November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NellekeL

NellekeL Lid

11 dec 2008
    11
    0
    0
    Het is hier heerlijk weer zeg! Al een flinke ochtendwandeling gemaakt.

Poeh ik leef echt mee met de mensen die s'nachts zo vaak wakker zijn. Petje af!

Volgens mij was het Nathan die zoveel afviel en spuugt, wat sneu, ik kan me voorstellen dat je je daar zo ongerust over maakt.

Zodadelijk naar het CB, ben benieuwd en vanmiddag naar de fysio, al is dat volgens mij helemaal niet meer nodig. Ze doet nu wat ze met 3 maanden moest kunnen (volgens hen) Tja de een is nu eenmaal wat langzamer...

Het voedingsritme hier is: 7:00 - 10:30- 14:30 -18:00 - 21:30.
    Wij zijn dus zeer verwend met zo'n slaapkoppie...

Ik hoop dat bij jullie de zon ook zo schijnt!

2. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Joepie, wij gaan lekker een weekendje naar center parcs, heeeeerlijk.

Net de tassen ingepakt, straks nog boodschapjes doen en dan lekker relaxen van het weekend!
    Dus ik ben er maandag weer :D

3. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Nee dat is Jayden van Baylee. Nathan is Hollands welvaren... (zie onderschrift)

En idd, die zon is verrukkelijk! De lente lijkt nu toch eindelijk wat dichterbij... (ware het niet dat ik nu net snipverkouden ben, haha, al een jaar niets gehad en nu de zon doorbreekt val ik ineens om)

4. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Beter! Geniet ervan meid... Enne... gewoon lekker gaan zwemmen toch?

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Joveli: Ik leef echt met je mee! Ik weet niet hoe je hier tegenover gaat staan maar is het geen idee om te beginnen met het afbouwen van je bv naar fv. Als je er zelf bijna aan onderdoor gaat moet je toch iets gaan doen. Daar heeft Li ook niets aan... Ik weet dat je het fantastisch vind en ik vind het super dat het zo goed gaat maar je hebt ook gewoon rust nodig...

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Domino veel plezier geniet ervan :D

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen
    Man man man Nikolai zit in de sprong. Slecht slapen, huilen 's nachts, willen eten en 's ochtends weer het zonnetje. Maar..hij kan wel elke dag weer nieuwe dingen!
    Wij gaan vanmiddag naar de reunie van zwangerschapsgymnastiek

Nog mar 3 weekjes en dan gaan we weer een weekje naar Nederland. Aftellen woohooo

8. Joveli

Joveli Niet meer actief

Oh maar ik ga er helemaal niet aan onderdoor hoor! Ik geniet enorm van de borstvoeding en ik wil absoluut niet afbouwen.
    2 weken terug sliep Li van 19 uur 's avonds tot 07.00 de volgende ochtend. Dit heeft hij een paar dagen gedaan en nu volgt dit. Wie weet is het over een paar dagen weer helemaal anders.

Nachtvoedingen zijn bij borstvoeding heel normaal (vaak wel tot een jaar!) en de reden dat hij nu zo vaak komt 's nachts heeft ook te maken met zijn tandjes. Hij huilt ook helemaal niet, en is hartstikke vrolijk.
    Ik wil de borstvoeding zeker volhouden tot 6 maanden en daarna zien we wel weer.

Ik kan inderdaad gewoon overstappen naar Groningen. Wel moet ik dan een aangepast programma volgen omdat ik bepaalde literatuur al heb gehad die daar nog behandeld moet worden en vice versa.
    We horen deze week iets over een huisje, dit wordt geregeld via de voetbalclub van mijn vriend dus das ook lekker handig.
    Heb er zo enorm veel zin in!

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Hoi hoi,

hier gisteren naar het cb geweest en Bart is weer lekker gegroeid. Hij weegt nu 6645 gram. weer bijna een kilo aangekom en met de vorige keer.

Ga er even 1 op bed leggen. Hij wordt een beetje moe. ;)

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Joveli Als jij je er goed bij voelt dan zou ik ook lekker doorgaan. Maaruh een jaar...pfff...heavy! Ik zou ook bij 6 maanden gaan afbouwen hoor. Anders zit Li dadelijk echt met een thermoskan melk in de trein ;) hihi

11. Joveli

Joveli Niet meer actief

Whaha inderdaad.
    Ik kan er nu gewoon echt nog van genieten. Vind het zulke heerlijke momenten als ik hem aan het voeden ben. Natuurlijk is het 's nachts zwaar (en 's ochtends helemaal) maar tot dusver lukt het nog prima dus houden we het lekker nog even vol.

Pff ik heb een schapenvachtje waar Liam vaak op ligt. Nu heeft hij er overheen gespuugd en probeer ik hem schoon te krijgen, lukt alleen niet echt. Hij is wel weer helemaal mooi en zacht maar ik krijg de geur er niet uit :(

12. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    joveli, lekker toch....en wel vervelend liam gespuugd. dan moet je hem wassen of zo dan geur is weg:D denk ik hihi

heerlijk weertje.. ik heb net raam gelapt.. pff ik heb elke keer gezegd dat moest raam gelapt worden terwijl rot weer was. maar ik heb gelijk emmer gepakt en zovoort. nu is heerlijk schoon. straks geef ik Esmay eten. lekker bezig.

13. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede

dat is toch mooi :D

14. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede

over drie weken ga ik je in kikkerland verwelkom heten :)
    balen dat hij slecht heb geslapen. en veel plezier vanmiddag bij de reunie :D

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga even naar mijn oma :D tot later

16. Joveli

Joveli Niet meer actief

Veel plezier! :D

Jaki: Wassen mag niet, het is namelijk een echte schapenvacht en als je hem wast dan wordt hij niet meer zo lekker zacht etc.
    Die dingen horen zichzelf te reinigen, je moet ze kammen etc. Maar die van mij blijft stinken grr hihi

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Je hebt toch van die spuitflessen die geurtjes wegnemen? Misschien is dat wat!

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Joveli, febreze sprayen ofzo?
    En anders is het toch een mooie Li-souvenier zou ik zeggen

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Christine houdt zelf haar fles vast (we hebben de aventoortjes aan de fles gezet) :D

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte doet dit ook maar laat ook zo weer los als ze iets anders ziet of hoort. En dan is het brullen dus voorlopig hou ik de fles zelf maar even beet.

Deel Deze Pagina