Lovely: Ik heb hier nog heeeel veel last van naweeen! Ik ben er gisteren mee naar de HA geweest en ga nu een afspraak maken bij de Gyn. Opzich is het niet heel vreemd maar je moet heel goed in de gaten houden dat je geen koorts krijgt. Heb je dit wel dan moet je direct actie ondernemen. Na 6 maanden moet het ook echt helemaal weg zijn geloof ik.
Ik heb dan geen ks gehad, maar deze buikpijn ken ik wel Trouwens: heb besloten om niet naar college te gaan. Stap net onder de douche vandaan en ik zit wééér onder de knalrode vlekken in mijn gezicht! Uit ervaring weet ik dat het wel 2 tot 3 uur duurt voordat deze zijn weggetrokken.. Heb alles al geprobeerd: geen zeep, speciale zeep, kouder douchen.. niets helpt. Vandaag is wel het toppunt. Ik breng Li zometeen naar de opvang en kruip zelf even lekker in bed denk ik En wat hebben jullie ranzige gedachtenspinsels! Whahahahaha.. Issie strax 18 neemt 'ie mooi een thermoskan gekolfde melk mee naar zn werk 8)
@tipp Veel beterschap ... hopen dat je snel beter wordt En euuh de foto's die komen nog hoor maar het gaat hier effe al 3 dagen niet lekker dus vandaar ... Ik begin me een beetje te schamen dat het hier weer moet zijn dat het niet lekker gaat...
Hoi even een vraagje. Tim wil echt niet op zijn buik liggen, nu heb ik gelezen dat het wel goed is voor zijn ontwikkeling om op de buik te liggen. Maar na 2 minuten is hij helemaal hysterische aan het huilen dus draai ik hem maar weer om. Hebben jullie tips om hem er aan te laten wennen? gr MarielleB
@ Noatje: belastingen, weet er voor onze eigen situatie genoeg vanaf en vind het ook leuk, maar iemand adviseren blijft toch moeilijk als je de situatie niet kent (je mag me natuurlijk altijd pb-en) @ LovelyDK: ks en nog buikpijn > ja. Regelmatig, heb geen idee wat het precies is. De spieren daar werken ook nog voor geen meter helaas. Slapen: Laura slaapt 's nachts 12 uur en pakt vaak overdag nog 3x een slaapje van ongeveer 1 uur. Dus dat klopt geloof ik prima met het gemiddelde!
Baylee waarom zou je je schamen? Het gaat bij iedereen weleens minder! Marielle: Lotte heeft dat ook maar ik ga tegenwoordig met mijn hoofdeind iets omhoog op bed liggen en leg haar dan op haar buik op mij. Dat vind ze altijd wel interessant en gezellig volgens mij. Ze valt ook wel vaak dan in slaap maar meestal traint ze dan nog wel even!
Laura heeft ook een hekel aan op de buik liggen. Ze heeft geen idee wat ze met haar hoofd moet/kan doen als ze moe is van het omhoog houden. Als ik haar dan voordoe dat ze haar hoofdje iets kan draaien en niet met haar neus in het boxkleed hoeft te liggen wordt ze ook boos. Van de kinderfysio (ivm voorkeurshouding) kregen we wel het advies haar meerdere keren per dag op haar buik en op haar zij te leggen.
@bea omdat het hier niet ophoudt ! Ik ga vanmiddag naar de dokter en ze zullen wat moeten doen of ik ga lopen rellen ... ik ben het nu es helemaal zat ... zooo dat is eruit ( opluchting)
Potverdikkie... ben e ruit met mijn belasting... bedankt corien voor het aanbod maar heb gewoon heel scheel zitten kijken.... Mijn kraamzorg en bevalling betaal ik dit jaar jaar terwijl ik vorig jaar bevallen ben... moet ik dit dan aftrekken in 2008 of 2009? 2009 toch?
Ik zou ze nu meenemen voor 2008, op dat jaar hebben de kosten betrekking. Ook krijg je dan nu al het geld terug, anders moet je nog een jaar wachten. Wat gebruik je als aftrekpost voor je bevalling? welke kosten heb je daarvoor gemaakt (ik kon er zelf niets voor verzinnen)
Hi, @Martine, misschien wel goed als je niet zelf hoeft te kiezen (stoppen met werken of niet). Daarbij heb je dan recht op een uitkering. Kan je eerst proberen thuis te zitten en kijken of het bevalt. Zo ja stop je met je uitkering zo nee kan je echt goed bedenken wat j wilt en met hoeveel uur! @en nu ben ik de rest al weer kwijt... Heb zelf geprobeerd t slapen maar het lukt niet ga maar ffkes douchen enzo. Jooze
meiden hebben jullie het gehoord in duitsland. Weer een gek om zich heen geschoten op een school 9 doden kinderen. dader 17 jaar
Oh dus dat is wel normaal dat ze niet altijd boeren. De vrouw van de babymassage liet gisteren zien hoe je langzaam het kindje kon laten wennen aan buikligging. We begonnen met het masseren van de rug en dan zit het kindje als het ware in je armen iets naar voren (het hoofd moet ie dan al zelf rechtop houden) Je gaat dan steeds meer zakken. Het masseren vond dit kindje zo fijn dat ze eerst niet door had dat ze op de buik lag. Toen ze het wel door had, haalde de vrouw haar weer omhoog. Zo bleef het een fijne ervaring, waardoor het kindje het steeds langer vol hield op haar buik. Die van Beatrice vind ik ook een goeie!
Dat meen je niet! Weer zo'n gek! Hier ook een klein slaapkopje. Al merk ik dat nu ze 4 maanden is, het overdag minder wordt, maar dat ze er sávonds veel eerder in ligt. Tegenwoordig moet ze echt rond 19:00 uur naar bed, langer houdt ze niet vol, terwijl ze 2 weken geleden nog wel eens tot 20:30 op was. Voor alle zieken: beterschap!