Nee dat begrijp ik Onze kamer is in 2en gedeeld waardoor wij door de babykamer naar onze kamer moeten... via mijn bed kijk ik als de deur opstaat zo de wieg in dus dat is 2 meter lopen
Ja het staat zo strak tegen elkaar aan dat we helemaal geen spleet hebben, ideaal. Ik zal je ook even een PB sturen Jaki! Liam rolt ook de hele box door. Van rug naar buik en van buik weer naar rug, hij kan er echt heel lang zoet mee zijn. Soms kijk ik en dan ligt hij helemaal tegen de spijltjes van de box aan. Dan zet hij zn voet er tegen aan en rolt zo weer terug hihi. Ik heb er geen bescherming om heen, vind het wel prettig dat ik hem door de spijlen heen kan zien.
haha ledikantje verhuizen hihi.. was het maar he.. maar Esmay slaapt gewoon al vanaf geboorte gelijk eigen bedje in haar slaapkamer hihi.
Hier nog eentje die de box rond crost.. alleen moet ik wel gaan uitkijken want hij hangt steeds vaker met zn voetjes buiten boord..
Esmay dr hoofdje.. dat houd ik lekker af en toe in de gaten. maar op haar rug kruipt zij graag (misschien wordt zij zwemster van inge bruinsma of zo)
Heb nu 1 vertrek af... pff... + al boodschappen gedaan + al 2 wassen gedraaid. Heb nu de film "Dances with Wolves" op staan, puur voor de muziek op de achtergrond. De film is ook heel mooi hoor, en Kevin Costner is natuurlijk een goede acteur. (Walter zou eerst Kevin heten, naar hem dus, maar nu is hij vernoemd naar Bruce Willis die eigenlijk Walter Willis heet). Ik heb 14 jaar bij een harmonie-orkest gezeten, en daar speelden wij ook de filmmuziek van deze film. Heel mooi!
Hoi! Heb geloof ik een beetje veel gereageerd, maar anders onthou ik het allemaal niet hoor! Eindelijk ff rust in de tent hier. Drukke week achter de rug. Gisteravond hadden we nog 'kraamvisite'. Erg gezellig maar erg druk. 11 mensen in totaal. Na deze week zijn de beschuit met muisjes op hoor!