November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Maar dan moet ie wel doorslapen...

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

hahahahaha ja inderdaad anders is het écht niet grappig meer!

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik leg een wedje, over een jaar slapen K en nicolai door. En anders kom ik persoonlijk een 7 gangendiner voor jullie maken ;)

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Tipp, ok. DEAL!

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ok

6. LovelyDK

yieehaa tipp ik doe ook mee... al hoop ik niet dat het van pas zal komen want tegen die tijd ben ik dan écht doorgedraaid denk ik haha

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb vorige week een stuk uit medio november terug zitten lezen uit onze bevallingslijst. Dat was zoooo grappig! Wat waren wij het zat zeg hihi

Lotte is wederom heel de dag aan het slapen. Dat wordt weer genieten vannacht...

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuff meis... en echt... K gaat ook doorslapen...

9. LovelyDK

Bea ik ken het... ik hoop voor je dat ze vannacht wel goed slaapt! K. ligt ook nog steeds te slapen vanaf 5 uur :confused:

10. LovelyDK

knuff terug tipp.. en ja is ook zo.. komt goed :D

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wil je een paar nachtjes ruilen? ;)

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @bea
    Hihi ik heb al een paar keer de dagen voor me bevalling en de dagen erna zitten lezen zooo leuk om terug te lezen ...

13. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Hoi hoi,

Weekendje weg was heerlijk gewoon.
    Heb niet bijgelezen, want het zijn 20 bladzijdes, pff dat komt morgen ofsow wel!

Heerlijk wezen zwemmen iedere dag, Thijmen vond het echt geweldig, vooral het bubbelbad (35 graden) vond hij geweldig, lag iedere keer te maffen.
    Heb het idee dat Thijmen trouwens veel rustiger drinkt op het moment. Gebruik de spray om mijn toeschietreflex op te wekken heel weinig. Meestal 1 keer op een dag.
    De spullen die ik van de apotheek heb gekregen voor de spruw heb ik nog niet gebruikt, en omdat Thijmen nu weer veel rustiger is, denk ik dat ik er ook maar niet mee ga beginnen.

Noa heel erg bedankt voor je pb, deze zal ik ook eens gaan volgen.
    Nu maar eens beginnen met uitpakken en wassen!

14. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedeavond,

wat een hoop bladzijde voorbij haha.. terwijl ik begin van de middag begon en nu lekker veel gelezen haha ik heb wel mijn best gedaan om bijhouden maar ik heb goede tip van mij een schrijfblok elke naam opschrijven dan kan ik hopenlijk goede antwoord geven haha...

Janey, ja dat deed zij goed gehoord hebben haha.. en alles was goed gegaan maar de fysio wil toch met de collega over te hebben hoe en wat gaat zij met Esmay doen. want de duimpjes zijn nog niet helemaal open dus we horen nog wel op de telefoontje van mijn vriend afwachten.
    maar verder was helemaal goed gegaan.

en als het speen niet lukt dan houdt op en probeer het zoveel te vinden voordat walter een afleiding kan. het is inderdaad niet makkelijk zoals ik denkt. dat heb ik ook van alles bij esmay geprobeerd. maar nu wat al maand beter eindelijk.

Marleen, wat super dat Jara een massage heerlijk vindt en hoe is het verder met je?

Sybje hoe is het?

Wendy, bij cb zegt dat ik beter wachten tot Esmay vijf maanden oud mag beginnen met rijstebloem en hapjes geven ikke haha lekker in oor en oor uit. ik hoef toch niet altijd naar cb luisteren. zij luisteren zelfs ook niet naar mij wat ik over esmay gedrag. ik lekker ook niet 8)

Lovelydk jaa goed hoor:D hihi en hoe is het eigenlijk met jou? lieve bezorgd van K.

Domino fijn dat jullie lekker hebben gezwommen en lekker weekend gehad.

de rest hopenlijk alles goed gegaan.

