Jeetje tipp wat groeit je meissie snel jesse is 60 cm. Mooie inhaal slag ondanks haar vroeg geboorte. Goed bezig cristine
@Jooze, dat is t m nou juist.. ik weet niet zo goed waar ik het ''vertrouw'' om K. heen te brengen een nachtje logeren.. niet dat ik hun niet vertrouw, maar wil bijv. mijn beste vriendin niet opschepen met een huilend manneke snachts (en moet er ook niet aan denken, volgens mij slaap ik dan zelf ook niet )
Als iemand nog een Baby Björn draagzak wil ik heb er één in de aanbieding Ja ik ga ook gewoon, in bed nemen hielp in vorig hotel ook niet. Denk gewoon dat dat meer ook kwam doordat we zo impulsief waren... niet erg rustgevend voor Tyg, en we hadden dus ook niks vetrouwds bij... gaan we nu wel doen
Slaap K. al zonder puca baby? Jesse slaap heeeeel goed met maar ik heb het overdag weer geprobeerd zonder en na 10 min krijsen stop ik hem er maar weer in en dan slaapt hij meteen
Vind je hem neit fijn noa? I vind hem juist heel handig wij hebben hem ook. Hoe bevalt je nieuwe doek werkt hij makkelijk?
Noatje, net te laat heb er net een aangeschaft.. waarom doe je m weg? Wen, nee k. ligt ook nog in zijn puckababy.. de nachten zijn hier mét puckababy al waardeloos, laat staan zonder Chebu, hiep hoi voor Nikolai k. doet het de laatste avonden erg goed savonds (leg hem rond half 8 op bed en slaapt dan tot zijn volgende voeding tussen half 11 en 11, dus awkker maken) maar daarna begint het feest!
Ik ben binnen 2 dagen doekverslaafd geworden... ga nu sparen voor een gewevendoek (rond de 70-100 euro) en ga dus de BB niet veel meer gebruiken, en dat vind ik zonder Jammer Lovely Hier trouwens onwijs pech wij kunnen vanaf 16.00 al geen water gebruiken of naar de Wc omdat de rioolaansluiting stuk is... ze hebben iemand laten komen maar nog niet opgelost... morgen komen ze terug met 2 man en gaan ze graven naar de pijp... ben net bij mijn zwager geweest om naar t toilet te gaan maar heb buikpijn van het idee dat ik nu niet meer kan tot 7.30
@ Noatje, Dat is k*t zeg! Heb je ook geen water uit de kraan? (dat is misschien een domme vraag maar heb totaal geen verstand van dat soort dingen ) Jammer van de bb. Heb je die nieuw gekocht? Wij hebben er al 1 anders had ik wel van je over willen nemen!
meiden weten jullie wat ik nou een beetje jammer vind in dit topic , bepaalde mensen reageren alleen op elkaar...... Als er iets gevraagd word en je geeft antwoord krijg je never nooit een reactie terug.....dat komt een beetje ongeintresseerd over vind ik .....
Elke druppel die in de afvoer belnd loopt de gang in, dus water gebruiken gaat ook eigenlijk niet... zit hier met gekruiste benen want kan pas om half 8 bij me zwager terecht. En jah de BB heb ik nieuw gekocht, echt zonde... denk dat ik hem voor de 50 euro die ik er voor wil ook niet kwijt raak... en is een lime groene dus die zie je niet eens veel 2e hands... Ik den dat iedereen dat wel eens heeft, ik probeer zoveel mogelijk te reageren en toch lees je wel eens over dingen heen... het is niet zo dat ik op bepaalde mensen expres minder reageer... Alleen met vragen over fles en bijvoeding kan ik niet reageren want daar zijn wij niet echt mee bezig... ik las net dat jullie denken aan ook een allergie voor rijstebloem omdat hij daar zo heftig op reageert? Ik had er nog nooit van gehoord maar geef jullie groot gelijk dat jullie dan voorlopig wachten met bijvoeden.
ik doel op het feit dat dit eerst een erg leuk topic was , maar naar mate onze zwnagerschap vorderde reageerden sommige meiden alleen op elkaar ....of word er wat gevraagd en geef je antwoord en wordt er volgens mij niet meer gereageerd , dat vind ik erg jammer. @noa : ja ben dus echt bang dat hij daar op reageerde ......ook al zei de ka van niet op google zie je veel dat kindjes er last van hebben .....hoop dat wanneer Jelmer 6 maanden is zijn darmpjes het wel aankunnen , een kindje met kma wat gaat eten lijkt me behoorlijk ingewikkeld ...om het zo maar even te noemen ...maar goed we wachten het af .... hoe is het met tycho zijn eczeem ?
Ik ben het wel een beetje met Sybje eens... al vind ik het nu iets minder worden. Volgens mij kan je lichaam overal een allergie voor vormen en al komt het niet veel voor het kan wel. je kunt ook letterlijk allergisch worden voor je partner dus... Ik zou voorlopig even stoppen!
Tsja maar dat is hier idd altijd zo geweest.. Hier weer drama gehad vannacht.. ga toch maar eens een osteopaat bellen denk ik
Tygo's eczeem blijft beperkt tot achter zijn oren en zijn gezichtje wat plekjes.... het zal geen KMA zijn dan had het heftiger moeten worden maar een hele droge huid net als mama En idd ik herken dat terug van dat praten, ik heb ook wel vragen gesteld waar gewoon over heen werd gelezen/ niet werd beantwoord. ik vond het soms erg naar tijdens de zwangerschap dat ik zelfs eraan heb gedacht niet meer mee te schrijven (zal wel door de hormonen komen ) inmiddels heb ik er bij neergelegd en laat ik het maar zitten.
Noatje dat heb ik precies zo! Misschien is het een idee als je echt een vraag hebt waar je mee zit of wat dan ook om deze allemaal in het rood te zetten ofzo. Dan valt het op en weten wij dat je echt antwoord wilt!
Dat vind ik een goed idee Beatrice! Sybje, ik heb ook een beetje hetzelfde gevoel gehad de afgelopen tijd..het worden een soort clubjes binnen het forum (niet altijd te voorkomen, dat weet ik)..daardoor kijk en reageer ik de laaste tijd veel minder Jammer!