Ja, had wat opgeschreven en kwam er niet door en nu ben ik het kwijt Ik ga de kleine een flesje geven, ze wordt weer wakker.. Nog een fijne middag iedereen!
Haha, telkens als ik Walter wil verschonen o.i.d. pakt hij zijn kleertjes vast en krijg ik alles maar moeilijk los uit zijn handjes.
oke kunnen we vanaf nu ook afspreken dat als ik er even een middag niet ben dat we dan minder gaan schrijven?
@chebu : jelmer zijn eczeem is behoorlijk onder controle.....gelukkig , is wel lekker he je zorgt gelijk goed voor je eigen handen hihi @marbo : jeetje om eerlijk te zijn ben ik wel een beetje onderste boven van je verhaal , schrik zit er hier goed in moet er niet aan denken ...je ziet maar je bent een sterke vrouw !
Grappig he, Tipp! En Bea, het lukt al een beetje, want tussen het berichtje van jou en Tipp zat al 3 kwartier! En het bijlezen houdt je van de straat... hihi.
@Sybje: dat is lief van je en dat doet mij goed.. Het enige waar ik wel echt mee blijf zitten is dat ik de dag na de bevalling nog "bij"was en daar kan ik mij niets van herinneren, terwijl dat zo'n belangrijke dag was.. Daarnaast is een tweede kindje bijna geen optie meer Mijn herstel gaat dus nog even duren en tegen die tijd kan je je af gaan vragen of ik niet te oud ben en omdat er zoveel gerommeld is in mijn buik, zal dat waarschijnlijk ook niet helemaal zonder risico zijn. Niet dat ik direct een tweede kindje in mijn hoofd had, maar de keuze is een beetje weg en dat vind ik jammer.. Gelukkig gaat het heel goed met Valerie en ik geniet van elk moment..ze woog vandaag 5400 gr. Best een stevige tante! Zie foto's.. Oja, @JaneyJ:wat erg dat je mij geen pb had gestuurd! Haha, ik was het zelf ook vergeten !
@Jooze, ja is ook wel zo... ach misschien gaat het binnenkort wel voorbij.. zou zo ook even serieus niet weten waar ik K. heen zou willen brengen.. @Joveli.. rot is dat he? Heb het de laatste tijd ook bij sommige 'vriendinnen' die totaal niet begrijpen dat ik niet meer constant overal mee heen kan etc. heel frustrerend... Verder denk ik dat je supertrots op jezelf kan zijn, je bent de positiviteit zelf! @Janey, ik geloof dat de max van 1 liter een beetje achterhaald is, maar echt zeker weten doe ik het niet.. @Jaki, hoe is de fysio gegaan? @Marleen, wat doen ze precies bij een osteopaat? @Slapen, hier vannacht weer écht waardeloos.. vanaf 3 uur kwam hij om de 20 minuten pff.. heb nog geen osteopaat gebeld, ben zo bang dat het hierdoor misschien erger wordt? @Tandje.. hier zat een rode vlek met een wit puntje erin.. maar het is nu weer rustig... geen tandjes hier dus
Ik vind een osteopaat zo 'zweverig' klinken. Alsof diegene de oplossing voor alle problemen heeft. Hmmm, Nikolai wordt nu nog maar 1 of 2 keer per nacht wakker. Wel onrustig. Met z'n armen flapperen etc.
arme Lovely & Chebu....sorry weet niks om jullie te helpen Hier een jongetje die in zijn sprongetje (hee dat rijmt) is beland... en heel de dag maar jammert... zucht... mijn man zegt om de haverklap ook nog eens ben je chagerijnig... werkt lekker goed op je humeur zeg ik ben gewoon beetje moe... **klaagmodus weer uit**
uhm.. ik ben het even kwijt... Dan maar zo: Ik geloof dat er wel wat mensen een knuffel kunnen gebruiken, dus dan maar zo: KNUFFEL
@Marbo: dankje jammer dat ik geen rijbewijs heb hoor! anders had ik wel ff naar België kunnen komen... vanuit hier maar een klein stukje...