@LovelyDK Jeetje meid hier ook hoe hou je het vol ...? Kan je hem niet eens een nachtje bij iemand brengen zodat je en beetje kan bijtanken ? Misschien raar dat ik dit zeg maar dat zeiden ze ook al tegen mij in het cb en staat ook in de boekjes... Je moet ook op jezelf letten want het breekt je zoo op ... Dikke knuff van ons @ingebakerd Ik moest afbouwen van fysio met de baby sleep ( heb ik toevallig van iemand gekregen in Belgie) dat is zo'n hulpstuk dat ze blijven liggen op de zij ... Maar snachts hier nog ingebakerd
Lovely slaapt K nu? dan zou ik misschien ook lekker in bed kruipen en dan maar kijken hoelaat hij komt omdat hij toch wel wakker word. En als hij wakker word en je laat hem even of huilt hij zich dan overstuur? Probeer mee te denken.... (Tygo word snachts wakker maar heeft geen honger dus tegenwoordig laat ik hem en is het vaak na 5 minuten weer goed)
@ pamela, Happy birthday! @ Lovely, Ik heb werkelijk geen idee wat je kunt doen! Bij ons gaat het eigenlijk vanzelf. Ons ritme is: 8.00 - 11.30 - 15.00 - 19.00 - 23.00. En dan slaapt ze weer tot een uur of 8. Ik heb wel eens gehoord van mensen die hun kind/kinderen een paar nachten wegbrachten om het ritme van het kind te doorbreken. Daarna ging het stukken beter! Misschien ook wel fijn voor jou, om weer even een beetje bij te tanken! Maar ja, dat moet je maar net zien zitten. In ieder geval, petje af voor jou! Ik ben helemaal gaar vandaag. De hele dag gewerkt en ik merk toch dat dat lichamelijk nog best zwaar is. Ook heb ik sinds gister een akkefietje met een collega. Gelukkig staat mijn lokatiemanager wel achter me geloof ik. Helaas moet ik morgenochtend met die collega samenwerken.... Wprd een lange ochtend denk ik Meiden, welterusten alvast!
Nee dat is een soort band die om het middel gaat en die ook om de matras heen gaat (volgens mij). Hoe gaat het nu bij jullie? Houdt ie eindelijk wat binnen en durf je de nacht in te gaan zo? Marleen, sterkte morgen... Lovely, sterkte vannacht...
@margreet Ik heb nu 2 keer een flesje van 65 cc gegeven en voorlopig erin gebleven gelukkig ... nu ligt ie te slapen dus zo nog even een klein flesje geven en naar bed... Misschien dat de medicijnen nu beginnen te werken tegen braken en misselijkheid ( had zetpillen gekregen van de dokter) Dus hopen dat de laatste fles er ook in blijft...
schema voor Esmay is 0800-0900 en 1200-1300 en 1600-1700 en dan slaapt zij vnaf zes uur tot tien u ur of zo. dan kan zij lekker weer 2200-2300 laaste voeding daarna slaapt zij nacht door.. misschien is handig voor jou magreet? fijne nacht en slaap lekker voor straks
@Lovely, hou K. anders wakker 's avonds. Dat doen wij ook (nou ja, hij gaat ook niet uit zichzelf slapen) maar Nikolai is tussen 20.00 en 23.00 altijd wakker. Zo maakt hij 's nachts tenminste langere periodes.
Goeiemorgen... Damkzij mijn man was ik al om 5.00 uit bed, ok ik hads Tygo gevoed en wilde gaan slapen, maar zijn boterhammetjes moesten gesmeerd worden en daarna kan ik niet meer slapen... Dus nu mijn aanvraag voor mijn WW-uitkering ingevuld online (lang leve digi-d)
Nou dan waren we waarschijnlijk ongeveer tegelijk boterhammetjes aan het smeren voor die mannen van ons Ik heb weer een zware nacht, heb m'n ogen weer op stokjes: Ben om half 9 samen met Li op bed gegaan. Lekker in bed met hem wie is de mol gekeken en ondertussen hem 2x mogen voeden. Daarna om 00.30, 02.00, 03.30, 4.00, en om 5 uur weer een voeding. Ben nu aan het ontbijten met een blikje red bull en een peer ghehehe. Gelukkig hoef ik vandaag helemaal niets te doen dus ik blijf lekker met mijn laptop op schoot en Liam naast mij in bed liggen.