Tipp mag dat met thee?

over de kleren haha.. Esmay pakt ook inderdaad kleren vast maar als zij aantrek heeft zij trekt de shirt of zo vast en omhoog doen :) wel grappig echt wel... ik zeg soms he wil je dat niet mooi? :) zij lacht.. natuurlijk begrijpt het niet maar wel toch lol :)

mijn moeder heeft mij smsje gestuurd en wilde graag naar Ierland bij haar zussen,broers en zoon bezoeken (bij haar zussen logeren) zij vroeg mij of ik mee te gaan. ik zei natuurlijk dan neem ik Esmay en Jan (mijn vriend) wil niet mee. hij wilde graag keuken afmaken terwijl esmay geen last van stof en zovoort.:D dus hij laat ons lekker drie dames naar Ierland te gaan voor tien dagen dus we krijgen van mijn moeder zij betaalt ticket :) :) daar kan ik Esmay mijn familie bewonderen en natuurlijk vooral mijn broertje :) maar eigenlijk wist hij niet afstaan van Esmay. lang verhaal. ik dacht eerst dat mijn broer niet ons te maken wil. maar mijn moeder zegt nee hij wil alleen niks mijn ouders zien (reden zou ik het niet weten) maar hij wil natuurlijk mij of mijn zus zien. dus. hopenlijk zie ik hem deze keer wel na vijf jaar. hoe komt dat hij niet weet van esmay bestaat jah ik heb zijn adres niet en familie wilde wel doorgeven maar hij wil niemand zien behalve mij of mijn zus :rolleyes: dus afwachten of ik hen wel zien maar ben hartstikke erg zin in om naar ierland en vooral vind wel best eng met de vliegtuig voor mijn lieve Esmay moet alles voorbereiden wat ik moest meenemen en noem maar wat.

sorry voor lange bericht haha.. :oops: :oops: :oops:

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Jaki, dat is ook niet niks, je broer sinds 5 jaar weer zien! Hij wil je ouders dus niet zien maar jullie wel? Wel spannend allemaal! En dan ook met Esmay in het vliegtuig! Ik hoor van anderen dat dat meestal wel goed gaat. En als jullie terug zijn heb je een nieuwe keuken? Mooi!
    Fijn dat het goed is gegaan bij de fysio! Hopen dat de duimpjes binnenkort wel opengaan en gebruikt gaan worden.

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Domino: Wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad! Was vast wel even ontspannend, of niet? En geweldig dat Thijmen ook zo heeft kunnen genieten van het zwemmen.

17. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede

dank je wel. ja precies.. dus het wordt spannend hihi.. jullie horen het nog wel wanneer ik vertrek. :D want mijn moeder gaat binnenkort een boeken dus ben benieuwd. jah.. ik hoor het ook vaak dat alles goed in het vliegtuig. maar alleen moet ik maar wel esmay vasthouden ach mijn moeder gaat ook af en toe vasthouden dan is geen probleem:D hihi :)

maar hoe is het zelfs met jou?

18. LovelyDK

spannend jaki :D veel plezier!

Tipp zou graag willen ruilen ja ;) kon dat maar hé.. even een paar nachtjes (in mijn geval dan, in jou geval zou ik de nachten niet willen ruilen haha)

19. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Klopt, ik was nl 15 december uitgerekend! Daar word idd niet zoveel geschreven.
    Het is hier soms lastig bij te houden, maar wel gezelliger!

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Even een vraagje...zijn hier ook nog kindjes die net als Lotte nog alleen onder een deken slapen? Of liggen ze allemaal al in slaapzakjes? Lotte is een hele rustige slaper dus het is nog niet nodig geweest maar van de week lag ze ineens een keer op haar deken!

Lotte ligt wederom te slapen... ze heeft vandaag voor het eerst een uur lang helemaal zelf liggen spelen! Ik was helemaal verbaast.

Sorry dat ik even niet overal op reageer. Ik heb het wel gelezen maar het was even te veel :oops:

Deel Deze Pagina