Jesse slaapt in een pucababy slaapzak. hij kan nog niet zonder slapen helaas. Hij zwaait anders steeds met zijn armen waardoor hij wakker word
@ Beatrice Succes op het CB knuffel voor lotte @ Schildje Het is vast niet de bedoeling dat er meiden zijn die alleen op elkaar reageren. Ik merk dit ook niet zo. Maar ik probeer zo veel en zo vaak mogelijk te reageren. @ Jaki. Je hett ook gelijk meid je weet als moeder het beste wat goed is voor je kind. Geef jij je meisje wel al rijste boem en bijvoeding?
goedemorgen, wendy, ja ik geef al sinds pas rijstebloem en bijvoedingen maar zij vind wortels helemaal niks aan dus ik ga vanavond zelf gemaake puree met groente voor haar uitproberen. hihi. dank je wel voor iedereen en het is mooi weer pff.. ik heb gisteren reclame van wibra. zoveel leuk dingen voor babys ik ga straks paar dingen halen. missen jullie zwangerschap? ikke wel eigenlijk haha.. ik wil nog wel nog meer kinderen daar hebben we over gehad maar jan wilde na zes weken (toen ik bevalling van Esmay) al weer ik zei neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej over een jaar of zo.. dat zie ik wel ik was net bevalling en noem maar wat ik wil ook mezelf genieten met mijn lichaam. daar kan ik zoveel dingen doen en natuurlijk biefstuk gegeten haha..
Ik zie rood... even reageren! Die kleine van mij ligt in een slaapzakje onder een deken. Denk dat ik wel binnenkort een laagje moet afpellen als de temperatuur omhoog gaat.
uhmmmm...drie maal in je vingers knippen, ogen dicht en dan HEEL hard wensen dat je baby ineens naast je in bed ligt!?!...
Tsja, wel makkelij he? Maar toch vond ik die bevalling zo iets prachtigs (terwijl het bij mij natuurlijk ook helemaal niet opschoot!). Ik had het niet willen missen en zie ook helemaal niet op tegen een volgende...
Brrrr nou hier nog heel lang geen 2e, maar als er ooit een 2e komt wil ik toch wle heel graag een GEPLANDE ks haha
Nee ik zie ook totaal niet op tegen de 2e bevalling, de gyn. zei dat ik bij de eerste echt en vreselijke bevalling gehad heb en dat de tweede voor mij echt een eitje word vergeleken met de 1e haha
haha.. enne bij mij was zo soepele bevalling. maar willen jullie weten waar ik bevalling was in het ziekenhuis
Oh ik zou het ook zo weer doen een 2e! Ondanks dat mijn aanloop aardig lang duurde was dit nou niet echt super zwaar. (Ik was alleen ontzettend moe omdat ik al 3 dagen niet geslapen had door de rugweeen) maar toen ik eenmaal ontsluiting had was het 2x persen en hij was er! Straks wordt de 2e een rampbevalling.. Help haha! Ik had alleen bij persdrang het gevoel dat mijn kont zou ontploffen als ik het negeerde hahahaha
Christine slaapt ook heel rustig en dus niet in een slaapzakje. Soms is ze wel omhooggekropen, maar over het algemeen ligt ze daar waar ik haar neerleg
Nou christine is ook een ks baby en die heeft echt nergens last van... En als je het nou over een abrupte geboorte hebt
@Zwangerschap, stiekem mis ik die ook wel, en hoop dat als wij (hopelijk eind dit jaar) een eigen huisje hebben ik mijn man zo ver krijg voor een 2e @Bevalling: Ik ben gewaarschuwd dat de 2e nog sneller zou gaan, dus dat word korter dan 4 uur alleen die rotte voorweeën van 3 weken heb ik bij een 2e weer kans op...