@ Whabbit, dat klinkt fijn! Vergeet ik helemaal te vertellen: Jara draaide gisteravond van haar buik naar haar rug! Volgens mij een toevalstreffer, maar toch
Ja, heb echt mijn gezicht erin gedrukt en geen probleem! Er horen speciale hoezen bij, je moet er niet gewone hoeslakentjes op gebruiken, dat vermindert weer het effect. En evenmin moet je dan dus een hydrofiele luier oid onder het hoofdje leggen. Dat het vies wordt is geen probleem want het kan in de wasmachine en droogtrommel, dus je hebt het binnen een dag schoon en droog. (En nee: ik heb geen aandelen in Aerosleep matras B.V. ... )
Tja een wit jurkje met oranje stippen en een oranje legging, 3 shirts zonder mouwen, 2 korte broekjes en nog iets wat ik even niet meer weet. Alles in maat 74 dus ben heel verstandig geweest. Inmaat 68 heb ik al zooo veel van Lief dat dat een beetje stom zou zijn. hihi
Sorry meiden heb wel alles teruggelzen maar ben een hoop weer vergeten Tipp fijn dat ik je hoop heb gegeven hihi dat is voor zover ik het weet Joveli, hier ook een buikdraaier en heb ook het aerosleep matrasje... niet dat hij in bed omdraait, maar voor het geval dat... Was overigens vandaag in kesteren voor een babybay co-sleeper (356.- ) toen dacht ik ja daahaag haha Ik zag er overigens ook 1 op www.babywalz.nl weet iemand of je daar ook kunt afhalen? of is het alleen via i;net bestellen?
Oh ja.. Lot.. jij vroeg naar mn ex toch? Nou.. die gek heeft dus nooit niks meer laten horen? Tot vorige week... ging de huistelefoon, hij heeft me verrot gescholden voor alles wat lelijk en vies is in deze wereld (heb overal ''uhuh'' ''ja'' ''prima'' en ''ga door'') op geantwoord... vervolgens zegt hij: Ik heb een nieuwe vriendin, heb een nieuw leven opgebouwd en ik ga door zonder jou.. ik heb jou niet nodig! Ik zeg perfect want weet je wat? luister even! Toen heb ik de gsm bij Kay in zijn box gelegd, de muziekjes stonden aan dus Kay lag luid gillend en lachend in de box.. dat aan hem laten horen. Heb hem toen gezegd "Je hebt hem nu gehoord... en nu weet je dat hoe gelukkig IK nu ben, JIJ never nooit zal worden" TUUT TUUT TUUT.. opgehangen en niks meer van gehoord!
Hallo, daar ben ik weer na een druk dagje, mede door mijn eigen schuld, maar vooral door ons wakkere ventje... @Tipp, daar ben je vlot mee, inschrijven voor de basisschool! Zie ik bij ons op school nooit zo snel, meestal pas vanaf de 3e verjaardag. Maar is alles bij jullie dan snel vol ofzo? Ohw, lees net dat het een speciale bs is. Mag ik vragen wat voor een? Speciale stroming? (Juffen-nieuwsgierigheid) @Jaki, dat was een snelle bevalling! Goed gedaan! @Marleen, ook een weeenstorm gehad dus. Heftig he? Geen tijd om op adem te komen! Hoe lang heeft jouw storm geduurd voordat je mocht persen? @Beatrice, zo, als Lotte zo doorgaat is ze, voor je het weet, een grote meid! @Tipp, dat is lang niet altijd hoor, eens een ks, altijd een ks. Mijn gyn zei dat bijna alle gyn's streven naar een natuurlijke bevalling, ook na een ks. @Lot, hier nog steeds pijnlijk tijdens het vrijen... Niet zozeer de littekens volgens mij, maar meer van binnenin? Weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het voelt soms alsof er scheermesjes aan de binnenkant van de ingang zitten ofzo... @Joveli, lijkt mij ook eng hoor, als hij met zijn neusje in het matras gaat liggen. Maar wat kan je er aan doen? Hopelijk kan je zelf wel een beetje rustig slapen vannacht. @Whabbit, haha, weer grappig geschreven! Wat zal jij nu lekker donzig zijn... Mijn moeder gaat trouwens zaterdag voor 3 nachten naar een kuuroord. In haar uppie. Eerder ging ik ook 1x per jaar mee, maar dat gaat nu niet met onze kleine vent. @Lovely, goed zo, strakke actie! Hij zal het weten! @All, hier een drukke, maar ook mooie dag achter de rug. Walter heeft een ommekeer gemaakt. Hij heeft vandaag alles bij elkaar opgeteld maar 2 uurtjes geslapen vanaf vanmorgen 6.30 tot vanavond 21.30... Normaal gesproken sliep hij overdag altijd nog 11 uur! Zo'n grote verandering ineens! Verder heeft hij vandaag WEL een flesje rooibos thee leeggedronken (moest vast even wennen aan de smaak). Hij is voor de 2e keer enorm verkouden. Loop de hele dag met toetenvegers en dat neus-snuitertje rond. Hij is in dat opzicht net zo'n snotterige baby als dat ik vroeger was. Zie het al helemaal gebeuren dat hij ook op z'n derde zowel keel- als neus-amandelen moet laten knippen. Verder nog samen met Walter in de tuin gezeten. Heerlijk was dat. Foto's volgen morgen wel. Het is nu al laat (dat krijg je van het spelen van The Sims...) Nou nog even op het andere forum bijlezen en dan ga ik ook maar m'n bedje in. Het is al veel te laat. Oja, en die mannen-werkverhalen hoef ik meestal doordeweeks niet aan te horen... die van mij slaapt vannacht weer in zijn truck. Hij staat nu in Den Haag. (Voor ons aan de andere kant van het land dus.) Trusten meiden!
