Goedenavond, Vandaag echt een zaterdag gevoel, de hele dag allemaal vrij. Maar morgen weer werken dus geen lang weekend met zijn allen helaas! @Bylee, wat erg hoop dat alles goed is met de kleine! Een echyte vrijdag de 13e Hier alles goed, heb wel last van tepelkloven... Denk dat mijn lichaam roept dat de bv beetje klaar is. Ik ga denk ik langzaamaan afbouwen. Hier wordt niemand beter van. Jooze
De reunie was gezellig. In mei weer eentje. Verder geen nieuws eigenlijk. Nikolai is uiteraard wakker en wil niet slapen.
gezellig chebu K. slaapt hier savonds altijd! Het is echt de nacht dat hij begint met spoken... wakker houden helpt niet (en kan ook niet want dan breekt hij de tent af)
Hmm vervelend he. Ik vraag me nu echt af wanneer hij nou eens 's avonds in slaapt valt. Of tenminste......blijft slapen. Hij is altijd na een half uurtje weer wakker.
Kay overdag wel.. savonds slaapt hij goed door! het is eigenlijk standaard wakker maken voor zn laatste flesje.. Trouwens nu weer zoeits in dat andere forum "mijn meisje slaapt van 10 tot half 6 nu en moet binnenkort ook beginnen met werken... ach ik leer er maar mee leven" Pardon 10 tot half 6 voor een kindje van nog geen 2.5 maand !
Misschien een handige tip voor de niet slapers onder ons. Ik ben de eerste 3 keer dat ik Lotte 's avonds in bed legde er met een stoel naast gaan zitten lezen. Ik wilde toch al gaan lezen dus dacht, waarom niet op haar kamer. Als ze dan na een uurtje weer wakker werd en 1 oog open deed zag ze mij gelijk zitten en deed ze gelijk haar ogen weer dicht. De derde avond was eigenlijk al niet meer nodig maar ik had mijn boek nog niet uit... Zo leren ze dan je altijd in de buurt bent als ze slapen.
@Beatrice, bedankt voor de tip, maar dat heb ik ook al geprobeerd. Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd....
Hey, als ik het goed zie bij baby v/d maand, staat Ediah momenteel op nr1 en Jesse op nr2 van alle baby's! You go girls! Goed werk!
yoehoee go november baby's! Trouwens.. dat is bij K. ook zo.. als ik hem savonds in mijn bed lig en ik ga er zelf naast liggen met de laptop (zoals nu) slaapt hij als een roosje... zo niet is het brullen geblazen in bed! Alleen dehele nacht bij me in bed is geen succes.. K. is extreem bewegelijk (ook in zn slaap) en trapt me dan dus constant wakker.. hij draait ook heel veel op en neer en wil het liefst op me liggen, zo dichtbij!
vraagje voor fv mama's: Hoelaat krijgt je kindje zijn/haar laatste flesje en hoeveel flesjes met welke hoeveelheid krijgen ze op een dag? Hier was het vandaag: 09:00 - 12:00 - 15:00 - 18:15 - 22:15 5x 180 met 6 scheppen
Lotte zit nu op 5 x 180 + 6 scheppen op de volgende tijden: 6.30 - 10.30 - 14.30 - 18.30 - 23.00 Soms zitten we allemaal een half uurtje eerder maar eigenlijk nooit later, helaas!
@Lovely: heb je ruimte naast je bed voor een cosleeper? Dan ligt hij naast je maar heb jij geen last van gedraai... Je kan er één zo kant en klaar kopen... of één maken van ikea ledikantje: http://huis-en-tuin.infonu.nl/doe-het-z ... eeper.html (Joveli dit heb jij toch ook gedaan?)
zie hier: voor bovenstaand cosleepertje een mat voor de boxspring: http://www.babybay-teddyb.nl/component/ ... Itemid,63/ @Bea: In een cosleeper is een dikke slaapzak het handigste
Het ritme wat we hier hebben is, 5 flessen van 180cc + 6 scheppen en 4 scheppen Nutriton. 7.00 uur 11.00 uur 15.00 uur 19.00 uur 22.30 uur Hij krijgt die laatste fles eerder als die 4 uur omdat mama ook graag een beetje op tijd naar bed wilt, dit gaat hier prima.