Enne, ik heb hem afgelopen maandag gewogen: 7100 gram. Vanochtend was hij 7500 gram. Das 400 gram in 4 dagen! Naja, dat mag ook wel met 20 voedingen per dag whahaha
Ahhh lekker nachtje dus.... ik heb ook een "ik heb nergens zin in" dagje... ik moet alleen naar de TSO (overblijf) toe vanmiddag... Ik kreeg gister het nieuws dat een kennis (19 jaar) die nu 23 weken zwanger is is opgenomen in het ziekenhuis omdat ze heel veel buik/rugpijn en koorts had... blijkt ze een nierbekkenonsteking te hebben... en ligt ze aan het infuus omdat ze kans heeft op een vroeggeboorte...
MEIDEN kunnen die mannen van jullie niet eens zelf hun boterhammetjes smeren? Foei toch Oeh Noatje, dat is spannend zeg. 23 weken is ook nog zo ontzettend pril... Misschien heb ik even iets gemist, maar dat je nu WW aanvraagt, betekent dat dat je baan bij de slager niet doorgaat? Baylee, hoe is het nu? @Jaki: ik denk niet dat Nathan er mee akkoord gaat als hij maar 4 flessen krijgt... Rond 17/18 uur slaapt hij nooit langer dan 30-45 minuten, dus als hij dan om 19 uur z'n fles niet krijgt gaat ie ook echt niet slapen. Maar ik vind z'n schema uitstekend zo hoor, "officieel" hoeft hij ook nog niet naar 4 voedingen (ik heb een schemaatje van het CB gekregen en daarin stond dat ze op 5 voedingen mogen blijven zolang je nog geen bijvoeding geeft) Joveli, pfoe, jij hebt dus ook al zo'n nachtbraker... Hoe hou je dat vol? En tenslotte: Lovely, ben heel erg benieuwd hoe het met jou is en hoe het vannacht gegaan is!
Tja hoe ik het volhoud? Ik heb er gewoon maar vrede mee gesloten. Blijkbaar heeft hij deze nachten de voedingen/het contact echt nodig. Ik probeer er maar lekker van te genieten, lekker met hem knuffelen. De glimlach die ik van hem krijg maakt alles weer goed. Probeer er niet om te gaan stressen, oplossingen te bedenken. Hij is nog zo klein, hij wordt echt niet 's nachts wakker om mij te pesten maar omdat hij het blijkbaar nodig heeft. Ben wel blij dat ik vandaag geen colleges heb, dat scheelt enorm. Zoals gisteren en eergisteren dan zit ik echt met mn ogen op stokjes in de collegezaal hihi.
goedemorgen, magreet, ach komt helemaal goed met voeding. geduld is schone zaak he. vandaag heerlijk weertje.. ik ga vandaag ff in de stad en Esmay heeft een nieuw zomerjasje nodig... het is alweer bijna lente hihi.. vorige week had ik voor het eerste brief gehad van kinderbijslag en 1 april krijg esmay voor het eerste eindelijk een kinderbeslag maar wie heeft ook kind budgetbelasting aangevraagd?
Mijn man loop om 5 uur kranten en gaat daarna naar school, hij was vanmorgen een beetje laat en moest op tijd de bus hebben ivm examen. Ik heb nog niks van de slager gehoord... maar de aanvraag duurt al zo'n 2 weken en anders heb ik geen geld straks, kan nog altijd stopzetten als ik weer een baan heb! IK! en ik krijg ook nog eens best veel!
Jep ik heb ook kindgebonden budget! Eigenlijk zouden wij daar ivm het loon van mijn vriend helemaal geen recht op hebbe. Echter, tellen zijn premies van voetballen niet mee en staat de helft van zijn loon aangegeven als "onkosten vergoeding" dus na geinformeerd te hebben had ik er toch wel recht op! Ook kwamen we erachter dat we al sinds 1 januari recht hebben op huurtoeslag en dat krijgen we ook binnen 2 weken teruggestort. Bijna 1000, het is namelijk met terugwerkende kracht! Woeehoee Kunnen we goed gebruiken ivm de verhuizing.
Joveli: wanneer gaan jullie nu precies verhuizen? En hoe doe jij dat met je studie: kan je die gewoon op een andere faculteit vervolgen?