. Scheelt heel wat bv. En als je wel genoeg bv hebt misschien goed licht maken in de kamer. Zodat hij niet half in slaap valt en een uurtje later weer wil eten. Flesje is in zo'n situatie zo wie zo handig je ziet gewoon beter of hij goed drinkt. Jooze
Pff ik snap sommige mensen écht niet hoor... niet tevreden met 4 tot 5.5 uur slaap per dag omdat ze dan hun handen niet zolang vrij hebben... Sorry maar een kind van 4 maanden slaapt niet veel langer overdag
Heerlijk tipp! Is ook alleen maar goed als ze het wel doen maar een kindje van 4 maanden ongeveer heeft rond de 16 uur slaap nodig.. als een kindje zoals in het andere topic vervolgens zowat 12 uur snachts slaapt en 5.5 uur overdag heb je gewoon écht niks te klagen...
Ik klaag ook zeer zeker niet. Walter slaapt 's nachts tussen de 8 en 10 uur, overdag sowieso 3x3 uur. Weinig wakker dus... Ik wil wel een keertje met jullie ruilen zodat jullie kunnen bijtanken hoor!
Jooze: Nee het heeft niets met de hoeveelheid bv te maken, ik heb echt ontzettend veel melk. Ik zie ook aan hem (en hoor en voel) dat hij tijdens de voedingen 's nachts ontzettend veel binnen krijgt. Ik kolf na een voeding ook nog zo 200 cc eruit. Hij krijgt eerder teveel binnen dan te weinig. Volgens mijn zus (die ik net even gebeld heb , handig zo'n zus!) komt het puur door de tandjes. Hij voelt zich niet helemaal lekker en wil daarom bij mama zijn. Ik vind 's nachts 2x voeden helemaal niet erg.. maar 6x is toch wel zwaar haha. Ach, het zal geen jaren duren.
Whahaha, ik zie het al voor me. En dan met zo'n stekelig, puberig snorretje boven zijn bovenlip en knalrode pukkels met witte punten... Aktetas onder de arm en zuigen maar! Ah, nee! Ik wil zoiets helemaal niet voor me zien!
Ik ga er eens goed over nadenken wat ik wil met mijn werk....of blijven werken of ouderschapsverlof of helemaal stoppen. Volgende week hoor ik meer mbt het behoud van mijn baan, er komen reorganisaties aan en voor het zelfde geldt, heb ik geen keus en kom ik op straat te staan Jullie geven jullie kind dus al fruit en groente? Ik probeer te wachten totdat Maaike 6 maanden is...ik heb nog niet het idee dat ze echt behoefte heeft aan het happen van eten. Maaike heeft zich de afgelopen nachten weer laten horen. Nromaal slapt ze door van 22u-07u maar ik lees ook dat een aantal van jullie hier ook last van hebben. Eergisternacht had ik haar eten gegeven (kv) om 22u en om 01:15u hoorde ik haar huilen dus ben er na 10 min. maar even uitgegaan en gekeken wat er was. Heb maar een klein flesje gemaakt toen en om 02u lagen we allebei weer op bed, maar om 04:45u kwam ze weer en heb haar toen proberen te troosten en dat is gelukt. Ik heb haar na een half uutje zitten kletsen, weer op bed gelegd en toen begon ze wel weer te huilen maar heb haar wel laten liggen, na 10 min. was ze stil. Ook vannacht kwam ze om 03:15u....dit is waarschijnlijk weer een sprongetje....hoelang zou dit duren?
Oke gatverdamme! Ik wilde net iets gaan eten... Ik zou wel blij zijn als Lotte zoveel overdag zou slapen maar helaas. En ach, het maakt me niet zoveel uit. Als ze maar gezellig is, wat ze de afgelopen 4 dagen niet was. Ze is nu op de kdv en ik ben thuis aan het werk. Ik voel me een beetje schuldig dat ik hier ben en zij daar maar ja, ik moet ook echt werken vandaag en met haar komt er niets uit mijn vingers dus helaas pindakaas.
Martine, wisten we het maar... volgens mij zit K. ook in zijn 19 weken sprong en dit al zeker 3-4 weken.. hoop dat het na de 19 weken dan toch echt voorbij is! Vraagje aan de keizersnede mama's... ik heb nog vaak last van buikpijn, heel laag onderin mn buik... soort weeën... wat is dit? Hebben jullie dit ook of?