noatje, wat is hij zooo lief. en jullie zien ook zoo p rachtig samen zijn.. zoals zo moeder en zo zoon. zoals ik ook heb zo zo moeder en zo dochter.. wie nog meer ook haha.. dat is ook toch schattig. we hebben gezin fotos twee weken geleden gedaan. maar die is nog niet klaar pff ik heb gisteren mail gestuurd maar zij zeggen dat volgende week ongeveer pas klaar maar zij zegt dat eerst twee weken maar nu is al twee weken maar een week extra vertraagd pfff.. moe! want ben echt zooo benieuwd inkopen voor Esmay is geslaagd een spijkerjas met bodywarmer lekker stoer meid wordt zij dat hihi bij prenatal. en ook leuk shirt met bloem erop bij hema gekocht verder Esmay ligt niet meer in de wiegje van de kinderwagen maar zij zit gewoon in de buggy en wel vandaag voor het eerste keer. zij vond het heerlijk en vrolijk meer buiten kijken in wiegje pas zij nog wel stukje over. maar toch gewoon doen. omdat zij graag veel zitten dan liggen. hihi.. Ik ga nu naar Esmay en zij huilt....
Noatje, wat een schattige foto zeg! Ik heb ook zo een draagzak en heb er veel plezier van, alleen tis wel zwaar hoor!
Leuk noa. Christine in haar nieuwe stoel: (ik kwam er net achter dat de stoel nieuw 139 euro kost. Ik heb er 15 voor betaald
Het aandoen is niet zo heel moeilijk hoor... gewoon ff oefenen? En het is lichter dan een draagzak omdat het gewicht beter verdeeld is... en beter voor de heupjes van de kleine! dankje, we hadden veel bekijks in de stad net! @tipp lief!
Oh oh oh.. Ik ben net omgekocht door mijn moeder en vriend, heel slecht. Ze hadden een banaantje in de babycook klaargemaakt en gepureerd en wilden het Liam laten proeven. In eerste instantie zei ik nee maar ik was eigenlijk ook wel nieuwsgierig Hij hapte als een ervaren baby naar de lepel en vond het héérlijk. Na 1 hapje deed hij, zodra hij de lepel zag, z'n mondje ver open hihi. Ik heb er een filmpje van gemaakt met mijn telefoon, zal hem zo eens op youtube zetten haha. We hadden enorme lol. 8) Denk niet dat we er een gewoonte van gaan maken, nog eventjes rustig aan.
Noatje, graag gedaan. Tipp hihi lukt wel dan zitten? we hebben ook zo die stoel.. die ligt op de zolder ga ik volgende week of zo.. verven en nieuw kussen kopen en zovoort. dan is klaar is kees. want we zijn al begonnen met hapjes voor haar.. zij moest wennen... we hebben ook eerste hapjes met film gemaakt dat is ook grappig om te zien. zij kijkt zo raar toen zij proeft. maar we doen rustig aan. als zij went dan ga ik nieuw schema maken hihi. en we waren vanmiddag bij mijn schoonouders geweest en mijn schoonma heeft lange vingers gekocht en probeerde gaf haar. maar zij vind niks lekker :O ach we gaan eerst hapjes met de fruit maar met groente moet nog uitproberen ach we gaan wel volgende week beginnen. stap voor stap ja toch? hihi. wel helemaal spannend met eerste dingen met haar gaat doen
Hahaha hij vond banaan écht heerlijk. Hij had echt een grote lach en zat écht te happen. Hij heeft ons weer enorm trots gemaakt hihi.
haaaahahahahahahahaha joveli dacht dat jij ooh zo tegen bijvoeden voor 6 maanden was? en al helemaaaaaaal schandalig voor 4 maanden?
Zo, heb net op een Duitse site een bod gedaan voor een Manduca. Ben benieuwd. Heb vandaag ook een nieuw fototoestel gekocht. Een Canon. Met zoonlief alles prima. De nachten zijn vermoeiend. Hij heeft gisteren trouwens van 09.00 tot 01.00 geslapen. Ik heb 'm in z'n slaapzak ingebakerd. Gewoon z'n armen niet door het gat gedaan.
Hi Dames, Ik heb net gewerkt ben moe en druk Gelukkig morgen een dagje vrij. Weer lekker een dag sampjes met de kinderen hoop dat het een beetje tuinwerk weer is. Jooze
tipp, volgens mij kunnen ze er niet inzakken.. tenminste als het hoofdje groot is hihihi K. heeft best een groot hoofd, die zakt er never nooit in
Nee, Nikolai zakt er niet meer in. Dat is een 70 cm slaapzak. Die is bijna te klein. Als ie een groot bed krijgt, dan gaat ie gelijk in een slaapzak 90 cm.