November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    tipp, wat verveled, doe maar lekkre rustig aan

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Tipp, beterschap!

@Esmay, ze slaapt helemaal niet meer overdag? Nikolai slaapt meestal nog wel 3 x een uurtje. Maar hij slaapt 's nachts niet meer door.

Nikolai slaapt 's nachts niet meer door. Zou wel een fase zijn geweest ofzo. Had liever dat ie de 'fases' zou omkeren.
    Hij kan nu ook alleen nog maar slapen als ie bij mij in bed ligt. Nou ja!

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Volgens mij is Nikolai gewoon een slim mannetje ;)

Lotte slaapt over dag ook maar iets van 3 keer een uurtje ofzo. Behalve als ik met haar in bed ga liggen ofzo. Dan slaapt ze rustig 3 uur lang haha

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Jaki: ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, maar IK slaap in ieder geval overdag niet meer (al heeeeeuuuuuuuuuullll lang...). Ediah slaapt overdag ook weinig dus dat zou ook niet zo goed gaan! Heb toevallig gisteren (omdat ik ziek was) 2x een klein synchroon dutje met haar gedaan, maar dat is dus echt bij uitzondering!

5. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    @domino; mijn meisje had ook die aanslag vlekken en toen is ze behandeld voor spruw, ik kreeg gewoon medicatie mee ZONDER dat ze naar de dokter moest. Achteraf bleek het dus ook helemaal geen spruw te zijn (GRRR) die vlekken zijn de plaatsen waar de kiezen komen. Mijn meisje blijkt een blokkade te hebben bij haar slokdarm, ze drinkt ook enorm onrustig, hapt aan, laat los, gaat huilen, probeert weer aan te happen enz. ze word nu behandeld door een osteopaat. Ik wil niet zeggen dat het bij Thijmen geen spruw is maar laat de dokter er wel naar kijken. Ik mocht niet naar de dokter, was niet nodig vlgs de assistente, ookal twijfelde ik eraan!

@doorslapen; hier is het na 4 weken ook gedaan met het doorslapen, helaas maar niets aan te doen, ze komt ook maar 1x 's nachts dus ik vind het niet erg!

@Jaki; hoe oud is Esmay dan omdat ze zo weinig slaapt overdag? Mijn meisje slaapt ook erg weinig overdag maar sinds 2 dgn (na osteopaat) gaat het veel beter, ik kan haar nu ook wakker in bed leggen, eerst niet!

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    christine slaapt nog heel veel overdag :D

7. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    kan dus vanmiddag mijn receptje ophalen... Ik probeer het gewoon en zie ik geen verbetering dan is het idd wat anders. Maar op zijn boven gehemelte heeft ie die aanslag ook.
    Krijg trouwens ook neusspray voor mijn toeschietreflex, misschien dat het onrustige daar ook wel mee te maken heeft hoor, ben benieuwd.

8. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    chebu, nee zij slaapt wel overdag maar wel weinig ;)

mwjalloh: jah..ja dat is normaal dat zij weinig slaapt en ik las ergens dat vanaf drie maanden alle babies dat overdag vijf uren per dag en savonds tot ochtend tien tot 12 uren per dag slapen dus.

whabbit, hahaha.... fijn dat je ook niet meer overdag slaapt;) hihi..

9. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede

lekker he... hihi..... maar misschien straks niet meer.. komt nog wel..;)

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    fijn domino dat er nu wat aan gedaan wordt. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met jou en het broertje van mijn meisje :D

11. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Lotte slaapt over dag ook maar iets van 3 keer een uurtje ofzo. Behalve als ik met haar in bed ga liggen ofzo. Dan slaapt ze rustig 3 uur lang haha[/quote]

haha.. dat kan ik me voorstellen.... hihi....

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Domino hoop dat het hiermee beter gaat!

Baylee hoe is het met Jayden?

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@domino, hopelijk gaat het wat beter met die neusspray. Ik kon in het begin wel merken dat het hielp, met kolven kreeg ik er daardoor sowieso meer uit. Later merkte ik eigenlijk geen verschil meer, toen was het ook aflopende zaak.

Vannacht een beroerde nacht gehad, Megan is erg verkouden en veel slijm en doordat ze natuurlijk niet kunnen snuiten krijgt ze het iedere keer in de keel en stikt zowat :( De hele tijd kokhalzen en kleine beetjes spugen. Echt zielig en ze moet iedere keer heel hard huilen daardoor.

14. Joveli

Joveli Niet meer actief

We hebben een betere nacht gehad!

Meneer heeft tot 22.30 beneden gelegen te slapen, terwijl wij tv keken. Om 21.00 kwam hij wel even voor een voeding.
    Vervolgens heb ik hem mee naar boven genomen (hij sliep gewoon door) en hij werd om 02.00 wakker voor een voeding.
    Vervolgens werd hij om 04.15 wakker maar toen sliep hij (nadat ik hem zn speen weer gaf) weer lekker verder tot 06.00 voor een voeding.
    Daarna nog een uurtje geslapen tot half 8.

Nou dit is al hemels vergeleken bij de vorige nachten, ben dus lekker uitgerust.
    Zometeen nog een college om 3 uur, geen zin in maar goed!

Trouwens, kijken jullie kindjes ook tv? Het is echt niet normaal hier, zodra de tv aanstaat dat kijkt die kleine erna. Waar je hem ook neerzet, hij draait zn koppie zo dat hij de tv ziet.
    Heb hem nu maar in zijn wipstoeltje gezet en hij kijkt nu naar mickey mouse haha.

15. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    @slapen; lekker hoor, ben je weer een beetje uitgerust!

@TV; hier ook, altijd koppie naar de TV hahaha

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja christine kijkt ook altijd tv :)

17. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Esmay kijkt ook graag naar tv haha...

Esmay houdt meestal zitten dan liggen hebben jullie ook dat?
    want zij wil meer overal kijken in het huis vind zo prachtig....

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja, christine vindt op schoot zitten ook leuker dan in de box liggen :)

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Imre kijkt ook graag tv, draait ook altijd zijn hoofdje zo dat hij kan kijken. Imre zijn favoriet is nog altijd in de box liggen en bewegen. Op de arm vind hij maar niks.

20. NellekeL

NellekeL Lid

11 dec 2008
    11
    0
    0
    Domino: het beste gewenst!

Hier ook zo'n tv kijker, ze kijkt eigenlijk naar alles waar licht vanaf komt. Dus de lampen zijn hier zooo interessant.

Loesje: Wij hebben ook een paar van die nachten gehad met Jolie. Het harde huilen en kokhalzen vond ik ook zo zielig. Jolie heeft toen veel bij ons in bed gelegen. Wat bij ons hielp, was neusspray voor baby's (zoutoplossing) Dit hielp goed. We wilden niet dat het helemaal vast zou gaan zitten, kunnen ze oorpijn van krijgen. Al hebben we het wel zo weinig mogelijk gegeven.

Jolie vermaakt zich juist steeds minder goed alleen in de box, wil er steeds bij zijn. Ook wil ze inderdaad steeds rechtop zitten.
    Hoort dit bij die 19 weken sprong waar jullie het over hadden?

Deel Deze Pagina