@Janey: daar heb ik dus ook geen zin i dus stel het nog ff uit... wij gaan misschien vandaag picknicken en mijn draagdoek komt hopelijk vandaag binnen
Hier gaat ook alles goed! Walter is een top-ventje! Alleen een klein hongerlapje, verder geen problemen tot nu toe. En hoe doet Jelmer het?
Heeey ja wij doen aan co-sleepen Li ligt inderdaad in een slaapzakje en soms met een klein dekentje over hem heen. Die kun je gewoon instoppen hoor, de zijkant wat aan ons bed grenst daar stop ik het dekentje gewoon tussen onze bedden in. Wij hebben ook een hoog bed (lijkt wat dat betreft wel op een boxspring) en het lukt prima. Ik ben brak hihi. Gisteravond een verjaardag gehad (tante werd 50) en dat was errug gezellig. Na één wijntje voelde ik het al haha. Een vriendin paste op Li en dat was erg goed gegaan.
Ik vind co-sleepen echt de uitvinding van de eeuw. Helemaal omdat Li zovaak wakker wordt de laatste dagen.
Joveli, jij had een bedje bij ikea gehaald toch? Maar hoe zit het dan met de 'spleet' tussen jullie matras en dat van Li?
@lovely: helaas niet omdat wij maar 2 kleine slaapkamertjes hebben is er naast ons bed maar 40 cm loopruimte, en de andere kant staat tegen de muur... ik zou het wel graag willen als komt Tygo niet vaak 's nachts... lijkt me gewoon heerlijk Tygo dicht bij mij.... krijg binnenkort wel een bedhekje aan mijn kant (de kant met 40 cm ruimte ) Ik durf Tygo namelijk neit in het midden te leggen omdat mijn man rolt in bed... ikke niet dus dan kan hij bij mij aan de buitenkant liggen @Sybje: hoe is het eczeem van jelmer? en je moest toch nog naar de KA voor de KMA? hoe was dat?
Wij hebben het ledikantje tegen de muur gezet en ons bed daar strak tegenaan. Zo is er bijna geen sprake van een spleet, het is eigenlijk 1 groot bed. Wij hebben het ledikantje van Ikea (ik geloof 89 euro)
Joveli, schattig foto maar hoe heet jou zoon eigenlijk? want ik heb jou nog niet eigenlijk eerder gezien bij novembermama? het geldt ook eigenlijk voor Joveydk hihi en hoe heet eigenlijk van jou ook zoon? want ben benieuwd. sybje, wat leuk dat ik je weer hier ook zie hihi hoe is het met jou? met mij wel... Janny, bah huishouden hihi.. maar moet ook gebeuren he. Baylee wat een rot nieuws maar hopenlijk nu nog wat beter? ik heb vandaag ff langer uitgeslapen ik heb mijn vriend Jan schop gegeven dat hij mag lekker verzorgen haha.. en ik zou gisteren naar de stad maar niet doorgaat. dus ik ging met Esmay in het bos gewandeld met prachtig weer dus vandaag gaan we wel naar de stad
Wij waren hier allebei wel al actief jaki ik stuur je even een pb'tje dan weet je vast wie ik ben! Joveli, dus geen spleet? ligt dat matrasje gewoon stijf tegen jullie matras aan dan of hoe moet ik dat zien? Ik snap t niet haha
Ik lees op een andere site dat je er een handoek tussen kan leggen... en ikea heeft matraswig voor tussen 2 grote matrassen, gewoon van schuim wellicht deze op maat knippen? (ze zijn maar 8,95 dus valt ook weer mee )
jaa jij hebt pb terug lovelydk hihi.. oja ff vraagje. hebben jullie ook beschermen bij boxen? want Esmay kruipt op haar rug maar ik moet toch in de gaten houden voor haar hoofd kan tegen hoe noem je dat nou.. van de box met strepen snap jullie wat ik bedoel?
@Jaki: ikke niet hoor beetje in de gaten houden denk ik... ik vind het fijn dat ik hem in de gaten kan houden door de spijlen heen... en hij mama ook
Noatje das wel slim inderdaad! Denk dat ik ook aan een co-sleeper ga beginnen want minimaal 5x over de gang heen en weer snachts vind ik niet zo heel grappig