@Lovely & Wen: Mooie banner zeg! @Lovely: Wow dat van je ex heb je goed opgepakt joh! Heb heel erg om het verhaal moeten lachen terwijl het eigenlijk dieptriest is... maar je bent echt veel beter af zonder hem als ik zo lees! @JaneyJ: de pijn bij het vrijen wat jij beschrijft is dus hier ook, zo erg nog dat we momenteel er beiden geen behoefte meer aan hebben erg hé... iemand dit verder ook gehad? En beterschap voor Waltertje! en nu ik: Goedemorgen iedereeeeeeeeeeen!
goedemorgen janey wat bedoel je met het vrijen , kan het niet terug vinden .... hier een rustig daagje in de planning .jelmer ligt nu even op bed ...te huilen hihi wil niet slapen ...ik wil het wel ......hij slaapt altijd rond deze tijd .... straks maar eens even shoppen ...
Lot vroeg er gisteren naar, wie er nog pijn hebben. Daar heb ik even op gereageerd, in mijn lange bericht hierboven op deze blz tussen de regels door...
Even een spoedvraag omdat ik vanmiddag naar de baby-winkel ga. Doordeweeks ben ik vaak alleen thuis en moet dus Walter ook alleen in bad doen. Het badje word nu echt aardig klein, aangezien Walter er vaak met gestrekte beentjes in ligt. Dan trapt hij (hij is dan nogal wild soms) met zijn beentjes tegen de achterwand, waardoor hij altijd met zijn hoofdje tegen de bovenkant aan botst. De laatste keer deed hij het zo hard dat hij bijna over de rand vloog. We schrokken er beide van. Ook is het daardoor altijd een waterballet op de laminaat-keukenvloer. Hoe doen jullie je kleintje in bad als je dit alleen moet doen? Onder de douche vind ik geen optie want dan verkleum ik als ik Walter eerst afdroog en het lijkt me onhandig met vasthouden en wassen tegelijk. Gebukt boven het grote bad lijkt me voor m'n rug niet zo'n pretje. Gebruiken jullie badverkleiners, stoeltjes, opblaaskussens o.i.d. voor in het kleine badje? Zoja, wat? En hoe bevalt dat?
Ik doe Li 's avonds ook meestal alleen in bad. Omdat ik nogal last mijn rug kreeg en soms bang was (als hij zo trappelde) dat hij uit mijn handen glijdt heb ik laatst zo'n plastic zitje gekocht. Deze zuigt zich vast in het badje en je kindje kan daar dan in zitten. Ik vind hem echt IDEAAL! Hij is voor 15 te koop bij de prenatal. http://lieveliam.beebiesite.nl/fotos/fo ... 074333.jpg Dit is Li voor het eerst in zijn zitje haha. (Op het aanrecht, je ziet de blender/fornuis er ook achter staan haha)
Ik ben nog niet alleen met hem in bad gegaan, maar wil dat binnenkort toch proberen, ik heb een easybath matrasje waarop hij kan liggen... ik kreeg laatst als tip van inie om het kleine babybadje in de badkamer weg te zetten met grote handoek erin... na het badderen leg je hem hierin en vouw je de handoek over hem heen. Jij kan je dan vlug afdrogen en ochtendjas/kleren aandoen en hem daarna afdrogen... Heb je hier wat aan? Ik ben trouwens ook altijd bang om hem uit mijn handen te laten glijden daarom hem ik dus een easybath matrasje: voordeel daarvan is dat je hem ook in het grote bad kan gebruiken
Janny: Dat van het pijn tijdens het vrijen, dat heb ik dus ook! (en ik ben niet eens uitgescheurd/geknipt of wat dan ook!) Niet eens een schaafje zei de verloskundige. Nou.. maar ik heb nog steeds dat wanneer mijn vriend 'op visite komt' en voor het eerst naar binnen gaat *haha* het echt even gigantisch branderig voelt. Na een minuutje is het dan ook ineens helemaal over. Ik snap dr dus niets van. Wel hoorde ik dat wanneer je BV geeft je een grote kans hebt dat je niet vochtig genoeg kunt worden daar beneden en dat kan ook pijn veroorzaken. Daarom wordt er tijdens de bv geadviseerd om glijmiddel te gebruiken.
Wij hadden in eerste instantie ook dit matrasje gekocht, maar dan ligt Li amper in het water. Hij drijft dan als het ware op het water. Plus dat de easy bath maar tot 8 kilo is en zo zwaar is Li al bijna..