Wat een leuk idee! Maargoed, ik kolf met name op mijn werk en die zien me komen als ik mijn verzoek tot het aanleggen van een douche voorleg... Verder is het makkelijker om 's ochtends extra af te kolven dan 's avonds, dan heb je doorgaans meer melk.
Bedtijd voor deze mama! Ga nog even lekker een boekje lezen en dan slapen... Hoop dat ik me morgen weer helemaal fit voel en weer wat uit mijn handen krijg.
Ik zit heeeerlijk op de bank champagne te drinken! Vieren dat het weer woensdag is hihi Als mama moet je jezelf toch weleens verwennen!
Knappe meid heb je Jaki.. dat heb je goed gedaan Even wat anders, wie heeft er hier ook alweer een buikdrager van babybjorn? Joveli & Noatje toch? Heb er ook eentje gekocht (2ehands) maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij enig idee of die ergens staat? Is hij lastig in gebruik?
Prachtige meid heb je Jaki! Ik ga ook naar bed. Morgen gaat om 6.00 de wekker weer. Jakkie, weer 2 dagen werken. Heb ze toch liever aan het begin van de week, maar ja... Weltrusten iedereen en tot de volgende keer!
Is heul simpel Klik, klik, kind erin, klik, klik: klaar. Tenminste zo zit die van mij in elkaar Ik heb een blauw pinnetje dat in het blauwe gaatje moet, klik. Dan hijs ik Li erin en klik ik het bovenste stukje vast (dat z'n hoofdje beschermt) dan doe ik het rode pinnetje in het rode gaatje, klik En ook aan deze kant het bovenste dingetje vast: klik. Wat een schatje Jaki! 8)
http://www.babybjorn.com/en-gb/Eng/prod ... s-for-use/ Oja! bijna vergeten, onderin klik ik ook nog 2 ronde schuifjes vast, dus klik, klik, klik, klik kind erin, klik klik
Hihihi, inderdaad. 't is gewoon een kwestie van klikken! Nee maar hij is echt heel makkelijk in gebruik. Ik kies bijna altijd voor de babybjorn omdat het zo makkelijk is, en het snelste. Hup jas aan, ding om en gaan.
Geloof het niet? Wie weet moet je dan nog wat vaker klikken haha. Ik duik trouwens ook mn bedje in! Tot morgen, weltrusten, slaaplekker allemaal!
Oke.. ja had expres die genomen omdati k niet zo'n krachtpatser ben (vooral niet in mn rug, schouders door mn reuma) dus vandaar een extra steuntje in mn rug leek me wel handig Nou goed thnx joveli voor de site, mocht het écht niet lukken ga ik je nog lastig vallen Weltrusten allemaal!