November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ohw Noatje, dat is superleuk! Ruilen?

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Klinkt goed!

Hier heb ik echt voor het eerst een rotnacht gehad. Lotte had gisteren heel de dag bijna liggen slapen en tja toen was ze er rond half 2 klaar mee! Ze was wel gezellig maar slapen ho maar. Ik heb uiteindelijk van 8 tot 10 nog even geslapen maar mijn hemel, dat hakt erin!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

met het onderzoeken van de kma wachten we nog even , in april moet hij terug naar de ka en krijgt hij een provocatietest.

ik was begonnen met een papflesje , eerst 4 dagen 1 schepje en toen na 4 dagen 2 schepjes ...etc om het zo op te bouwen .
    bij de dagen dat hij 1 schepje kreeg was hij al onrustig en huilerig en toen ik met het 2e schepje begon was het hek van de dam.
    Nou zei de ka wel dat dat onmogelijk is maar als je hier iinformatie over opzoekt word je doodgegooid met info over rijstebloem allergie.
    dus wij gaan hier echt niet eerder bijvoeden dan 6 maanden.

jelmer zijn eczeem ziet er verder rustig uit zolang we hem maar minimaal 5 keer per dag dik in het vet zetten.
    Jelmer zit nu in de wandelwagen (die helemaal plat kan , hij draaide namelijk in de kinderwagen en paste bijna niet meer.

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    nee toch maar niet :)

Helaas is mijn humeurs iets gezakt:
    vertelde me schoonmoeder dat we wel gaan (ze had het afgeraden) zegt ze "onverstandig... zit je straks weer de hele nacht met een jankend kind en dan moet je OOK nog je ontbijt betalen"

Nou pfff leuk hoor... durfde niet eens meer te vragen of ik het campingbedje volgende week donderdag mocht opzetten om te oefen, we lenen dat weekend het jeepje (suzuki sumeri) en ik denk dat ze of dat niet zo leuk vind, of tygo niet kan missen ofzo...

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Noatje zo'n opmerking brengt je misschien aan het twijfelen en misschien gaat het nu wel heel goed met Tygo....

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Je kunt toch niet omdat het 1 keer fout is gegaan nooit meer weg gaan? Ik vind het maar onzin. Gewoon lekker gaan! Waarschijnlijk gaat het hartstikke goed.

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ja zoiets had ik ook....

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kijk es bij Pjut. Wij hebben hier in Harlingen de groothandel en kan het dus iets goedkoper krijgen. Weet zo de site niet maar ff googelen dan kom je er vast!
    en Amazingkids.nl vind ik ook super. Hebben merken als Mexx, Noppies, Name It enz.

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Noatje, ik zou gewoon gaan hoor! Als het de eerste x niet zo super ging, dat zegt niks over deze keer. Als jij/jullie daar zin in hebben gewoon gaan! Jammer dan voor je schoonmoeder, je komt wel weer terug met hem!

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    WTF is hier 's nachts aan de hand? Nikolai wordt wel 1000x wakker en ligt dan met z'n hoofd te draaien en met z'n armen te flapperen.
    Doodvermoeiend.

11. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

@Eftelinghotel, zeker gewoon doen hoor! Je kan moeilijk altijd thuisblijven omdat het een keer minder is gegaan. Hij zal er toch aan moeten wennen. Wat dacht je van bij jullie in bed nemen daar (of vind je dat eng?). Dan is hij toch heel erg vertrouwd. Ben zelf 1 nachtje efteling hotel geweest echt super gaaf! Wil als de kinderen groot zijn graag weer een keer gaan.
    @Bijvoeding, ik ben van de groep "ik wacht tot 6 maanden" inderdaad inverband met allergien. Maar eigenlijk klintkt dat verhaal van die universiteit wel logisch. Maar ja wacht toch gewoon maar (zit al zo in mijn systeem dus heb er geen moeite mee mag nog lang genoeg hapjes geven ;)) Als ik echter eenmaal iets gegeven zou hebben om wat voor reden dan ook zou ik er niet meer mee stoppen. Allereerst omdat ie het lekker vond en dan lijkt het een soort van afnemen ofzo. Maar ja dat is persoonlijk.

Hier vandaag een druk dagje gehad, lekker in de tuin gerommeld met zijn allen. Ben wel heel moe. Vannacht maar vroeg slapen.

Jooze

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Chebu: en hoe gaat het nu overdag?

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    ja overdag gaat het prima

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wat vervelend... maakt het verschil uit al Nikolai bij jullie ligt?

15. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Chebu hier ook nog steeds hoor.. pff.. ben op op op aan het raken, en het ergste vind ik dat ik een kort lontje krijg naar de mensen om me heen (niet naar K. ofzo)
    Ook presteert die het de laatste tijd om altijd snachts te moeten poepen hahaha ;)

Jooze ben het met je eens hoor, als je eenmaal begonnen bent en het ging goed zoui k ook zeker niet meer stoppen...

Noatje, gewoon gaan hoor :) heerlijk er ff tussenuit! En inderdaad, anders gewoon bij je leggen in bed..

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Chebu & Lovelydk, probeer ook wat rust te vinden voor jullie zelf he! hebben die kids niks aan een mama die gesloopt is!

Ik ga zo slapen ben dood op en morgen late dienst..
    Jooze

17. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

yep jooze I know... alleen is t lastig, heb geen man die ik eruit kan kicken haha ;)

18. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Misschien voor een avondje uit logeren en dan jij om 8 uur je bedje in?!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

Ik ben er weer :D.
    We waren een wekkendje logeren bij mijn beste vriendin. Het was echt super gezellig en Jesse heeft zich voorbeeldig gedragen :D

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Deel Deze Pagina