Marleen, zat jij dan eerst bij de dec. mama's? Maar daar werd ook niet zoveel geschreven als bij ons toch?
@janny : dat gevoel ken ik heel goed heb ik een tijdje gehad hoor meis ... maar even over je voeding ....kun je walter ook afleiden ? (stom idee misscchien) maat wat ik wel eens deed en nog steeds wel eens doe is jelmer afleiden door bijvoorbeeld met hem liedjes te gaan zingen en met dansen een boekje voorlezen....lukt dat denk je ? of gaat hij dan aan jou knagen ? @joveli ; ooh lekker meis dat je waarschijnlijk al eerder kan verhuizen , vind je vriend het niet moeilijk om te gaan verhuizen ? @all: ben blij dat ik niet de enigste ben die dit denkt ....*opluchting* @jaki :succes met fysio @marleen : lekker he die massage ? heb het ook gedaan met jelmer en ik kwam er zelf ook behoorlijk ontspannen vandaan .... @baylee : hoe is het met jayden ?
Nee hij heeft er ook ontzettend veel zin in. Ook zijn familie woont allemaal in Groningen (behalve zijn ouders maar daar zijn we niet zo close mee) dus we kunnen niet wachten
btw bij de oktober mama's word ook zo goed als niet gekletst .....voel me altijd een beetje er tussen hangen tussen de okt en de nov mama's
Haha, het liefst zou hij mij dan willen veroberen... We proberen d.m.v. afleiding de voeding dan ook wat uit te stellen. Dat betekent veel rondjes lopen, veel dansen, veel zingen, veel gek doen, veel knuffelen, veel spelen, pfff... hihi. Maar hij blijft dan huilen. Pas als de fles in zijn mondje gaat is hij stil... Het eerste wat hij ook altijd wil als hij wakker wordt is... eten... Als we dat niet snel genoeg geven wordt hij driftig... Als het maar geen verwend rakkertje wordt...
@janney : mmmhh denk dat je al te laat bent hihi .....jeetje ..ik zou het idee van tip proberen , je kan ook water geven ..... dat heb ik vande week bij jelmer gedaan , toen hij het eerste slokje nam dacht ik dat hij een hartverzakking kreeg haha zo schrok hij van dat water!
Marbo: laat je schoonmoeder maar kletsen, dat doe ik met die van mij ook. Die mekkert ook regelmatig dat het nou eens afgelopen moet zijn met dat 'HELLP-gezeur' (dat zei ze laatst letterlijk: "Ben je nou nog niet klaar met dat HELLP-gezeur?") Janey: Rooibos thee mag ie onbeperkt. Christine vindt het zelfs lekker
Haha, dat was dan vast wel een grappig gezich! Ik ga inderdaad dat rooibosthee eens proberen. Mogen het ook andere smaken zijn? Want ik ben zelf niet zo dol op rooibos... Heb nog wel venkelthee (toendertijd voor krampjes gebruikt) in huis. Iemand anders nog tips?
Ik wil het ook wel opsturen heb genoeg in de vriezer (mee dan 2 liter ) maar denk dat het niet meer goed is dan @JaneyJ: Venkelthee mag je maar beperkt geven, andere thee word ook niet geadviseerd....
@JaneyJay: misschien verdunnen met wat meer water?! Moeilijk hoor! Mijn wond is nog altijd niet dicht. Om de dag wordt het opnieuw verbonden. Er zit een fistel (soort "kanaaltje"met wondvocht) onder en het moet heel langzaam dichtgroeien als het goed is. Eerst was ik bang voor weer een operatie en een drain, maar dat valt gelukkig mee! Ik mag de kleine wel oppakken enzo en ben begonnen sinds 3 dagen met een wandelingetje te maken met Valerie en de hond, maar "zwaar" huishoudelijk werk mag ik nog niet doen. Om de dag komt de vroedvrouw Valerie in haar badje stoppen en mijn ouders komen elke week een dag, of twee, over..Wat een gedoe he! Ik ga snel naar dat kleintje..is niet stil te krijgen
Jeetje Joveli wat een k opmerkingen van die meiden bij jou op college. Maar laat je niet op je kop zitten meid! Nog even en je woont lekker in Assen. aar ik ga je wel missen
meiden ik probeer ook op zoveel vogelijk vragen te antwoorden, maar ik ben ook druk met werk en Jesse net als jullie. Ook zijn er bij mij natuurlijk dingen waar ik niet van afweet en dan reageer ik liever niet net als de rest haha.....
Janny, Ook wij mochten nog geen rijstebloem geven moest nog even wachten tot jesse 4 maanden is. Jammer want ook jesse heeft veel honger.
Noatje, bedankt voor je antwoord, dan weet ik dat! Mag ik vragen hoe groot jouw wond was? Die van mij was 28 cm lang en 10 cm diep... Ik had er ook 'sponzen' in die het wondvocht met een vacuumpomp uit moest zuigen. Door die pomp ging de wond ook van binnenuit weer dichtgroeien. Heb nog wel foto's van die haaiebek zonder tanden (zo beschreef ik dat bloederig, vlezig gat altijd) op de pc staan. Als je ze wilt zien moet je maar even een pb sturen met je mail-adres. Maar goed, jouw wond is dus nog niet dicht. Moet je nog veel cm? Hoe moet die van jou weer dichtgroeien? Ik neem aan dat je niet gehecht bent? Dat het langzaam dicht moet groeien komt door dat vocht. Als het namelijk heel snel dicht groeit, kan het vocht geen kant meer op. Wel fijn dat je zo langzamerhand steeds meer kunt en mag doen he? Dat je zo afhankelijk bent van anderen is ook erg rot he? Wel fijn die hulp, maar na zoveel weken / maanden wil je alles heel graag weer zelf doen. Ik had je een keer gezegd dat ik je een pb zou sturen, maar heb dat nog nooit gedaan. Mijn oprechte sorry hiervoor...
En weer een overeenkomst he? Of hadden we die al eerder gevonden? Wat doe jij met de honger van Jesse dan? Nog iets anders naast de rooibosthee?
Ik heb anderhaf jaar geleden in nov. die buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, die via een keizersnee verwijderd is. Geen snee in de baarmoeder, wel in mijn buikwand. Daar is toen een vleesetende bacterie in gaan zitten. Op die manier... Had het al wel eens verteld, maar je kan niet alles onthouden he? Geeft niks, meid!